با دیوار هر چه می‌خواهی را به قیمت بخر و بفروش

8

1402/3/24

02:58


اگر یک مخالف سرسخت فناوری نباشیم و منصفانه بخواهیم عملکرد دنیای دیجیتال را ارزیابی کنیم، باید بپذیریم که نرم‌افزارها و پلتفرم‌های مختلف بخش‌های گوناگون زندگی امروز را آسان، ساده و در دسترس کرده‌اند. خیلی از کارهایی که زمانی به مراجعه حضوری به جاهای مختلف نیاز داشت و هر کدامش برای خود یک کار سخت و پیچیده بود، امروزه، خیلی شفاف و در دسترس شده‌ است. از فروش یک اتومبیل یا اجاره خودرو گرفته تا یک کار خیلی معمولی‌ مثل فروش یک وسیله خانگی دست دوم. امروزه به کمک فناوری به راحتی، قیمت می‌گیرید، آگهی می‌کنید، به فروش می‌رسانید و یا می‌خرید. همه این‌ها مدیون ابزارهایی مانند اپلیکیشن دیوار است. اپلیکیشنی که زمانی صرفا برای خرید و فروش کالای دست دوم بود و این روزها تبدیل به یک سوپراپلیکیشن معاملات آنلاین و همین‌طور استخدام شده است.

در این نوشته قابلیت‌های کاربردی، جدید و متفاوت اپلیکیشن دیوار را از زاویه‌ای تازه بررسی می‌کنیم و نشان می‌دهیم چگونه دیوار در حال بهتر کردن کیفیت زندگی ماست. در ضمن راه حل‌هایی برای کاربران آیفون داریم که اگر قصد نصب دیوار را دارند ولی به دلیل محدودیت‌ها با دشواری روبه‌رو شده‌اند، بتوانند این ابزار سودمند را روی گوشی خود داشته باشند.

با دیوار می‌شود به فکر اقتصاد خانواده بود: خیلی مواقع اصلا نیازی نیست یک کالای نو بخرید. چون یک کالای دست دوم تمیز و سالم، هم قیمت به صرفه‌تری دارد و هم نیاز ما را برآورده می‌کند. زمانی پیدا کردن کالای دست دوم مطمئن کار سختی بود و هر وسیله‌ای بازاری مخصوص داشت که یک گوشه شهر بود. ولی حالا می‌توانید با اپ دیوار، عکس‌های مختلف یک کالا را ببینید، با صاحب کالا ارتباط برقرار کنید و ایمن و مطمئن آن را بخرید.

وسایل بدون استفاده را به پول نزدیک کنید: همه ما در اطرافمان وسایلی داریم که یا دیگر برای ما کاربردی ندارند و یا از اول آنها را اشتباه خریده‌ایم! دلمان نمی‌آید دورشان بیندازیم و فروش آنها هم سخت است. دیوار کمک می‌کند وسایل بدون کاربرد و سالم خانه و محل کارت را به قیمت مناسب، به خریدار واقعی‌اش بفروشیم و آنها را تبدیل به نقدینگی کنیم.

حتی خودرو را با دیوار بخرید یا بفروشید: زمانی پاتوق خریداران و فروشندگان خودروی دست دوم، «پارک‌سوارها» بودند. اما حالا دیوار، بازار خودروی دست دوم را شفاف، سالم و ایمن کرده است. دیوار به کمک همکار خود «کارنامه» کار کارشناسی و معاینه خودرو را انجام و زمینه خرید و فروش کالاهای دست دوم را برای شما آسان و در دسترس کرده است. با دیوار دیگر در خرید و فروش اتومبیل، سرتان کلاه نمی‌رود!

دیگر به فایل املاکی‌ها نیاز نداری: اجاره، رهن، خرید یا فروش خانه و آپارتمان یکی از زمان‌برترین کارهایی است که ممکن است با آنها روبرو شوید. سر زدن به بنگاه‌های املاک و بازدید از خانه‌ها و چانه زدن بر سر قیمت تا رسیدن به توافق و بستن قرارداد. دیوار بخشی از این فرایند پرزحمت را آسان کرده است. شما چه فروشنده یا خریدار باشید و چه قصد اجاره دادن یا اجاره کردن ملکی را داشته باشید، به کمک آگهی‌های دیوار، بخش بزرگی از املاک در دسترس بازار مستقلات ایران را پیش روی خود دارید.

با دیوار هم استخدام کن هم استخدام شو: دیوار مدتی است که تصمیم گرفته از دنیای کالاها و املاک و خودرو پا را فراتر بگذارد و وارد دنیای کار و اشتغال شود. یعنی شما به کمک اپلیکیشن دیوار می‌توانید نیروی انسانی مورد نیاز خود در هر سطح مهارتی و حوزه شغلی را پیدا کرده و به مصاحبه دعوت کنید. اگر هم جویای کار هستید، تعداد زیادی موقعیت شغلی توسط کارفرماهای مختلف در اپ دیوار در دسترس شما هستند و می‌توانید با دست باز از بین آنها، دورنمای کاری خود را برنامه‌ریزی کنید.

هر چیزی که فکرش را بکنید: دسته‌بندی متنوع و گسترده دیوار آنقدر جامع و فراگیر است که می‌توان فکر کرد، هر چیزی که در هر زمانی ممکن است مورد نیاز باشد را می‌توان در دیوار پیدا کرد. پس کافی است اپ دیوار را داشته باشید و با صبر و بردباری، آنچه می‌خواهید را جستجو کنید. چون حتما یابنده خواهید بود!

فرقی نمی‌کند کجای ایران باشی: پوشش جغرافیایی دیوار، به اندازه کل ایران است. در هر جای ایران که باشید می‌توانید از خدمات دیوار استفاده کنید. این بازار، فرصتی برابر برای هر کسی است که می‌خواهد از آن استفاده کند.

از خرد تا کلان: اگر یک کسب و کار دارید و فروشنده حرفه‌ای کالاهای مختلف هستید، دیوار، ویترین فروش محصولات شما است. نه تنها هر کسی برای برآورد نیازهایش می‌تواند از دیوار استفاده کند، بلکه کسب و کارها هم می‌توانند به کمک دیوار، کالاهایشان را در دسترس میلیون‌ها کاربر این نرم‌افزار محبوب ایرانی بگذارند.

چگونه اپلیکیشن دیوار را داشته باشیم؟

اگر کاربر گوشی‌های اندرویدی باشید، احتمالا با چالش زیادی برای نصب نسخه اندروید اپ دیوار روبرو نمی‌شوید. چون در اپ‌استورهای داخلی و یا پلی‌استور می‌توانید دیوار را پیدا کرده و نصب کنید. اما کاربران گوشی‌های آیفون با فرایند سخت‌تری مواجه می‌شوند. زیرا شرکت اپل بنا به محدودیت‌های وضع‌شده در‌ کشور خود، دسترسی نرم‌افزارهای ایرانی به اپ‌استور اپل را بسته و این به معنای آنست که ایرانیان نمی‌توانند از اپلیکیشن‌های ایرانی روی گوشی‌های آیفون خود استفاده کنند.

ولی این مشکل یک راه حل دارد؛ سیبچه. اپ استور ایرانی سیبچه یک بازارچه اپ‌های ایرانی ویژه گوشی‌های آیفون است. شما به کمک سیبچه می‌توانید دسترسی پیوسته و بدون مشکل به اپ‌های ایرانی روی گوشی‌های با سیستم عامل ios داشته باشید. کافی است اشتراک سیبچه را با هزینه‌ای ناچیز دریافت کنید و از امکانات چشمگیر اپ دیوار و هزاران اپلیکیشن پرکاربرد ایرانی از جمله اپلیکیشن های بانکی مانند همراه کارت و همراه بام ملی بهره‌مند شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو