ویدیو : خیس شدن متین ستوده توسط حامد آهنگی

منبع: فیگار

4

1402/3/1

23:33


به تازگی ویدیویی خیس شدن متین ستوده توسط حامد آهنگی در فضای مجازی فارسی وایرال شده که بسیار دیدینی و سرگرم کننده می باشد.

ویدیو : خیس شدن متین ستوده توسط حامد آهنگی

به تازگی ویدیویی خیس شدن متین ستوده توسط حامد آهنگی در فضای مجازی فارسی وایرال شده که بسیار دیدینی و سرگرم کننده می باشد.

اخیرا ویدیویی از آب ریختن حامد آهنگی بر سر متین ستوده در فضای مجازی پخش شده است. گویا ویدیویی از بد شانسی متین ستوده در برنامه حامد آهنگی در مجازی منتشر شده که جزء پربازدید ترین ها قرار گرفته است. در ادامه شوخی حامد آهنگی با متین ستوده خواهید دید.

خیس شدن متین ستوده توسط حامد آهنگی

خیس شدن متین ستوده توسط حامد آهنگی

آب ریختن حامد آهنگی بر سر متین ستوده

جدیدا ویدیویی از متین ستوده و مریم مومن در فضای مجازی وایرال شده که حامد آهنگی در برنامه تی ان تی شوخی های زیادی از جمله خیس کردن متین ستوده با این دو هنرمند می‌کند.

متین ستوده که چند روز پیش با انتشار یک عکس از خواهرش اینستاگرامش را بروز کرد. متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون با علی زندی ازدواج کرد. متین ستوده با انتشار عکسی خبر از ازدواجش با علی زندی را داد. علی زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است که همیشه میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

بد شانسی متین ستوده در برنامه حامد آهنگی

در ادامه می‌توانید شوخی حامد آهنگی با متین ستوده را ببینید:

متین ستوده در سریال ها و فیلم های کمدی و جدی زیادی ایفای نقش کرده است. متین ستوده در اخرین کار خود در سریال اهوی من مارال مشغول بازی است. متین ستوده در سریال ها و فیلم های کمدی و جدی زیادی ایفای نقش کرده است. متین ستوده در اخرین کار خود در سریال اهوی من مارال  مشغول بازی است.

در این سریال بازیگران سرشناس و سلبریتی‌های زیادی به هنرمندی پرداخته‌اند و از بین تماشاگران بازی هایی صورت می‌گیرد. سریال برنامه تی ان تی به کارگردانی حامد آهنگی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و خانوادگی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو