متن خداحافظی از دوستان مجازی در شبکه های اجتماعی مختلف

متن خداحافظی از دوستان مجازی در شبکه های اجتماعی مختلف


منبع: روزانه

7

1402/3/19

22:12


در این مطلب متن خداحافظی از دوستان مجازی در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام را با تعدادی عکس نوشته گردآوری کرده ایم. جملات غمگین خداحافظی از دوستان مجازی از کلمه ی خداحافظیکلمه ای غریب تر در لغت نامه معینپیدا نمی شوداین را می توانم از حال خودم بفهمم که نمی دانمدر کدام […]

در این مطلب متن خداحافظی از دوستان مجازی در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام را با تعدادی عکس نوشته گردآوری کرده ایم.

جملات غمگین خداحافظی از دوستان مجازی

متن خداحافظی از دوستان مجازی در شبکه های اجتماعی مختلف

از کلمه ی خداحافظی
کلمه ای غریب تر در لغت نامه معین
پیدا نمی شود
این را می توانم از حال خودم بفهمم که نمی دانم
در کدام باران بند نیامده بند شده‌ام
دوستان مجازی که حقیقت دوستی را به جا آوردید، خداحافظ

اگر شجاعت گفتن خداحافظی را داشته باشیم، زندگی در آینده یک سلام دیگر به ما جایزه خواهد داد. خدانگهدار

فرق نمیکنه موقع سلام یا وقت خداحافظی باشه، من همیشه میگم:
“تنور دلت گرم”
تابستونو زمستون نداره…
انگار تنور دلت که گرم باشد نان مهربانی دلت را میخوری
هرچه دلت گرم تر، مهربانیت بیشتر
روزگارت آبادتر، خودت راضی تر…

دوستان مجازی من، حقیقت وجودی شما تنور دل مرا گرم کرد و اکنون بنا به دلایلی مجبور به ترک شما عزیزان هستم
خداوند یار و نگهدار همه شما باشد.

خداحافظ

مطلب مشابه: جملات خداحافظی از رفیق و عشق با متن های احساسی غم انگیز رفتن

دو مورد از سخت ترین کلمات برای بیان کردن در زندگی “سلام” برای اولین بار و “خداحافظی” برای آخرین بار است.

متن خداحافظی از دوستان مجازی در شبکه های اجتماعی مختلف

دوست خوبم تو همیشه نزدیک‌ترین شخص به من بودی و تمام رازهای قلبم را با تو در میان گذاشته‌ام. حالا که باید ترکت کرده و با تو خداحافظی کنم، تمام رازها و مکنونات قلبی‌ام را پیش تو امانت می‌گذارم تا هم یادگاری‌هایی باشند و هم بخشی از من نزد تو! شاید تو تنها کسی هستی که همه چیز را درباره من می‌دانی و خصوصی‌ترین رازها و احساسات قلبم را به تو گفته‌ام. هر وقت دلتنگ من شدی، با رازها و خاطراتم، من را به خاطر بیاور و زمزمه‌هایی که در گوش هم داشتیم را با خود مرور کن. من هم همین کار را در دوری از تو انجام خواهم داد.

متن بلند خداحافظی مجازی در فضای مجازی

در جمع دوستانه شما همیشه نیکوسیرتی و اخلاق خوش و منش قابل ستایش دیدم. در مدت همکاری با تک تک شما، اجتماعی کوچک و اما سخت متمدن را تجربه کردم. برای خداحافظی می‌توان تنها گفت که برای هر یک از شما همکاران گرامی، ایامی به کام دل و روزگاری خوش و سرشار از انرژی‌های خوب و موفقیت آرزو می‌کنم. خوب می‌دانم که با نیات همیشه خیر خود، پیشاپیش خداوند درهای رحمت، برکت و نعمت را پیش روی شما باز خواهد کرد.

مطلب مشابه: متن خداحافظی عاشقانه غمگین با جملات غم انگیز رفتن

دوست مهربان و شیرینم، تو همیشه در سختی‌ها کنار من بودی و هرگز تنهایم نگذاشتی. این روزها که مجبورم با تو خداحافظی کرده و به لحاظ فیزیکی دور شوم، قلب و روحم کنارت می‌ماند و همیشه مراقب تو خواهد بود. قول می‌دهم که هرگز کسی جای تو را در زندگی و روزگار من نگیرد و همیشه جایگاه تو در قلب من، طلایی‌ترین باشد. شادی‌های زیادی با هم داشتیم و در غم‌های طولانی همراه هم بودیم، این‌ها چیزهایی نیستند که هرگز فراموش شوند. تو را به دست خداوند می‌سپارم و آرزو می‌کنم که همیشه یاورت باشد و هرگز در زندگی پیش رویت، مشکلات بزرگ مقابلت قرار نگیرند. آمین.

گفتن خداحافظی غم انگیز است، اما بعضی اوقات برای شروع وارد شدن به مرحله دیگری از زندگی، باید یک خداحافظی بگوییم.

نوبت به خداحافظی رسیده است. دورانی را کنار یکدیگر سپری کرده و در تلاش بودیم تا دست به دست یکدیگر، در پیشرفت و آبادانی بکوشیم. اکنون که از جمع شما عزیزان جدا می‌شوم، امیدوارم که در طی این مسیر بیش از گذشته موفق و در رسیدن به اهداف دسته جمعی و انفرادی خود، پیروز و موید باشید. خداوند یارتان و مسیرتان همیشه صاف و بی‌مانع باشد. بنده را بابت هر خیر و شر که از من به شما رسیده است، حلال نمایید. با تشکر

مطلب مشابه: متن خداحافظی از دوستان در پایان سال تحصیلی با جملات کوتاه دوری از هم کلاسی

متن خداحافظی از دوستان مجازی در شبکه های اجتماعی مختلف

در مدتی که کنار شما به کار مشغول بودم، درس‌های زیادی آموخته و از اعمال و رفتار شما، به رشد و تعالی رسیدم. در این مدت لطف‌های زیادی به من داشتید و در لحظه لحظه روزهایی که گذشت، من را در هر امری یاری رساندید. خداحافظی کردن از شما و پشت سر گذاشتن روزهایی که در کنار هم سپری کردیم، سخت است. به خداوند بزرگ می‌سپارمتان و امیدوارم در آینده شغلی و زندگی شخصی‌تان، موفق، پیروز و سربلند باشید.

آیا کیلومترها فاصله می توانند دوستان صمیمی را از هم جدا کنند؟ این قلب انسان هاست که دوستی را مستحکم می کند، نه نزدیکی آن ها! پس خدانگهدار دوست من

از این که در ایام گذشته افتخار همکاری با شما را داشته و در مسیر موفقیت همراه و همگام بوده‌ایم، بسیار خوشوقت هستم. اکنون که شرایط اقتضا می‌کند که از جمع شما جدا شده و در مسیر دیگری آینده حرفه‌ای را دنبال کنم، آرزومند هستم که شما نیز مسیر موفقیت خود را قوی‌تر و پربارتر از گذشته دنبال کرده و به اهداف بزرگ خود در کمترین زمان ممکن، دست یابید.

مطلب مشابه: اشعار وداع با گزیده ای از غمگین ترین و زیباترین شعر خداحافظی

متن خداحافظی از دوستان مجازی در شبکه های اجتماعی مختلف

خوب می‌دانم که سهم شما در موفقیت‌های بنده بسیار زیاد بوده و راهنمایی‌های جنابعالی، راهگشای من بوده است. جا دارد که از تمام زحمات شما، کمال تشکر و سپاسگزاری را به عمل آورده و برایتان آرزوی سربلندی و پیروزی نمایم. روزگار به کامتان باشد و هر آن چه از خداوند می‌خواهید، به شما عطا گردد. در پناه حق، پایدار باشید.

هیچ فاصله یا فقدان زمان نمی تواند دوستی کسانی که ارزش یکدیگر را می دانند کمرنگ کند. خدانگهدار دوست من

مطلب مشابه: عکس پروفایل خداحافظی + متن های غمگین خداحافظی از دوست و عشق

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو