کاهش وزن سریع با دستگاه های لاغری

منبع: فوت و فن

5

1402/3/23

13:30


دستگاه لاغری ابزاری الکترونیکی و از تجهیزات زیبایی و لاغری مدرن است که برای از بین بردن چربی‌های موضعی بخش‌های مختلف بدن مانند پهلو، شکم، بازو، باسن، غبغب و ساق پا با هدف کاهش وزن سریع، فرم دادن و لاغر کردن اندام‌‌ها، عضله‌سازی با کمک امواج مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاهش وزن سریع با دستگاه های لاغری

دستگاه لاغری ابزاری الکترونیکی و از تجهیزات زیبایی و لاغری مدرن است که برای از بین بردن چربی‌های موضعی بخش‌های مختلف بدن مانند پهلو، شکم، بازو، باسن، غبغب و ساق پا با هدف کاهش وزن سریع، فرم دادن و لاغر کردن اندام‌‌ها، عضله‌سازی با کمک امواج مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی تاثیر دستگاه‌های لاغری ماندگار خواهد بود که افراد به ورزش و تغذیه غذایی سالم هم اهمیت دهند‌.

استفاده از دستگاه‌های لاغری بر خلاف جراحی‌های تهاجمی یک روش غیر تهاجمی و مدرن است که به بیهوشی نیازمند نیست و دوران نقاهت کوتاه‌مدتی دارد. در این مقاله ابتدا قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره کاهش‌ وزن سریع با دستگاه‌ لاغری در اختیار شما قرار دهیم و سپس به معرفی چهار مورد از بهترین دستگاه‌های لاغری موجود در بازار بپردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های لاغری این مقاله را بخوانید. معرفی انواع دستگاه لاغری

دستگاه لاغری موضعی چگونه به کاهش وزن سریع بدن کمک می‌کند؟

امروزه تمام اقشار جامعه به ویژه بانوان اهمیت زیادی برای تناسب اندام و کاهش وزن قائل هستند و با استفاده از روش‌های مختلف، چربی‌های اضافی بدن خود را از بین می‌برند. چربی‌های موجود در برخی از اندام‌ها مانند شکم و پهلو، ماندگاری بالایی دارند و به راحتی با ورزش کردن و تغییر رژیم غذایی از بین نمی‌روند. بهترین راهکار برای حذف این نوع چربی، استفاده از دستگاه لاغری موضعی است. دستگاه‌های لاغری انواع و اقسام مختلفی دارند و با استفاده از آن‌ها می‌توان به سرعت وزن خود را کاهش داد و از شر چربی‌های اضافی انباشته در نواحی شکم، پهلو، باسن، ران، بازو و ساق پا خلاص شد.

نحوه عملکرد مدل‌های مختلف این دستگاه به این صورت است که چربی‌های متراکم با امواج فراصوت با گرمای بسیار زیاد و طول موج پایین به حالت کریستالی درآمده و پس از سست شدن، از بین می‌روند. چربی‌های تخریبی رسوب‌شده با نام لیزات به صورت طبیعی، از طریق مدفوع و ادرار از بدن خارج می‌شوند. لاغری با دستگاه در کنار یک رژیم غذایی مناسب و فعالیت‌های بدنی مناسب، بهترین راهکار و تاثیرگذارترین روش برای داشتن یک اندام ایده‌ال و منحصربه‌فرد است.

استفاده از دستگاه لاغری برای کاهش سریع وزن چه مزایایی به همراه دارد؟

  • کاهش وزن و لاغری با دستگاه لاغری با سرعت بالایی انجام می‌شود و نتیجه آن بلافاصله قابل مشاهده است.
  • این روش کاهش وزن جزو روش‌های مدرن و غیر تهاجمی است.
  • یکی از کم‌عارضه‌ترین روش‌های کاهش وزن سریع به شمار می‌رود و به زمان زیادی نیاز ندارد.
  • این روش علاوه بر حذف چربی‌ها و سلولیت به لیفت و جوانسازی پوست، تحریک کلاژن‌سازی، ترمیم مشکلات پوستی و سفت کردن پوست نیز کمک می‌کند.
  • برای کاهش وزن با دستگاه‌های لاغری، دیگر نیازی به برش بدن و ایجاد خونریزی نیست.
  • هزینه کاهش وزن با دستگاه نسبت به هزینه‌های عمل جراحی لاغری و پیکرتراشی به مراتب کم‌تر است.
  • برای از بین بردن چربی‌های اضافی بدن با کمک این روش، نیازی به بیهوشی یا استفاده از بی‌حسی موضعی نیست.
  • افراد بلافاصله بعد از لاغری موضعی با دستگاه می‌توانند به انجام فعالیت‌های روزانه خود بپردازند.
  • دوره نقاهت آن نسبت به دوره نقاهت جراحی به مراتب پایین‌تر است.
  • دستگاه لاغر کردن موضعی بدن همزمان که باعث از بین رفتن چربی‌های بدن می‌شود، به عضله‌سازی هم کمک می‌کند‌.
  • نتیجه درمان چاقی بیماری و کاهش وزن با استفاده از دستگاه لاغری حداقل تا دو سال ماندگاری دارد.
  • بیش از 95 درصد افرادی که از این روش برای لاغر شدن استفاده کرده‌اند، رضایت کامل خود را ابراز کرده‌اند.
  • پزشکان سرشناس جهان، لاغری موضعی با دستگاه را به عنوان ایمن‌ترین و بهترین روش معرفی می‌کنند.

اگر به دنبال کلینیک لاغری برای استفاده از دستگاه لاغری موضعی هستید این مقاله برای شما است. کلینیک لاغری در تهران

معرفی چهار مورد از بهترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های لاغری همراه با ویژگی‌ها

در بسیاری از کلینیک‌های لاغری معتبر، برای کاهش وزن سریع افراد مراجعه‌کننده از دستگاه‌های زیر استفاده می‌شود:

1- دستگاه لیم فستیم (Lymphastim)

دستگاه لیم فستیم محصول شرکت معروف BTL انگلستان، یکی از باکیفیت‌ترین انواع دستگاه لاغری است که برای لاغری موضعی نواحی شکم، پهلو، ران، باسن، کمر، بازو، غبغب و ساق پا کاربرد دارد. این دستگاه در کاهش سایز، بهبود وضعیت کبد در افراد مبتلا به کبد چرب، کاهش چربی‌های تجمع‌ یافته در اطراف کبد و قلب نیز تاثیر به‌سزایی دارد. در زمان استفاده از دستگاه لیم فستیم لازم نیست که فرد داوطلب برای کاهش وزن، لباس خود را دربیاورد. داشتن تائیدیه‌های خارجی و داخلی، عدم نیاز به بیهوشی، حذف سلولیت‌ها، برطرف‌ کردن شلی پوست، افزایش میزان گردش خون، رفع خستگی، عدم ایجاد سوزش در اثر گرمای زیاد، مشاهده نتیجه رضایت‌بخش در همان جلسه اول و ماندگاری وزن کاهش یافته به مدت زیاد از ویژگی‌های دیگر دستگاه لیم فستیم به شمار می‌رود.

2- دستگاه ای ام اسکالپت (EMSculpt)

شرکت آمریکایی BTL دستگاه ای ام اسکالپت را با پیشرفته‌ترین و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید و به بازارهای جهانی عرضه کرده است. این دستگاه با برخورداری از فناوری تحریک الکتریکی عضلات یا EMS به حذف چربی‌ها و تقویت عضلات بدن کمک می‌کند‌. از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه ای ام اسکالپت می‌توان به مواردی مانند داشتن تاییدیه FDA یا سازمان غذا و داروی آمریکا، ساخت عضلات جدید، لیفت و برجسته کردن باسن، رفع ترک‌های پوستی ناشی از بارداری، تقویت عضلات، افزایش تعادل بدن، نتایج بسیار سریع، کمک به افزایش اعتمادبه‌نفس افراد، کاهش التهاب و دردهای عضلانی و افزایش انرژی اشاره کرد.

3- دستگاه ایکس ویو (X-Wave)

دستگاه لاغری ایکس ویو به عنوان یکی از محصولات شرکت BTL انگلستان از پرطرفدارترین دستگاه‌های لاغری جهان است که در بسیاری از کلینیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای تائیدیه EC اروپا و تائیدیه FDA آمریکا است. از این دستگاه برای از بین بردن سلولیت‌های موجود در شکم، پهلو، باسن، ران و بازو استفاده می‌شود‌. ایکس ویو با افزایش جریان خون، کاهش مایع زیرپوستی و شکستن چربی‌های متراکم، سلولیت را درمان و پوست را صاف می‌کند‌. دوران نقاهت کاهش وزن با دستگاه ایکس ویو بسیار کوتاه است.

4- دستگاه اکسیلیس (EXILIS)

دستگاه اکسیلیس محصول شرکت BTL کشور انگلستان نیز جزو بهترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های به کار رفته در کلینیک‌های لاغری است. مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه لاغری اکسیلیس عبارت‌اند از: افزایش میزان کلاژن‌سازی پوست، تناسب اندام، فرم دادن به بدن، درمان سلولیت، درمان مشکلات پوستی، کوتاه بودن طول دوره درمان، ماندگاری بالای وزن بعد از حذف چربی‌ها، لاغری سریع بدن در نواحی مختلف، لیفت پوست بدن و صورت.

جمع‌بندی

در این مقاله راجع به کاهش وزن سریع با استفاده از دستگاه لاغری، نحوه حذف چربی‌ها با این نوع دستگاه، مزایای استفاده از مدل‌های مختلف این دستگاه صحبت کردیم و  در ادامه به معرفی چهار مورد از پرفروش‌ترین دستگاه‌های لاغری شامل دستگاه‌های لیم فستیم، ام ای اسکالپت، ایکس ویو، اکسیلیس پرداختیم. کلینیک‌های معتبر با بهره‌گیری از باکیفیت‌ترین دستگاه‌های لاغری و پزشکان متخصص به افراد دچار اضافه وزن کمک می‌کنند که بدون هیچ عارضه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تناسب اندام برسند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

علاوه بر انتخاب دستگاه لاغری مناسب، انتخاب کلینیک نیز در روند لاغری شما تاثیرگذار است. مهم است که شما به مرکز لاغری مراجعه کنید که دستگاه های سالم و به روز داشته باشد، خدمات توسط اپراتورهای حرفه ای انجام شود و زیرنظر پزشکان و مشاورین مجرب باشید. همچنین بهداشت و رعایت نکات بهداشتی بسیار مهم است. به همین دلیل ما کلینیک لاغری اکسیر شهرک غرب را به شما پیشنهاد می دهیم. اکسیرشهرک غرب با بهره مندی از کادر متخصص و تکنولوژی های روز دنیا به شما کمک می کند تا به اندام و وزن دلخواهتان برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو