یک گردان پرسپولیس علیه درویش قرار گرفت | پرسپولیس قبل از بازی از مدیر عامل شاکی هستند

1

1402/9/13

18:09


یک گردان پرسپولیس علیه درویش قرار گرفت | پرسپولیس قبل از بازی از مدیر عامل شاکی هستند

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پرسپولیس این فصل اون شور و اشتیاق فصل گذشته را ندارد. فرزاد مجیدی واکنش عجیبی نسبت به باخت پرسپولیس نشان داد. علیرضا بیرانوند علیه تیم خودش پرسپولیس افشاگری کرد. سرمربی پرسپولیس درگیری های پیوسته ایی را با مدیر عامل دارد و باید دید این کش مکش ها تا کجا ادامه پیدا می کند. یک پرسپولیس در مقایل درویش قرار گرفت.

 پرسپولیس در حالی فردا مقابل الدحیل قرار خواهد گرفت که قرار بود رضا درویش مدیرعامل باشگاه، تا قبل از این بازی درصدی از قراردادهای بازیکنان و کادر فنی را بابت این فصل پرداخت کند ولی در فاصله 24 ساعت مانده به شروع این بازی، هنوز پولی به حساب پرسپولیسی‌ها واریز نشده و این موضوع با عصبانیت شدید بازیکنان و اعضای کادر فنی همراه شده است. در چند هفته اخیر رابطه تیم و باشگاه رنگ تیره به خود گرفته و بعد از بیانیه‌ای که بازیکنان علیه درویش دادند، طبیعی بود که این فصا به زودی تغییر نکند.

مدیرعامل پرسپولیس روزهای سختی را در این باشگاه پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد محبوبیت گذشته را نزد بازیکنان ندارد. او در چند نوبت به بازیکنان قول داد تا درصدی از قراردادها و همچنین آپشن‌های فصل گذشته را پرداخت کند ولی در نهایت موفق به تهیه پول نشد. پرسپولیس فردا در آخرین بازی از مرحله گروهی مقابل الدحیل قرار خواهد گرفت و برخی شنیده‌ها حاکی از ان است که شاید بازیکنان بعد از این بازی، دوباره علیه درویش مصاحبه کنند.

از طرفی یحیی گل‌محمدی هم در چند هفته اخیر سیاست سکوت در پیش گرفته و باید دید او چه موضعی در مورد اتفاقات اخیر خواهد داشت. تیره شدن رابطه تیم و باشگاه به حدی است که حتی درویش حاضر نشد همراه با پرسپولیس به عربستان برود.

پرسپولیس

طبق اعلام قبلی از ۵ گروه منطقه غرب آسیا هر پنج تیم برتر گروه‌های A، B، C، D و E به صورت مستقیم به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا می‌کنند. با این توضیح که ضعیف‌ترین تیم اول در بین این پنج گروه همراه با سه تیم برتر رده دوم ۵ گروه در سید ۲ قرار گرفته و در نهایت با تیم‌های دوم برتر قرعه‌کشی می‌شوند.

اما نگاهی به برنامه مسابقات امشب مشخص می کند زمان دیدار گروه های مرتبط با پرسپولیس کمک می کند تا سرخپوشان با آگاهی از نتایج دو تیم سپاهان ، الشارجه و السد که روی کاغذ رقبای این تیم برای صعود به عنوان تیم دوم محسوب می‌شوند، به مصاف الدحیل برود. طبق برنامه سپاهان و الاتحاد امشب با یکدیگر دیدار می کنند و در صورت شکست سپاهان، پرسپولیس مطمئن می‌شود که با برتری مقابل الدحیل با هر نتیجه ای قطعا به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد.

واکنش فاکس به بازی پرسپولیس و الشارجه

دیدار تیم های السد و نسف قارشی و همچنین الشارجه و الفیصلی هم که امشب تکلیفش مشخص می شود و برد احتمالی السد و باخت یا تساوی الشارجه باعث می‌شود پرسپولیس با آگاهی از این نتایج و با استرس کمتری برای برد با اختلاف یک گل به میدان برود. حتی باخت احتمالی السد و الشارجه معنایش این است که شاگردان یحیی شاید برای صعود به یک تساوی در دیدار فردا شب نیاز داشته باشند. درواقع می‌توان گفت این برنامه ریزی و با توجه به شرایط پیش آمده به نوعی کمک می کند پرسپولیس حدود ۹۰ درصد از تکلیف خود و تیم هایی که همراه با این تیم شانس صعود دارند مطلع شده و در دیدار با الدحیل حتی با یک تساوی به دور بالاتر صعود کند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل فردا و از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم آزادی با حضور هواداران برگزاز خواهد شد.

 رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری بیش از ۱۰ نفر از فرصت‌طلبان و کلاهبرداران مجازی که در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر ضمن ایجاد بازارسیاه مجازی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان می‌کردند خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از مردم اقدام می‌کنند، اظهار کرد: طی چند روز گذشته تعدادی از شهروندان به این پلیس مراجعه و گفتند قصد خرید بلیت بازی پرسپولیس و الدحیل را در فضای مجازی داشتند که مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

وی افزود:‌ افسران سایبری پلیس فتا پایتخت بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی های انجام شده مشخص گردید افراد سودجو با درج آگهی های متعدد در فضای مجازی کاربران را به بهانه خرید اینترنتی بلیت این مسابقه به صفحات جعلی فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت اطلاعات بانکی آنان و برداشت غیر مجاز از حسابشان می کنند.

پرسپولیس

معظمی گودرزی ادامه داد:‌ در بیشتر موارد این شیادان بلیتی در اختیار ندارند و صرفا با تبلیغات دروغین و به بهانه فروش اینترنتی بلیت در قالب گرفتن مبلغی تحت عنوان بیعانه قبل از ارسال و یا فروش فوری از مردم کلاهبرداری می کنند.

 

 

رئیس پلیس فتا پایتخت درباره سودجویان مجازی خاطرنشان کرد:‌ در مواردی نیز افرادی سودجو و فرصت طلب اقدام به ایجاد بازارسیاه فروش بلیت های این مسابقه در فضای مجازی کرده بودند و بلیت های این بازی را با قیمت های بسیار بالا به فروش می رساندند که بیش از ده نفر از این افراد دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.

وی با بیان اینکه لازم است شهروندان برای تهیه بلیت‌های مسابقات فوتبال و ... به سایتها و مراکز اعلام شده از سوی مراجع رسمی مراجعه کنند، توصیه کرد: به هیچ عنوان فریب اداعاهای دروغین سودجویان مجازی را نخورید و خریدهای اینترنتی خود را از طریق مراکز معتبر و دارای نماد اطمینان انجام دهید و برای آموزشهای بیشتر و اعلام موارد مجرمانه از طریق مرکز فوریتهای سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir پیگیری کنید./افکارنیوز

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو