خرید اقساطی تور یونان

منبع: فوت و فن

3

1402/3/23

15:24


کشور زیبا و باستانی یونان سالانه گردشگران بسیاری را به‌سمت خود می‌کشد و با جاذبه‌های دیدنی‌اش هوش از سر همه می‌برد. این کشور اروپایی که فاصله زیادی هم با ایران ندارد یکی از مقاصد محبوب سفرهای خارجی برای ایرانیان است.

خرید اقساطی تور یونان

کشور زیبا و باستانی یونان سالانه گردشگران بسیاری را به‌سمت خود می‌کشد و با جاذبه‌های دیدنی‌اش هوش از سر همه می‌برد. این کشور اروپایی که فاصله زیادی هم با ایران ندارد یکی از مقاصد محبوب سفرهای خارجی برای ایرانیان است. بیشتر گردشگرانی که وصف جزایر حیرت‌انگیز یونان را شنیده‌اند یا تصاویری از آتن و سانتورینی دیده‌اند، دوست دارند لذت قدم‌زدن در خاک یونان را تجربه کنند.

سفر به این کشور با تور یونان بهترین روش برای بازدید از این سرزمین رویایی است؛ چراکه با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید از معروف‌ترین مکان‌های گردشگری یونان بازدید کنید و حسابی خوش بگذرانید. استقبال ایرانیان از تور تفلیس باتومی و تور یونان باعث شده شرایط خرید اقساطی برای علاقمندان فراهم شود. اگر دوست دارید درباره یونان و خرید اقساطی تور این کشور بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

بهترین زمان سفر به یونان

آب‌وهوای یونان در بیشتر مناطق آن مدیترانه‌ای و در جاهای مرتفع‌تر آلپی است. یعنی در اکثر شهرها و جزایر آفتابی و گاهی بارانی بوده و در بخش‌های مرتفع سرمای خشک دارد. بیشتر گردشگران فصل تابستان را برای سفر به یونان انتخاب می‌کنند. در تابستان با وجود اینکه دمای بالای هوا ممکن است کمی آزاردهنده باشد؛ سواحل یونان درخشان بوده و لذت تفریحات آبی بیشتر می‌شود. البته هزینه خرید تور یونان در تابستان بیشتر از سایر فصل‌هاست.

در پاییز و زمستان علاوه بر خنک‌بودن هوا، فستیوال های مختلفی در یونان برگزار می‌شود و لذت سفر به این کشور را بیشتر می‌‌کند. فصل بهار هم هم مزایای سفر در تابستان را دارد و هم پاییز و زمستان. با توجه به انتظارات خود از این سفر، می‌توانید بهترین زمان را برای بازدید از جاذبه‌های یونان انتخاب کنید.

معروف‌ترین شهرها و جزایر یونان

یونان که بیش از ۱۰میلیون جمعیت دارد، در محل پیوند قاره‌های آسیا و اروپا و آفریقا قرار گرفته است. این کشور در مجاورت سه دریای اژه و مدیترانه و ایون واقع شده و حدود ۶۰۰۰ جزیره دارد. بیشتر این جزیره‌ها شخصی بوده و ثروتمندان بسیاری ساکن آن هستند. ۲۰۰ جزیره هم به مردم بومی تعلق دارد و برای بازدید گردشگران آزاد است. علاوه بر آتن که نام آن به گوش همه آشناست، شهرها و جزایری در این کشور وجود دارد که طرفدارای بسیاری میان گردشگران دارد.

آتن

آتن پایتخت یونان و یکی از مهم‌ترین شهرهای باستانی این کشور است. با به هم پیوستن روستاهای کوچک و توسعه شهرنشینی، آتن امروزی شکل گرفته و با بناهایی مثل آکروپولیس و پارتنون و زیبایی‌های طبیعی گردشگران بسیاری را به‌سمت خود می‌کشد. یکی از معروف‌ترین محله‌های آتن محله‌ای به‌نام پلاکا بوده که با وجود گذر زمان همچنان ویژگی‌های روستایی خود را حفظ کرده است. پلاکا با خانه‌های سفید و آبی و ایوان‌هایی تزیین شده با گل‌های رنگارنگ، خودش را در دل همه جا می‌کند.

سانتورینی

میان جزایر یونان، جزیره سانتورینی از بقیه معروف‌تر است. شاید به‌دلیل عکس‌ها و تصاویری است که بیشتر به شهرهای رویایی و تخیلی شباهت دارد تا به جزیره‌ای حقیقی. سانتورینی با آسمان لاجوردی و دریایی فیروزه‌ای منظره‌ای بی‌بدیل از طلوع وغروب خورشید به نمایش می‌گذارد. خانه‌های سفید و کلیساهایی که گنبد آبی دارند و روی صخره‌های پله‌ای مانند قرار گرفته‌‌اند و با گل‌های ارغوانی و صورتی تزیین شده‌ است هرکسی را مجذوب خود می‌کند. شاید به همین دلیل است که بیشتر گردشگران بعد از خرید تور تفلیس باتومی به فکر سفر به یونان میفتند.

میکونوس

با اینکه جزیره میکونوس مساحت کمی دارد، تاثیر زیادی بر اتفاقات اجتماعی یونان گذاشته و حالا هم با فضایی رویایی و مردمی مهمان‌نواز توانسته جایگاه خوبی بین گردشگران به‌دست بیاورد. میکونوس به جزیره جشن‌ها و مهمانی‌ها معروف است. موسیقی محلی هنگام غروب آفتاب با منظره‌ای از آسیاب‌های بادی و جشن‌های شبانه با نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مختلف در کافه‌ها و رستوران‌های این جزیره، اسباب خوش‌گذرانی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

تور یونان

لیندوس

اگر قرار باشد فقط یکی از شهرهای یونان را ببینید، حتما لیندوس را انتخاب کنید. لیندوس ترکیبی از همه دیدنی‌های یونان است. سواحل طلایی، خانه‌های محلی، رستوران‌های مختلف، مناظر بی‌نظیر و از همه مهم‌تر آثار باستانی با قدمت زیاد ترکیبی دلنشین برای گردشگران به‌وجود آورده است. معبد دوریک بالای تپه‌ای بلند در لیندوس قرار گرفته و منظره‌ای جادویی به شهر می‌دهد. لیندوس در جزیره رودز واقع شده و قدمت آثار باستانی آن به ۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد.

چانیا

دیدنی‌های چانیا کمتر از بقیه شهرها و جزیره‌های یونان نیست. بندر ونیزی که کافه‌ها و رستوران‌های محلی آن لذت شکم‌گردی را به‌دنبال دارد و خیابان‌ها و کوچه‌های تودرتو و بوتیک‌ها ومغازه های قدیمی همه و همه دل‌نشین و به‌یادماندنی است. پیاده‌روی در سواحل الافونیسیا با ماسه‌های صورتی و تنگه ساماریا با مناظر حیرت‌انگیز از تفریحات خاطره‌انگیز این شهر است.

سفر به یونان بدون ویزا

برای سفر به یونان باید ویزای سفر به این کشور را داشته باشید. یونان یکی از ۲۶ کشور عضو حوزه شینگن است و برای ورود به این کشور باید حدود یک ماه قبل درخواست ویزای شنگن بدهید. این ویزا به‌صورت سینگل یا مولتی برای شما صادر می‌شود. ویزای شنگن در سه نوع ۱ماهه و ۳ماهه و ۶ماهه صادر می‌شود و هزینه آن بین ۲۵۰ تا ۶۵۰ یورو متغیر است.
البته می‌شود بدون ویزا هم به یونان سفر کرد. دولت یونان برای جذب بیشتر گردشگر و رشد صنعت گردشگری قانونی تصویب کرده که گردشگران بدون نیاز به ویزا بتوانند به جزایر یونان سفر کنند. علاقمندان می‌توانند با سفر به ترکیه و خرید تور کشتی کروز یونان به جزایری مانند سانتورینی و میکونوس بروند. با استفاده از کشتی کروز و سفر دریایی دیگر نیازی به ویزای شینگن ندارید و هزینه سفر شما هم کمتر خواهد شد.

تور یونان

راه‌‌کارهایی برای سفر ارزان به یونان

یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش هزینه سفر، انتخاب زمان است. گفتیم که معمولا سفر به یونان در پاییز و زمستان ارزان‌تر از نیمه اول سال است. دومین نکته درباره کم‌کردن هزینه‌های این سفر، انتخاب محل اقامت شماست. اگر سخت‌گیری را کنار بگذارید و به‌جای هتل‌های ۵ستاره به هتل‌های ۲ستاره و اقامتگاه‌های بومی اکتفا کنید، بخش بزرگی از هزینه‌های سفر را کم کرده‌اید.

استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی، خرید از بازار‌های سنتی و بازار روز، صرفه‌جویی در مخارج خورد‌وخوراک از دیگر نکاتی است که می‌توانیم برای کاهش هزینه‌های سفر به یونان پیشنهاد کنیم.

شرایط خرید اقساطی تور یونان

برای خرید اقساطی تور یونان باید آژانس گردشگری معتبری پیدا کنید که شرایط فروش اقساطی تور داشته باشد. در شرایط قسطی خرید تور یونان، معمولا ۲۰درصد از مبلغ کل تور را می‌پردازید و باقی مبلغ به‌عنوان وام برای مسافر درنظر گرفته می‌شود.
این وام در مدت یک سال یا ۱۸ ماه باید پرداخت و بازگردانده شود. در بیشتر موارد یک چک به مقدار کل مبلغ سفر از مسافر گرفته می‌شود. همچنین مسافر باید یک نفر را (کسی که معتبر باشد و در طول سفر، در ایران بماند) به عنوان ضامن معرفی کند.

سفر به یونان و بازدید از جاذبه هایش بعد از دیدن تصاویر جزیره‌های رویایی و شهرهای باستانی آن، شوقی زیبا در دل همه به وجود می‌آورد. می‌توانید با استفاده از شرایط خرید قسطی تور یونان این آرزو را برآورده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو