ویدیو: وام های میلیاردی کارکنان بانک قطع شد!

منبع: فیگار

5

1402/3/13

23:13


به تازگی وام های میلیاردی کارکنان بانک قطع شد. در مطلب جنجال وام‌های میلیاردی کارکنان بانک‌ها می‌توانید ویدیو قطع وام میلیاردی کارکنان بانک را مشاهده کنید.

ویدیو: وام های میلیاردی کارکنان بانک قطع شد!

به تازگی وام های میلیاردی کارکنان بانک قطع شد. در مطلب جنجال وام‌های میلیاردی کارکنان بانک‌ها می‌توانید ویدیو قطع وام میلیاردی کارکنان بانک را مشاهده کنید.

به تازگی اخبار جدیدی درباره وام های میلیاردی کارکنان بانک منتشر شده است که توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه همراه ما بمانید تا به جزئیات آن بپردازیم.

ویدیو قطع وام میلیاردی کارکنان بانک

ویدیو قطع وام میلیاردی کارکنان بانک

وام های میلیاردی کارکنان بانک, جنجال وام‌های میلیاردی کارکنان بانک‌ها

غلامرضا مرحبا درباره پرداخت وام میلیاردی بانک‌ مرکزی و بانک‌های دولتی و خصوصی به کارکنان خود در حالی که همین بانک‌ها در برابر پرداخت وام‌های خرد به مردم مقاومت می‌کنند، اظهار داشت:

این ارقام را تایید نمی‌کنم البته باید توجه داشته باشیم که ارقام حقوق و دستمزد بانک مرکزی با تمام بانک‌ها متفاوت و بیشتر است و رقم تسهیلات بانک مرکزی به کارکنانش از همه دیگر بانک‌ها بیشتر بوده اما از رقم تسهیلات میلیارد تومانی به هر کارمند اطلاعی ندارم اما ارائه وام‌های میلیاردی در بانک‌های دولتی را قویا تکذیب می‌کنم و هر کسی که ادعایی داشت جواب آن را می‌دهم چراکه خودم حقوق بگیر نظام بانکی دولتی هستم و در این بانک‌ها ارقام نجومی وجود ندارد، بخواهم آن را پنهان کنم

وی تاکید کرد:

من بهترین منبع برای صحت سنجی پرداخت وام‌های میلیاردی بانک‌های دولتی به کارکنان باشم چراکه من هم کارمند نظام بانکی هستم و به هیچ وجه از حقوق نجومی و وام میلیاردی در بانک‌های دولتی خبری نیست شاید در بانک‌های خصوصی وضعیت تا حدودی بهتر باشد اما در بانک‌های دولتی این اعداد و ارقام وجود ندارد و کمترین سقف وام را به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.

مرحبا با اشاره به ضرورت حمایت بانک‌ها از کارکنان خود برای حفظ امانتداری آنها تاکید کرد:

این موضوعات مشمول کارمند بانکی هم می‌شود، کارکنان بانکی با اعداد، حساب بانکی با گردش مالی هزاران میلیارد تومانی سرو کار دارد و باید هم از نظر اطلاعاتی امانتداری کند و هم از نظر فرایند عملیاتی، بنابراین باید بانک‌ها هم انگیزه‌ای برای کارکنان خود ایجاد کنند. یک بانک حداقل باید وام ٢٠٠ میلیون تومانی را به کارکنان خودش بدهد که امانت‌دار آن چندین هزار میلیارد تومان باشد.

جنجال وام‌های میلیاردی کارکنان بانک‌ها

در ادامه می‌توانید فیلم قطع وام میلیاردی کارکنان بانک را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار اقتصادی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو