پاسخ به تمام سوالات در مورد کاویتاسیون و لاغری با دستگاه کویتیشن

منبع: زیبامون

143

1400/1/15

12:30


در این مقاله قصد داریم یک روش متفاوت و جدید برای لاغری به خصوص لاغری موضعی را معرفی و از تمام جوانب بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

پاسخ به تمام سوالات در مورد کاویتاسیون و لاغری با دستگاه کویتیشن

هر فردی، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال روش‌هایی برای لاغری شکم بوده است. چرا که شکم و پهلو اولین جایی از بدن هستند که چاق می‌شوند و از طرف دیگر جزو سرسخت‌ترین چربی‌ها هستند! روش‌های زیادی برای لاغری وجود دارد، روش‌هایی مانند رژیم استوایی، کتوژنیک، کم‌کربوهیدرات و رژیم لاغری سریع و همینطور انواع ورزش‌های چربی سوز و بدن‌سازی متنوع!

اما بهترین روش لاغری کدام است؟ آیا این روش‌ها برای همه افراد موثر است؟ این موارد تا چه حد می‌توانند به کاهش وزن قابل توجه منجر شوند؟ و آیا آن‌ها موجب لاغری غیر قابل بازگشت می‌شوند؟ در این مقاله قصد داریم یک روش متفاوت و جدید برای لاغری به خصوص لاغری موضعی را معرفی و از تمام جوانب بررسی کنیم. با ما همراه باشید...!

 

فروشگاه شفا

 

دستگاه کاویتاسیون چیست و چه عملکردی دارد؟

در حال حاضر این دستگاه یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لاغری در دنیا است که در کاهش چربی نقش بسیار بسزایی دارد، معمولا افرادی که مشکل چاقی موضعی دارند خواستار استفاده از این دستگاه هستند چراکه نمیخواهند با ورزش یا رژیم های غذایی، تمام بدن خود را لاغر کنند؛ از طرفی افرادی که اضافه وزن بسیار بالایی دارند برای ورزش کردن نیز دچار مشکلاتی هستد تا باعث آسیب به اندام ها و سیستم بدنی خود نشوند؛ به همین دلیل دستگاه های لاغری برای کمک به این افراد تولید شده اند.

به طور کلی دستگاه کاویتاسیون در درمان چاقی، سلولیت و کاهش چربی های انباشته شده در نقاط مختلف بدن از جمله دور کمر، شکم، باسن، داخل و بیرون ران ها و به طور کلی ایجاد تناسب اندام نقش به سزایی ایفا می کنند.

 

عملکرد دستگاه کاویتاسیون

شیوه تأثیرگذاری این دستگاه به گونه‌ای است که با تحریک آب میان‌بافتی و ایجاد فشار به اطراف سلول‌های چربی، سبب متلاشی شدن آن‌ها می‌شود، این دستگاه با اعمال امواج اولتراسوند با فرکانس پایین و شدت مناسب به بافت های چربی انباشته شده در نقاط مختلف بدن نظیر شکم، پهلو و ران باعث ایجاد نقاط کم فشار و پرفشار در مایعات درون بافت و سلول های چربی و شکل گیری حباب های حاوی بخار در نقاط کم فشار می گردند این حباب ها تا زمانی که در نقطه کم فشار قرار دارند رشد کرده و بزرگتر می شوند ولی به محض جابجایی و قرار گرفتن در نقطه پر فشار منفجر می شوند.

هنگامی که  با فرکانس 40000 هرتز امواج قوی وارد بدن می گردد از طریق مکانیسم شکستن سلول وپاره کردن جدار سلول انرژی گرمایی تولید می کند وهمچنین باعث خروج آب سلول می شود وباعث جمع شدن سلول می گردد. در اثر لرزشی که توسط آن ایجاد می شود باعث فشردگی سلول ها ومتراکم شدن سلول ها می گردد واین پدیده باعث اثرات لاغری در ظاهر می گردد.

 

دستگاه کویتیشن برای چه کسانی مناسب و برای چه کسانی نامناسب است؟

بهترین کاندیداهای استفاده از دستگاه لاغری گروه افراد بین بیست و پنج تا پنجاه و پنج سال هستند که یکی از ویژگی های زیر را دارند:

  • افرادی که چاقی مفرط و درجه یک دارند
  • در افرادی که دچار چاقی موضعی هستند و قصد دارند قسمت های مشخصی از اندام خود را لاغر کنند
  • کسانیکه صورت چاقی دارند و از فرم صورت خود ناراضی هستند
  • کسانی که به دنبال کاهش سایز هستند نه کاهش وزن

 

در کنار مزایای قابل توجه این دستگاه، گروه های مشخصی از افراد هستند که بهتر است از استفاده از این دستگاه پرهیز کنند یا قبل از شروع درمان حتما با پزشک خود در این مورد مشورت کنند. این افراد کدام گروه ها هستند:

 

  • بانوان باردار
  • افرادی با آلرژی های مختلف
  • افراد مبتلا به سرطان های مختلف
  • افرادی که دچار نارسایی قلبی هستند
  • افرادی که دچار پوکی استخوان هستند
  • افراد مبتلا به بیماری ام اس (MS)
  • افرادی که دارای چربی خون بالای کنترل نشده هستند و
  • افرادی که به بیماری های کبدی مبتلا هستند

 

نکات مهم برای استفاده از دستگاه کاویتاسیون

برای استفاده از دستگاه کاویتاسیون موارد قابل توجهی وجود دارد که حتما باید رعایت شوند. ادامه مقاله را دنبال کنید تا این موارد را مرور کنیم: در استفاده ار کاویتاسیون بخصوص در مد پیوسته، باید مراقب Overheating شدن موضع باشید؛ به این مفهوم که مراقب باشید دستگاه را پیوسته روی منطقه مشخصی نگه ندارید تا دچار بیش از حد گرم شدن ناحیه نشوید، بنابراین دقت کنید که در هر قسمت از موضع درمان بیش از 5-10 دقیقه کار نکنید و همین طور روی هر بیمار در هر جلسه درمانی بیش از 90 دقیقه کار نکنید.

فاصله زمانی بین جلسات درمانی را کمتر از چهار روز تنظیم نکنید. برای بهره مندی بیشتر از اثرات فونوفورزیس می توانید موادی نظیر کافئین، ویتامین ث و فسفاتیدیل کولین را به ژل اضافه کنید و در صورت احساس ناراحتی بیمار ژل را افزایش یا وات را کم کنید. کاویتاسیون را هرگز روی استخوان استفاده نکنید و در نهایت حتما به بیماران خود توصیه کنید درمان را با ورزش و رژیم و ماساژ همراه کنند تا به نتایج بهتری از این درمان دست یابند.

 

دستگاه کویتیشن

 

قیمت دستگاه لاغری کاویتاسیون اولتراسونیک

برای اطلاع از قیمت این دستگاه می توانید به وبسایت فروشگاه شفا مراجعه کرده و با جستجوی نام محصول علاوه بر قیمت، مشخصات و اطلاعات تکمیلی آن را نیز مطالعه بفرمائید؛ علاوه بر آن می توانید با شماره های فروشگاه تماس گرفته و از مشاوره تخصصی این مجموعه به صورت رایگان بهره مند شوید. فروشگاه شفا یکی از بزرگترین و باتجربه ترین مراکز عرضه محصولات زیبایی تخصصی در کشور است که با سالها تجربه موفق به جلب رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود شده و کارنامه موفقی برای خود ایجاد کرده است. شما می توانید برای خرید دستگاه لاغری یا سایر محصولات از جمله دستگاه بیوتی کلاب و انواع ماسک ها و سرم ها با مراجعه به سایت این فروشگاه، علاوه بر اطلاع از قیمت محصول، مشخصات و ویژگی های هر کدام را مطالعه کرده و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید. محصولات مورد نیاز شما در اسرع وقت در آدرس مورد نظر شما خواهند بود. همین حالا با فروشگاه شفا تماس بگیرید:

02166478248 - 09335104641

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو