بهترین کمیک های مامور آمریکا از نگاه سایت فیگار

بهترین کمیک های مامور آمریکا از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

5

1402/4/26

15:31


مارول دنیایی از ابرقهرمانان را خلق کرده است که چند تا از آن ها U.S. Agent Storylines می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های مامور آمریکا معرفی کنیم.

بهترین کمیک های مامور آمریکا از نگاه سایت فیگار

مارول دنیایی از ابرقهرمانان را خلق کرده است که چند تا از آن ها U.S. Agent Storylines می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های مامور آمریکا معرفی کنیم.

به عنوان یک نسخه پیچ خورده از رویای آمریکایی، مامور ایالات متحده مارول هر کسی را که با ایده آل‌های او برای ایالات متحده مطابقت نداشت طعمه و سرزنش کرد. بهترین کمیک های مامور آمریکا اولین بار در Captain America issue 323 با عنوان Super Patriot عرضه شد. او به‌عنوان نسخه‌ای متضاد و پیچ‌خورده از رویای آمریکایی، لیبرال‌ها را طعمه خود قرار داد و هرکسی را که با آرمان‌های محافظه‌کار او در آمریکا نمی‌خواند سرزنش کرد.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین کمیک های مامور آمریکا

  • خواندنی ترین کمیک های مامور آمریکا

در ادامه قرار است بهترین کمیک های مامور آمریکا را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های مامور آمریکا

بهترین کمیک های مامور آمریکا

زمانی که استیو راجرز این موقعیت را خالی کرد، ردای کاپیتان آمریکا را به جان واکر می‌دادند که جزء بهترین کمیک های مامور آمریکا قرار گرفت. با این حال، خلق و خوی خشونت آمیز و تمایلات قتل او باعث شد که او از این عنوان محروم شود. واکر یک بار دیگر بازگشت، این بار به عنوان مامور ایالات متحده . با کمی ملایم شدن دیدگاه هایش، او به همراه تیم Iron Man ‘s Force Works به عضویت تیم Avengers West Coast درآمد.

Unlimited Class Wrestling Federation

بهترین کمیک های مامور آمریکا

برترین کمیک های مامور آمریکا

فدراسیون کشتی کلاس نامحدود (UCWF) پاسخ مارول به WWE برای افراد قدرتمند است. این سازمان دارای جهش‌یافته‌ها، بیگانه‌ها و مبارزان برجسته‌ای مانند The Thing است که داستان های او جزء برترین کمیک های مامور آمریکا قرار گرفته است. زندگی اولیه جان واکر در ارتش ایالات متحده بود. پس از ترخیص، او برای UCWF ثبت نام کرد. از آنجایی که ناتوان بود، پذیرش او بر این اساس بود که او به یک سوژه آزمایشی تبدیل شد. این برای یک فرآیند تقویت بدن بود که توسط Power Broker Inc کنترل می‌شد. در حالی که بسیاری از کسانی که این درمان را انجام دادند به عنوان شرور پایان یافتند، واکر تصمیم گرفت که از آن برای دنبال کردن مسیر یک قهرمان استفاده کند.

Bold Urban Commandos

بهترین کمیک های مامور آمریکا

جذاب ترین کمیک های مامور آمریکا

هنگامی که واکر خود را به عنوان سوپر میهن پرست معرفی کرد، به نجات آمریکا پرداخت. متأسفانه این از تهدیدات بیرونی نبود، بلکه خودش بود. هر کسی که واکر به عنوان یک لیبرال تلقی می‌شد و با دیدگاه‌های راست‌گرای او همخوانی نداشت، به یک هدف تبدیل می‌شد. برای حمایت از او، وی تیمی از کماندوهای شهری جسور را به کار گرفت که به اختصار «باکی ها» نام داشتند که این مورد داستان را جزء جذاب ترین کمیک های مامور آمریکا قرار داده است. لباس عجیب آن‌ها شلوار باری آبی و چکمه های قرمز، بدون پیراهن و ماسک کاپیتان آمریکا خواهد بود. البته، این در نهایت آنها را با خود کاپیتان آمریکا واقعی درگیر می‌کند. تیم واکر با باکی‌ها بعداً برای تعقیب او برمی‌گردند.

Captain America

بهترین کمیک های مامور آمریکا

جالب ترین کمیک های مامور آمریکا

دوران تصدی جان واکر به عنوان کاپیتان آمریکا یک داستان پیچیده بود که به جنون و تراژدی ختم شد. هنگامی که استیو راجر هویت خود را به عنوان کاپیتان آمریکا کنار گذاشت، واکر به عنوان جایگزین انتخاب شد. تنها یکی از باکی‌های او، لمار هاسکینز، توانست به عنوان باکی جدید به او بپیوندد؛ زیرا بقیه در بررسی پیشینه خود شکست خوردند. کماندوهای شهری جسور باقیمانده که احساس می‌کردند کنار گذاشته شده‌اند، دست به انتقام‌جویی شخصی علیه واکر می‌زنند. آن‌ها نام او را برای عموم منتشر کردند که منجر به قتل والدینش شد. واکر انتقام می‌گیرد و با کشتن بسیاری از دشمنان و رفقای سابقش کشته می‌شود.

West Coast Avengers

بهترین کمیک های مامور آمریکا

بهترین کمیک های مامور آمریکا

هنگامی که جان واکر دوباره ظاهر شد، نام مأمور ایالات متحده را برگزید و شروع به کار برای کمیسیون فعالیت های مافوق بشری کرد. آن‌ها واکر را به عنوان ناظر تیم انتقام جویان ساحل غربی منصوب کردند، اگرچه انتصاب او چندان خوشایند نبود. این داستان جزء جالب ترین کمیک های مامور آمریکا قرار گرفته که در زمان حضورش در تیم ساحل غربی، مامور ایالات متحده واقعاً اعصاب مردم را به هم می‌زد. او درگیر نبردی با هم تیمی اش هاوکی می‌شد که هر دوی آن‌ها را تعلیق می‌کرد. علاوه بر این، او هم تیمی خود را با یک طغیان خشم خشونت آمیز شکست می‌داد.

Scourge Of The Underworld

بهترین کمیک های مامور آمریکا

خواندنی ترین کمیک های مامور آمریک

در یک نقطه، مامور ایالات متحده به کارآگاه تبدیل شد و تلاش کرد تا قاتل زنجیره ای به نام “آفت دنیای زیرین ” را پیدا کند که این داستان را جزء خواندنی ترین کمیک های مامور آمریکا قرار داده است. Scourge در حال قتل ابرشرورها بود و مامور ایالات متحده متوجه می‌شد که Scourge فقط یک قاتل نیست، بلکه یک سازمان کامل از آن‌ها است.

واکر ریشه‌های سازمان را به قهرمان دوران جنگ «Avenging Angel» بازمی‌گرداند. آنجل سعی می‌کرد تاوان شکست خود را به عنوان یک ابرقهرمان جبران کند. واکر در نبرد با برادر خود، یکی از اعضای Scourge، مجبور به گرفتن برخی تصمیمات دشوار می‌شود. اخلاق و اخلاق او به گونه‌ای مورد آزمایش قرار گرفت که سایر داستان‌ها هنوز تلاش نکرده بودند.

The Jury

بهترین کمیک های مامور آمریکا

برترین کمیک های مامور آمریکا

واکر در مرحله بعدی به عنوان رهبر گروه هوشیار معروف به هیئت منصفه شناخته شد. مامور ایالات متحده در اواخر کار خود به آن‌ها ملحق شد و یکی از اولین ماموریت‌های آن‌ها این بود که تیم اصلی Thunderbolts را سرنگون کنند. آن‌ها بدبختانه شکست خوردند و این آخرین رویارویی آن‌ها با تیم نخواهد بود. تحت حمایت ادوین کورد، هیئت داوران به یک تیم اجیر تبدیل شد. زمانی که تاندربولت‌ها در برابر دشمن گراویتون به کمک نیاز داشتند، کورد به هیئت داوران دستور می‌داد که مداخله نکنند. هیئت داوران مسیر قهرمانان را دنبال کرده اما برخلاف میل خیرخواه خود پیش رفتند و دشمن مشترک را سرنگون کردند.

The New Invaders

بهترین کمیک های مامور آمریکا

جذاب ترین کمیک های مامور آمریکا

The New Invaders یک اصلاح آزاد از تیم فوق العاده دوران جنگ The Invaders بود که جزء برترین کمیک های مامور آمریکا قرار گرفت. در این نقش، جان واکر عملاً رهبر تیم شد و برای اولین بار در زندگی حرفه‌ای خود به جای اینکه در یک تیم دستور بگیرد، در واقع مسئول یک تیم بود. مامور ایالات متحده می‌بیند که با مهاجمان جدید در یک جنگ خاورمیانه شروع می‌کند. علیرغم اینکه نسبت به سایر شخصیت‌ها تندرو کمتری داشت، اولین تصمیم او به عنوان رهبر سرنگونی یک دولت بود. با کمک Namor the Sub Mariner، این عمل چشم کاپیتان آمریکا را به خود جلب کرد . این داستان دیدگاه‌ها و تصمیماتی را که در آن زمان در سیاست خارجی ایالات متحده اتخاذ می‌شد، بررسی می‌کرد.

The Raft

بهترین کمیک های مامور آمریکا

جالب ترین کمیک های مامور آمریکا

در طول خط داستانی Siege، نابغه کودک آمادئوس چو، انتقام جویان توانا را فراخواند. چو آنها را در تلاش برای جلوگیری از دزدیدن نیزه اودین توسط Thunderbolts که اکنون تحت هدایت نورمن آزبورن هستند، به خدمت گرفت که جزء جذاب ترین کمیک های مامور آمریکا قرار گفته است. در طول نبرد، مامور ایالات متحده آسیب تقریباً کشنده‌ای می‌دید و پای چپ و دست او را قطع می‌کرد. واکر با امتناع از تبدیل شدن به سایبورگ مانند مردی که او را مجروح کرده بود، روی صندلی چرخدار و با استفاده از بازوی مصنوعی رها شد. او به عنوان سرپرست زندان فوق امنیتی موسوم به Raft را بر عهده گرفت.

Force Works 2020

بهترین کمیک های مامور آمریکا

بهترین کمیک های مامور آمریکا

در سال 2020، مامور ایالات متحده با هم تیمی های قدیمی خود از Force Works همکاری کرد. آن‌ها به کشور لینگارس فرستاده شدند تا بخشی از انقلاب روبات‌ها را متوقف کنند. این قیام هوش مصنوعی بود که توسط مرد ماشینی انتقام جویانه رهبری می‌شد. این تیم توسط یک تیم از ربات‌های Deathlok مورد حمله قرار گرفت که آن‌ها وظیفه پیدا کردن شماتیک‌های آن را داشتند. آن‌ها وارد نبرد با Ultimo شدند، با کمک MODOK که بعداً بدن Ultimo را به دست گرفت. تیم پس از آن توسط ماریا هیل، کارگردان SHIELD منحل شد.

American Zealot

بهترین کمیک های مامور آمریکا

خواندنی ترین کمیک های مامور آمریکا

American Zealot مینی سریال مامور ایالات متحده بود که برای نوامبر 2020 برنامه ریزی شده که این داست جزء جالب ترین کمیک های مامور آمریکا قرار گرفته است. این با اولین حضور او در MCU در سری +Disney، Falcon and the Winter Soldier مصادف شد. این مینی سریال کمیک جان واکر را از دنیای ابرقهرمانان خارج کرده و به دنیای زیر سایه قراردادهای خصوصی می‌برد. واکر که توسط دولت از وضعیت مامور ایالات متحده خود خلع شده است، پول بیشتری به دست می‌آورد و حتی بیشتر ریسک می‌کند. کریستوفر پریست، نویسنده بیان کرده است که این سریال “بیشمار بیان و آرزوهای رویای آمریکایی” را بررسی خواهد کرد. اگرچه اگر جان واکر در این ماجرا نقش داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های مامور آمریکا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو