نقدها و نمرات انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

منبع: گیمفا

3

1402/3/14

14:34


انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse توانسته نمرات بسیار خوبی از منتقدان بگیرد و تحسین آن‌ها را بدست بیاورد.

نقدها و نمرات انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse توانسته نمرات بسیار خوبی از منتقدان بگیرد و تحسین آن‌ها را بدست بیاورد.

انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) دنباله‌ای برای انیمیشن اصلی آن محصول سال ۲۰۱۸ میلادی به شمار می‌رود و ادامه ماجراجویی‌های مایلز مورالز را در مولتی‌ورس و با حضور کاراکترهای متعدد عنکبوتی به نمایش در می‌آورد.

منتقدان بر این باور هستند که انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» همانند انیمیشن قبلی پر از جلوه‌های بصری خیره‌کننده و سکانس‌های اکشن محور است و هیجان بسیار زیادی از شروع تا پایان پر از تعلیق آن وجود دارد.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۲۴۶ نقد برای انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» منتشر شده که امتیاز ۹۵ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۸۶ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۵۴ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

  • راتن تومیتوز | ۲۴۶ نقد – امتیاز ۹۵ درصد
  • متاکریتیک | ۵۴ نقد – امتیاز ۸۶ از صد

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

«۱۰۰/۱۰۰ Empire | منتقد: بن تراویس»

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» پر از جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز است و از نظر احساسی بسیار قدرتمند و از لحاظ روایی محرک احساس می‌شود و شاهکاری دیگر است.

«۱۰۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

این انیمیشن تازه نه تنها داستان مایلز مورالز را توسعه می‌دهد بلکه داستان را به قلمروهای شگفت‌انگیز دیگری نیز گسترش می‌دهد که آن را به یک دنباله بسیار عالی و درخشان برای فیلم اول تبدیل می‌کند.

«۱۰۰/۱۰۰ Collider | منتقد: راس بونیم»

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» فقط یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ میلادی نیست بلکه یکی از بهترین انیمیشن‌های تاریخ سینما است که از آن می‌توان به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی ساخته شده نیز یاد کرد. همین نیز سبب شده تا شخصیت مایلز مورالز به بهترین مرد عنکبوتی سینما تبدیل شود.

«۱۰۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: برایان تالریکو»

این انیمیشن یک اثر هنری هوشمندانه و مهیج است که من را به یاد دنباله‌های بسیار موفقی همچون شوالیه تاریکی (The Dark Knight) و امپراتوری ضربه می‌زند (The Empire Strikes Back) می‌اندازد.

«۹۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: مولی فریمن»

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» از شروع تا پایان خارق‌العاده است و در کنار انیمیشن‌سازی بسیار زیبای خودش، سطح خطر، احساسات و عواطف را نیز بالا برده است.

«۸۳/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: کریستین هولوب»

جدای از برخی از شگفتی‌های خاص،‌ باید گفت که بیشتر محتواهای انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» در تریلرها به نمایش گذاشته شده‌اند. کار تریلر این است که تنها گوشه‌ای از فیلم را به نمایش بگذارد و پایان را اسپویل نکند اما این فیلم پایانی ندارد.

«۸۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: لوویا گیارکی»

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» حتی بیشتر از فیلم اول، تجربه خواندن کتاب‌های کمیک را برای بیننده‌ها بازآفرینی می‌کند. انیمیشن‌سازی این اثر نه تنها چشم‌گیر و خیره‌کننده است بلکه در هر بُعد جدید نیز جذاب و تماشایی به نظر می‌رسد.

«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» پویا و جذاب است اما در میان این همه خودنمایی و ریخت‌وپاش، جزئیات و احساسات به راحتی گم می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو