تام هالند خواستار پروژه مشترک پیتر پاکر و مایلز مورالز است

منبع: گیمفا

4

1402/3/21

17:31


تام هالند اعلام کرده که با افتخار مایل است تا در پروژه مشترکی میان پیتر پارکر و مایلز مورالز حضور پیدا نماید.

تام هالند خواستار پروژه مشترک پیتر پاکر و مایلز مورالز است

تام هالند اعلام کرده که با افتخار مایل است تا در پروژه مشترکی میان پیتر پارکر و مایلز مورالز حضور پیدا نماید.

دنیای مرد عنکبوتی بیش از هر زمانی دیگری در سینما و تلویزیون با پروژه‌های مختلف خود مشغول سرگرم نمودن طرفدارانش می‌باشد. از انیمیشن‌های مایلز مورالز گرفته تا دنیای اختصاصی عنکبوتی سونی که با فیلم و سریال‌های بسیاری قرار است تا گسترش پیدا نماید و به زودی شاهد مرد عنکبوتی این دنیا نیز خواهیم بود. در دنیای سینمایی مارول نیز تام هالند برای ساخت سه گانه جدیدی با کمپانی دیزنی قرارداد بسته و به زودی شاهد بازگشت او در قامت پیتر پارکر خواهیم بود.

در حالی که انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی) حسابی در نزد مردم و منتقدین غوغا به پا کرده و فروش موفقیت‌آمیزی را در گیشه پشت سر می‌گذارد، باعث شده تا تمامی توجهات به سمت شخصیت مایلز مورالز معطوف شود تا جایی که حتی کمپانی سونی خبر از ساخت لایو اکشن اختصاصی این شخصیت نیز داده است.

محبوبیت این شخصیت باعث شده تا تام هالند به عنوان پیتر پاکر فعلی سینما، در مصاحبه جدید خود از علاقه به حضور در پروژه‌ای مشترک میان پیتر پارکر و مایلز مورالز بگوید. در حالی که به صورت موقت شاهد کناره‌گیری وی از عرصه بازیگری و سینما هستیم اما فاش کرده که حضور وی در چنین پروژه‌ای باعث افتخارش خواهد بود.

باعث افتخار من خواهد بود تا شخصیت مایلز مورالز را به دنیای لایو اکشن وارد نمایم. این که چگونه چنین کاری را انجام خواهیم داد، از آن اطلاعی ندارم اما خوشحال می‌شوم تا شانس خودمان را امتحان کنیم.

علی‌رغم این که هنوز هیچ خبر رسمی حول محور کراس‌اور بین این ۲ شخصیت محبوب دنیای مارول به گوش نمی‌رسد اما تام هالند از ایده‌های جدید و غیرمنتظره استقبال می‌کند و اعلام کرده که باید منتظر مانده و بینیم که چه برنامه‌ریزی‌های صورت خواهد گفت.

یکی از شایعاتی که حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته، مربوط به سه گانه دوم مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول می‌شود. جایی که شاهد پیتر پارکر بالغی خواهیم بود که در نهایت مایلز مورالز را تحت تعلیم قرار داده تا به نوعی جایگزین وی در MCU محسوب شود. ایده‌ای جذاب که البته در نهایت به تصمیم تهیه‌کنندگان استودیو مارول بستگی خواهد داشت.

منبع: مووی‌وب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو