خبر مهم برای متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه فروش | آغاز فرایند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو از امروز +لینک ثبت نام

3

1402/3/3

12:57


خبر مهم برای متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه فروش | آغاز فرایند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو از امروز +لینک ثبت نام

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سامانه‌یکپارچه فروش خودرو در ایران به عنوان یک پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش خودروها استفاده می‌شود. این سامانه شامل سایت‌هایی مانند «بانه خودرو»، «ایران خودرو» و «سایپا» است که توسط شرکت‌های خودروسازی راه‌اندازی شده‌اند.سامانه‌یکپارچه فروش خودرو امکاناتی مانند جستجوی خودروهای موجود برای فروش، قیمت‌گذاری، مقایسه ویژگی‌های خودروهای مختلف، اطلاعات فنی، ارتباط با فروشندگان و نحوه‌ی خرید و فروش را فراهم می‌کنند. همچنین از طریق این سامانه‌ها می‌توان پیش‌فروش خودروهای جدید را نیز انجام داد.از طرف دیگر، سامانه‌یکپارچه فروش خودرو برای اطمینان از اصالت خودرو و مشخصات آن، باید از ارائه‌دهندگان معتبر و با سابقه خریداری کنید. همچنین باید قبل از خرید، مشخصات فنی، حالت فنی و عملکرد خودرو را به دقت بررسی کنید تا از خرید خودروی با کیفیت مطمئن شوید.سامانه‌های یکپارچه فروش خودرو در ایران همچنین امکاناتی مانند ارزیابی قیمت خودرو، ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات را نیز دارا می‌باشند. این سامانه‌ها از طریق ارائه خدمات پس از فروش، به خریداران کمک می‌کنند تا مشکلات خودروهای خود را به راحتی و با اعتماد بیشتر حل کنند.

فرایند انتخاب خودرو برای متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی و مونتاژی از امروز چهارشنبه سوم خرداد آغاز شده و به مدت ۸ روز ادامه دارد.

فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شده، می‌توانند در تاریخ مذکور ۵ اولویت خودرویی را به منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی در سامانه به نشانی esalecar.ir انتخاب کنند. زمان ثبت نام تاثیری در اولویت عرضه خودرو ندارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو