ویدیو : دعوای رضا یزدانی و رضا صادقی در برنامه آوای جادویی

منبع: فیگار

4

1402/3/1

23:22


به تازگی ویدیویی از دعوای رضا یزدانی و رضا صادقی در برنامه آوای جادویی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیار شوکه کننده می باشد.

ویدیو : دعوای رضا یزدانی و رضا صادقی در برنامه آوای جادویی

به تازگی ویدیویی از دعوای رضا یزدانی و رضا صادقی در برنامه آوای جادویی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیار شوکه کننده می باشد.

اخیرا ویدیویی از بحث تند بین رضا صادقی و رضا یزدانی در فضای مجازی پخش شده است. گویا ناراحتی رضا یزدانی از دست رضا صادقی بسیاری از کاربران فضای مجازی را شوکه کرده است. در ادامه ویدیویی از دعوا در برنامه آوای جادویی بین رضا صادقی و رضا یزدانی خواهید دید.

دعوای رضا یزدانی و رضا صادقی

دعوای رضا یزدانی و رضا صادقی

بحث تند بین رضا صادقی و رضا یزدانی

به تازگی برنامه‌ای به نام «آوای جادویی» با حضور محمد اصفهانی، محمد معتمدی، رضا یزدانی و رضا صادقی روی آنتن شبکه نمایش خانگی رفته که تقلیدی از برنامه‌های خارجی مسابقات خوانندگی است.

وقتی یکی از شرکت کننده ها در مسابقه آهنگی را اجرا کرد هیچکدام از خواننده های نظر مثبتی بر روی او نداشتند و رضا صادقی گفت من اینگونه ادبیات در موسیقی را قبول ندارم که یک نفر برای عشق شعر بخواند و بگوید میدانم تو با یکی دیگر ارتباط داری! چرا که عاشق باید روی عشق اش تعصب داشته باشد.

اما رضا یزدانی به نظر رضا صادقی اعتقاد نداشت و گفت الان همه رمان های عاشقانه دارای مثلث عشقی هستند و نباید به این خواننده خورده گرفت و نظرت را نباید به تحمیل کنی که رضا صادقی به شوخی به او گفت به تو چه.

دعوا در برنامه آوای جادویی بین رضا صادقی و رضا یزدانی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ناراحتی رضا یزدانی از دست رضا صادقی را ببینید:

آوای جادویی یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعداد‌های خوانندگی کشور است و صرفا یک برنامه‌ی تولیدی با رویکرد سرگرمی نیست، بلکه تلاش می‌کند

با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی کشور، تبادل نظرات کارشناسی و آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم، علی‌رغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت کننده‌های مستعد را، هدفمندسازی نموده و قضاوت را در نهایت به مخاطبین واگذار نماید.

«آوای جادویی» مسابقه استعدادیابی خوانندگی به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی و داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری مسابقه حضور دارند. علی اوجی هم اجرای این مسابقه را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو