افشاگری: تمامی خودروهای چینی به زودی مفت می‌شود

منبع: فیگار

5

1402/4/3

13:13


به تازگی، ویدئویی از یک مسئول به انتشار رسیده که مفت شدن تمامی خودروهای چینی را نشان می‌دهد که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

افشاگری: تمامی خودروهای چینی به زودی مفت می‌شود

به تازگی، ویدئویی از یک مسئول به انتشار رسیده که مفت شدن تمامی خودروهای چینی را نشان می‌دهد که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

به تازگی، یک ویدئو مبنی بر فیلم مفت شدن خودروی چینی تحت عنوان کلیپ ارزانی ماشین های چینی منتشر شده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت. ویدیوی صحبت مسئول برای ارزانی ماشین های چینی توانست برخی از توضیحات را بدهد و برخی از ابهاما ت را روشن کند.

مفت شدن تمامی خودروهای چینی

تمامی خودروهای چینی به زودی مفت می‌شود

اخیراً صحبت‌های مسئولی که با میر سلیم بر سر خودروهای ایرانی در تلویزیون ملی بحث می‌کرد، حواشی زیادی را برپا کرد و حالا ویدئویی به انتشار رسیده که در آن ویدئو، او اعلام می‌کند خودروهای چینی به زودی ارزان خواهند شد. او در این ویدئو می‌گوید:

بیشتر بخوانید:

ویدیو مناظره جنجالی میرسلیم !

اینها ماشین می‌آورند، کم تولید می‌کنند و قیمت‌سازی می‌کنند در بازار. قیمت‌سازی که کردند حالا ماشین‌ها را وارد بازار می‌کنند. واردات که انجام بشود، مدیران ایران خودرو مجبور می‌شوند که یک میلیارد بفروشد ماشینش را.

مفت شدن تمامی خودروهای چینی

فیلم مفت شدن خودروی چینی

کلیپ ارزانی ماشین های چینی

در ادامه می‌توانید ویدیوی صحبت مسئول برای ارزانی ماشین های چینی را ببینید:

جلال رشیدی کوچی سیاستمدار و نماینده مجلس شورای اسلامی است. وی موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۳۲ هزار و ۴۶۹ رای، از حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان از استان فارس انتخاب گردد و به مجلس راه یابد.

نمایندگان عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی (۳ اسفند ماه) بعد از انتشار چندین نسخه به کلیات آخرین نسخه این طرح با نام حمایت از کاربران در فضای مجازی رأی مثبت دادند. کمیسیون مشترک بررسی طرح موسوم به صیانت پس از چندین هفته بین استراحت جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ برگزار شد.

جهت خواندن اخبار اقتصادی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو