آشنایی با اکسیر معجزه آسا برای احیای موها

5

1402/3/7

01:42


موها یکی از مهم ترین اجزای بدن ما هستند و تاثیر زیادی بر روی زیبایی چهره ما می گذارند. از این رو مراقبت از موها برای حفظ زیبایی و درخشش و سلامت آن ها امری حیاتی می باشد. از طرفی دیگر عوامل متعددی مانند قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید، آسیب ها و آلودگی های محیطی، عدم تغذیه سالم، استفاده از شامپوهای نامناسب، رنگ و دکلره کردن مکرر موها، حرارت ناشی از وسایل حالت دهنده مو مانند اتومو و سشوار و …. می تواند به موهای شما آسیب برساند. این عوامل ممکن است به مرور باعث خشک و کدر شدن موها و ایجاد موخوره شوند. یکی از راه های موثر برای درمان و پیشگیری از بروز این مشکلات، استفاده از روغن های مغذی و گیاهی می باشد.

اهمیت روغن تراپی موها

روغن تراپی موها به عنوان یکی از قدیمی ترین و موثر ترین روش های پیشگیری و درمان انواع مشکلات موها شناخته می شود. استفاده از روغن های مخصوص مو با تغذیه و تقویت کردن تارهای موها، به ترمیم بافت و ساختار آسیب دیده آن ها کمک می کند. از این رو موهایی سالم و براق برای شما به ارمغان می آورد. کارشناسان مو همواره به روغن تراپی منظم و هفتگی موها تاکید دارند. آن ها بر این باورند که استفاده مداوم از روغن مو شما را از مراجعه به متخصصین مو بی نیاز می سازد. در ادامه شما را با یکی از بهترین روغن های مغذی مو در جهان آشنا می کنیم.

روغن مو مرطوب کننده ماکادمیا هاسک

معرفی روغن مو مرطوب کننده ماکادمیا هاسک

روغن مو مرطوب کننده ماکادمیا هاسک یک روغن فوق العاده غنی و مغذی برای انواع موها خصوصا موهای خشک می باشد. این روغن از دانه ماکادمیا گرفته شده که نوعی آجیل استرالیایی است و سرشار از امگا ۶، امگا ۷، ویتامین E و آنتی اکسیدان ها می باشد. روغن موی ماکادمیا هاسک رطوبت مورد نیاز موها را تامین کرده و با آبرسانی عمیق موها سبب ترمیم و احیای آن ها می شود. همچنین از خشکی و کدری مو و ایجاد موخوره جلوگیری می نماید. این روغن به دلیل داشتن ترکیبات مغذی و خصوصا مقادیر بالای اسیدهای چرب ضروری از جمله اسید پالمیتولیک، اسید اولوایک و اسید لفیولیک به تقویت و تغذیه فولیکول های مو کمک زیادی می کند. این اسیدهای چرب در رشد مجدد موها موثر بوده و با ریزش و شکننده شدن تارهای مو مبارزه می کند. روغن ماکادمیا برای باز کردن گره موها عالی بوده و موهای زبر و خشن را نرم می کند.

روغن مو مرطوب کننده ماکادمیاHask بافت نسبتا غلیظ و در عین حال سبکی دارد و فوراً جذب موها می شود. همچنین تنها مقدار کمی از آن در هر بار استفاده برای کل ساقه موها کافی می باشد. شما می توانید از این روغن روی موهای خشک یا مرطوب استفاده کنید. این روغن موها را چرب و سنگین نمی کند و نیاز به شستشو و آبکشی ندارد. روغن مو Macadamia برند هاسک به دلیل ترکیبات آنتی اکسیدانی، محافظت ایده آلی را از موها در برابر آسیب ها و استرس های محیطی ارائه می دهد. این روغن ضمن برطرف کردن خشکی و زبری مو، سبب افزایش استحکام و سلامتی موها شده و مانع وز شدن آن ها می شود. از این رو موهای نرم و ابریشمی و سالمی را به شما هدیه می دهد. این محصول فاقد ترکیبات مضر شیمیایی از جمله سولفات، پارابن، فتالات، گلوتن و الکل خشک کننده بوده و شما با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

چه کسانی می توانند از روغن موی احیا کننده ماکادمیا هاسک استفاده کنند؟

این روغن دارای اثرات مراقبتی و درمانی می باشد. لذا برای همه افراد قابل استفاده است. زیرا در کنار پیشگیری از خشکی و کدری مو و ایجاد موخوره، به درمان آن ها نیز کمک چشمگیری می کند. روغن موی ماکادامیا هاسک برای موهایی که در اثر عوامل آسیب رسان مانند رنگ و دکلره و وسایل حرارتی و … خشک شده اند و آسیب دیده اند، همانند یک اکسیر معجزه آسا است. زیرا کوتیکول های آسیب دیده موها را بازسازی کرده و موجب افزایش لطافت و درخشش تارهای مو می شود.

روغن مو مرطوب کننده ماکادمیا هاسک

روغن مو مرطوب کننده ماکادامیا هاسک اصل را از کجا می توانیم بخریم؟

روغن مو Hask Macadamia Oil Moisturizing Hair Oil یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین روغن های مغذی مو در جهان می باشد. این روغن محصول کمپانی معروف و آمریکایی هاسک است که در تولید محصولات مخصوص مو بسیار موفق می باشد. اما به خاطر داشته باشید که یکی از مهم ترین نکات برای خرید محصولات آرایشی و مراقبتی دقت به اصل و اورجینال بودن آن ها است. زیرا محصولات فیک و نمونه های مشابه و تقلبی آن ها می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای شما رقم بزند.  از این رو توصیه می کنیم همواره محصولات برندهای خارجی را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید تا از اصل بودن آن ها اطمینان حاصل شود.

فروشگاه اینترنتی رایا میکاپ وارد کننده مستقیم محصولات اصل و اورجینال از برندهای درجه یک دنیا است. این فروشگاه سابقه طولانی و درخشانی در تامین و عرضه محصولات آرایشی و مراقبتی اصل و اورجینال دارد و آن ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نماینده های اصلی برند خریداری می کند. فروشگاه رایامیکاپ همچنین تضمین اصالت تمام محصولات خود را بر عهده می گیرد. روغن مو مرطوب کننده ماکادمیا هاسک با حجم ۱۸ میلی لیتر در فروشگاه رایا میکاپ موجود می باشد. شما می توانید جهت خرید این محصول و کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر، به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو