ویدیو : سوتی منشوری در برنامه صدا و سیما

منبع: فیگار

4

1402/3/1

23:06


اخیرا ویدیویی از سوتی منشوری در برنامه صدا و سیما در فضای مجازی پخش شده که بحث داغی را در بین کاربران رسانه های مجازی ایجاد کرده است.

ویدیو : سوتی منشوری در برنامه صدا و سیما

اخیرا ویدیویی از سوتی منشوری در برنامه صدا و سیما در فضای مجازی پخش شده که بحث داغی را در بین کاربران رسانه های مجازی ایجاد کرده است.

به تازگی سوتی عجیب در صدا سیما در فضای مجازی رسانه ها بی داد کرده است. گویا عجیب ترین اشتباه صدا سیما بسیار زشت بوده که بسیار عجیب بود همچین حرفی در تلویزیون گفته شده است. در ادامه ویدیویی از حرف منشوری در یکی از برنامه های صدا و سیما خواهید دید.

سوتی منشوری در برنامه صدا و سیما

سوتی منشوری در برنامه صدا و سیما

سوتی عجیب در صدا سیما

بنا بر گزارهاش‌های منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی، روز پنجشنبه، 28 اردیبهشت ماه، صدا و سیما جمهوری اسلامی، اجرای گروهی از دختران محجبه را سانسور کرد. دختران محجبه در این برنامه با انجام حرکاتی شبیه به رقص به همراه موزیک، در برنامه همآهنگ شبکه نسیم ظاهر شدند.

امروز نیز ویدیویی از حرف منشوری در یکی از برنامه های صدا و سیما در شبکه های اجتماعی وایرال شده که حواشی زیادی را ایجاد کرده است. گویا یکی از مجری ها در مورد دوست دختر خود به صورت اتفاقی حرف هایی را می زند که بسیار زشت است.

عجیب ترین اشتباه صدا سیما

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حرف منشوری در یکی از برنامه های صدا و سیما را ببینید:

صدا و سیما به نامه جمعی از تشکل‌های دانشجویی به رسانه ملّی و وزارت ارشاد در خصوص بحران جمعیت، پاسخ داد. در این پاسخ آمده است:

“نامه دغدغه‌مندانه برخی از تشکل‌های دانشجویی به ریاست رسانه ملی و ابراز گلایه مندی از کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی در حوزه جمعیت، نشان از نگاه ارزشمند و مقدس دانشجویان این مرز و بوم نسبت به آینده جمهوری اسلامی دارد که قطعاً رخدادی مبارک است و باید آن را ارج نهاد.”

روابط عمومی رسانه ملی سپس اعلام کرده به منظور تنویر افکار این عزیزان در دوران تحول، رسانه ملی با تغییر رویکردها به مرور شاهد اجرایی شدن برنامه‌های مؤثر در حوزه جمعیت خواهد بود و سپس به ارائه آمار پرداخته است:

“خوب است بدانیم تنها در طول یک سال، بیش از 30 هزار دقیقه برنامه تخصصی در زمینه‌های مطرح شده، ساخته و پخش شده است. در حوزه‌های خبری نیز بیش از 11 هزار خبر و گزارش در مدت زمان بیش از 3 هزار دقیقه روی آنتن رفته است.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو