عنوان فیلم Captain America 4 تغییر کرد

منبع: گیمفا

4

1402/3/17

11:07


عنوان رسمی فیلم Captain America 4 تغییر کرده و ستاره آن یعنی آنتونی مکی نیز این موضوع را تأیید کرده است.

عنوان فیلم Captain America 4 تغییر کرد

عنوان رسمی فیلم Captain America 4 تغییر کرده و ستاره آن یعنی آنتونی مکی نیز این موضوع را تأیید کرده است.

فیلم کاپیتان آمریکا ۴ (Captain America 4) یکی از فیلم‎‌های در حال تولید استودیو مارول به شمار می‌رود که با بازی آنتونی مکی در نقش اصلی است. قبلا از عنوان کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی (Captain America: New World Order) برای این فیلم استفاده می‌شد اما ظاهرا عنوان این فیلم تغییر کرده است.

به تازگی تصویری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» منتشر شده که آنتونی مکی را در کنار هریسون فورد نشان می‌دهد. این اولین تجربه حضور هریسون فورد در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. پشت صندلی آن‌ها نیز عنوان کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع (Captain America: Brave New World) نقش بسته است که عنوان جدید این اثر سینمایی محسوب می‌شود.

فیلم Captain America 4

فیلم Captain America 4

عنوان «نظم نوین جهانی» ریشه در یهودی‌ستیزی دارد و از همین رو،‌ سازندگان این پروژه تصمیمی هوشمندانه گرفتند و با تغییر عنوان آن، جنجال را از این پروژه دور کردند. این تصویر تازه منتشر شده از پشت صحنه فیلم «کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع» نه تنها عنوان جدید این اثر را آشکار کرده بلکه نیم نگاهی از هریسون فورد در نقش تادئوس راس را نیز به نمایش گذاشته است.

فیلم «کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع» اولین نقش‌آفرینی آنتونی مکی در نقش کاپیتان آمریکا در یک اثر اختصاصی و مستقل به شمار می‌رود و از جمله دیگر بازیگران حاضر در این پروژه نیز می‌توان به دنی رامیرز، کارل لامبلی، لیو تایلر،‌ تیم بلیک نلسون، شیرا هاس و تعدادی دیگر اشاره کرد.

فیلم «کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع» قرار است در تاریخ ۳ ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو