راهنمای خرید ساعت مردانه زیر یک میلیون تومان

منبع: پلازا

4

1402/3/13

09:52


ساعت مچی به عنوان یک جزء از استایل شخصیت و ظاهر شخصی مردانه، همچنان جزو لوازم جذاب و مورد علاقه بسیاری از آقایان است. اما با وجود تنوع بیشمار برندها و مدل‌های موجود در بازار، انتخاب ساعت مردانه مناسب و قیمتی مناسب می‌تواند چالشی باشد. با توجه به اینکه ساعت مچی جزو گرانترین اکسسوری های آقایان است، شاید با بودجه زیر یک میلیون تومان نتوانید آن کیفیت را که مدنظرتان است یا برند مورد علاقه خود را تهیه کنید ولی در این مقاله راهکارهایی را برای شما در نظر گرفته ایم، تا هوشمندانه با رعایت کردن نکات، بتوانید یکی از بهترین و با کیفیت ترین ساعت های زیر یک میلیون تومان را خریداری کنید.

 

مشخص کردن استفاده از ساعت

قبل از خرید ساعت، اهمیت دارد تا مشخص کنید ساعت را برای کدام مناسبت‌ میخواهید استفاده کنید، این به این منظور است که ساعتی که میخواهید خرید کنید برای مصارف روزمره است یا برای یک میهمانی خاص؟ و یا قصد خرید هدیه دارید؟ آیا برای استفاده روزمره در محیط کار یا در رویدادهای رسمی و خاص مورد استفاده قرار می‌دهید؟ این موضوع به شما کمک می‌کند تا بدانید دقیقا چه میخواهید و بر حسب آن ساعت خود را انتخاب کنید.

 

دقت کنید خرید ساعت فیک ریز یک میلیون تومان ممنوع!

توجه داشته باشید هرگز ما نمیتوانیم با هزینه زیر یک میلیون تومان سراغ برندی خاص برویم، به همین دلیل شاید مجبور باشید سراغ ساعت های فیک بروید اصلا این اشتباه را نکنید و ساعت زیر یک میلیونی فیک نخرید! ساعت های کپی کشور چین در صورتی عالی است که نمونه درجه یک آنرا خرید کنید، برای مثال رولکس ساب مارینز کپی شده درجه یک کشور چین الان که در خرداد 1402 هستیم چیزی حدود 3 میلیون تومان است، البته مدل زیر یک میلیون تومان هم وجود دارد همانطور که گفتیم ساعت های فیک فقط مدل های درجه یک ارزش خرید دارند در غیر این صورت منجر به هدر دادن پول شما خواهد بود. اگر از ما میپرسید با یک میلیون تومان فیک نخریم چیکار کنیم؟ ما پیشنهاد میکنیم ساعت اصل بخرید در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

 

سراغ برندهای اورجینال سطح متوسط بروید

همانطور که گفتیم خرید ساعت های فیک با بودجه یک میلیون به صرفه نیست به جای آن شما میتوانید از برند هایی مثل ساعت نیوی فورس، ساعت اسکمی، سی آر آر جی یو، کارن واتچ استفاده کنید، این برند هایی که نام برده شد بخشی از برند های ساعت سازی کشور چین است بسیاری از برند ها وجود دارند که محصولاتی واقعا عالی و با کیفیت تولید میکنند مستقیم سراغ آنها بروید چون قیمت این محصولات پایینتر از محصولات های کپی است و اکثر فروشگاه ها همانند فروشگاه خرید ساعت سالی بند برای این محصولات ضمانت و گارانتی ارائه میکنند. پس به جای خرید ساعتی فیک و بیکیفیت سراغ برند های سطح متوسط بازار بروید.

 

اجتناب از خرید ساعت های آبکاری رنگی زیر یک میلیون تومان

آبکاری طلایی روی ساعت ها یکی از اصلی ترین معیار های کیفیت ساعت است، موتور ساعت هرچقدر هم خوب کار کند تغییر رنگ بدنه ساعت آن را بی ارزش خواهد کرد، این مورد در تمامی ساعت های زیر یک میلیون تومان صدق نمیکند ولی در نظر داشته باشید ساعت زیر یک میلیون تومانی با توجه به قیمت پایین میتواند از لحاظ کیفیت و متریال ساخت کمی ضعیف باشد به همین دلیل سراغ ساعت های فول گلد و مواردی از این قبیل نروید. البه این مورد فقط در سری ساعت های مردانه صدق میکند که ابعاد بزرگتری دارند، در ساعت زنانه که نسبت به مدل مردانه ارزانتر است، سعی میشود برای آنها از بهترین آبکاری استفاده شود.

 

خرید ساعت مردانه ارزان با قیمت مناسب

 

انتخاب فروشگاهی که ساعت زیر یک میلیونی دارد!

اگر در شهر شما پاساژ بزرگ و لوکسی وجود داشته باشد شاید با مراجعه به آن فروشگاه های خرید ساعت پرسیدن ساعت زیر یک میلیون تومان نوعی توهین به آن فروشنده ها باشد! به همین دلیل قبل از هر چیز فروشگاهی که قصد خرید از آنرا دارید انتخاب کنید. ما فروشگاه سالی بند را به شما پیشنهاد میکنم، فروشگاه تخصصی ساعت مچی که تمامی محصولات آن میان رده است و همان چیزی است که شما به دنبال آن میگردید، برای بازدید از این فروشگاه عبارت (خرید ساعت سالی بند) را در گوگل جست و جو کنید.

فروشگاه سالی بند به صورت ماهانه بیش از 10 ساعت مردانه زیر یک میلیون تومان را دستچین کرده با تخفیف ویژه به فروش میرساند پیشنهاد میکنیم حتما از این صفحه بازدید کنید. برای بازدید عبارت (ساعت مردانه تا یک میلیون تومان سالی بند) را در گوگل جست و جو کنید .

 

ساعت مردانه تا یک میلیون تومان سالی بند

 

نتیجه گیری:

خرید ساعتی مناسب با قیمت ارزان شاید به نظر شما چالشی باشد که هرگز وقت یا اطلاعات کافی از آنرا ندارید تا هوشمندانه خرید کنید، ولی اینطور نیست هر کس میتواند با اندکی دانش و اطلاعات ساعتی با کیفیت، زیبا و ارزان خرید کند در این مقاله توضیح دادیم مکان مورد استفاده ساعت را مشخص کنید، به دلیل عدم کیفیت سراغ ساعت فیک با بودجه یک میلیون تومان نروید همچنین با برند هایی آشنا شدید که میتوانید جایگزین ساعت های فیک کنید انتخاب فروشگاهی مطمئن هم برای خرید کالای ارزان خیلی مهم است که میتوانید با تحقیق و خدمات فروشگاه انتخاب خود را انجام دهید. منتظر نظرات شما هستیم برامون بنویسید که در سال 1402 خرید ساعت زیر یک میلیون تومان داشته اید؟ در این بازه مدت کیفیت آن چگونه بوده است؟ اصل است یا کپی شده و مزایا و معایب را برای کسب تجربه و همفکری با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو