باکس آفیس | درخشش انیمیشن Spider-Man: Across The Spider-Verse در گیشه

باکس آفیس | درخشش انیمیشن Spider-Man: Across The Spider-Verse در گیشه


منبع: گیمفا

5

1402/3/15

11:40


انیمیشن Spider-Man: Across The Spider-Verse در اولین هفته اکرانش در گیشه توانست صدر جدول باکس آفیس را از آن خودش کند.

باکس آفیس | درخشش انیمیشن Spider-Man: Across The Spider-Verse در گیشه

انیمیشن Spider-Man: Across The Spider-Verse در اولین هفته اکرانش در گیشه توانست صدر جدول باکس آفیس را از آن خودش کند.

سونی از سال ۱۹۹۸ میلادی کل حقوق سینمایی شخصیت مرد عنکبوتی و کاراکترهای مرتبط با وی را به مبلغ ۷ میلیون دلار خریداری کرد و از آن زمان نیز توانسته با ساخت فیلم‌های بسیار موفق به درآمدزایی بسیار زیادی دست پیدا کند. یکی از جدیدترین آثار مرد عنکبوتی نیز انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across The Spider-Verse) است.

این انیمیشن دنباله‌ای برای انیمیشن بسیار موفق سال ۲۰۱۸ میلادی به شمار می‌رود و ادامه ماجراجویی مایلز مورالز را به تصویر می‌کشد. انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» در اولین هفته حضورش روی پرده سینماها توانست به فروش ۱۲۰٫۵ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کند و به صدر جدول باکس آفیس تکیه بزند.

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» در فروش خود در گیشه‌های بین‌المللی نیز مبلغ ۸۸٫۱ میلیون دلار را کسب کرد تا با احتساب فروش داخلی و خارجی‌اش، فروش جهانی این انیمیشن تازه سونی در اولین هفته اکرانش به رقم ۲۰۸٫۶ میلیون دلار برسد و به یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۳ تبدیل شود.

فیلم The Little Mermaid

فیلم The Little Mermaid

فیلم پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) که هفته گذشته در صدر جدول باکس آفیس تکیه زده بود، در دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها نتوانست با انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» رقابت کند و صدر را به این انیمیشن تازه اکران شده واگذار کرد.

فیلم «پری دریایی کوچولو» در دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست به فروش ۴۰٫۶ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کند و فروش کلی داخلی‌اش در این دو هفته را به رقم ۱۸۶٫۲ میلیون دلار برساند و در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

فیلم The Boogeyman

فیلم The Boogeyman

فیلم تازه اکران شده بوگیمن (The Boogeyman) محصول استودیو قرن بیستم و دیزنی که بر اساس داستانی از استیون کینگ ساخته شده، در اولین هفته حضورش روی پرده سینماها توانست فروش ۱۲٫۳ میلیون دلاری را از آن خودش کند و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته را نیز فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) از استودیو مارول به خودش اختصاص داده است. این فیلم سینمایی که پنجمین هفته حضورش روی پرده سینماها را سپری می‌کند، این هفته به فروش ۱۰٫۲ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و فروش کلی‌‌اش در داخل آمریکا پس از این پنج هفته اکران را به رقم ۳۲۲٫۷ میلیون دلار افزایش داده است.

فیلم Fast X

فیلم Fast X

فیلم سریع ۱۰ (Fast X) محصول کمپانی یونیورسال در سومین هفته حضورش روی پرده سینماهای داخل آمریکا به فروش ۹٫۲ میلیون دلاری دست پیدا کرد و فروش کلی‌اش در طی این سه هفته اکران را به ۱۲۸٫۴ میلیون دلار در داخل آمریکا رساند و در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت.

انیمیشن بسیار موفق برادران سوپر ماریو (Super Mario Bros) این هفته و در نهمین هفته اکرانش توانست مبلغ ۳٫۳ میلیون دلار را در گیشه‌های داخل آمریکا بدست بیاورد و فروش کلی‌اش تا به امروز در داخل آمریکا را به رقم ۵۶۶٫۲ میلیون دلار برساند و جایگاه ششم جدول باکس آفیس این هفته را از آن خودش کند. در ادامه می‌توانید جدول کامل باکس آفیس این هفته را مشاهده کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Spider-Man: Across the Spider-Verse۱۲۰٫۵
۲The Little Mermaid۴۰٫۶
۳The Boogeyman۱۲٫۳
۴Guardians of the Galaxy Vol. 3۱۰٫۲
۵Fast X۹٫۲
۶Super Mario Bros۳٫۳
۷About My Father۲٫۱
۸The Machine۱٫۷
۹SUGA-Agust D Tour ‘D-Day’ in Japan: Live VI۱٫۲
۱۰You Hurt My Feelings۷۷۰ هزار دلار
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو