استودیوی Deck13 کیفیت اجرایی بازی Atlas Fallen را با رزولوشن و نرخ فریمهای مختلف روی کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس اعلام کرد.
تیم توسعه Deck13 در سالهای گذشته با توسعه دو نسخه سری The Surge و بازی Lords of the Fallen اصلی توانست مجموعهای از آثار سولزلایک را تقدیم هواداران کند. حال این استودیو در نظر دارد با پروژه Atlas Fallen یک اثر متفاوت و جدید را خلق کند. این بازی اکشن و نقشآفرینی به لطف دنیای منحصر به فرد و مبارزات هیجانانگیزی که سازنده وعده آنها را داده است، مانند یک چشمانداز جذاب به نظر میرسد. حال استودیوی Deck13 جزئیاتی از عملکرد گرافیکی بازی روی کنسولهای نسل نهم ارائه کرده است تا طرفداران انتظار خود از جنبه بصری بازی را مشخص کنند.
در همین راستا جان کلوزه (Jan Klose)، کارگردان خلاق بازی Atlas Fallen و مدیر عامل Deck13، در مصاحبه اخیر خود با رسانه گیمینگبولت (GamingBolt) تایید کرد که بازی مطابق انتظار دارای دو حالت گرافیکی Quality و Performance روی کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس خواهد بود. حالت Quality بازی را با رزولوشن ۴K و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه اجرا میکند و حالت Performance برای تجربه بازی با رزولوشن ۱۴۴۰p و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه مناسب خواهد بود. در همین حال ایکس باکس سری اس بازی را با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به شکل پایدار اجرا خواهد کرد.
کلوزه در ادامه تأیید کرد که بازی Atlas Fallen از مقیاسبندی پویای رزولوشن پشتیبانی میکند تا با کمک آن نرخ فریم در موقعیتهای شلوغ با افت کمتری همراه باشد. این بازی قرار است در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ (۱۰ آگست ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.