ایمپلنت دندان کره ای (+ مزایا، معایب، قیمت و معرفی )

منبع: نبض ما

5

1402/3/24

14:13


دندان های عضو مهمی از زندگی روزمره هر شخصی هستند، چون وجود دندان ها یا نداشتن دندان ها در ظاهر و زیبایی ما، در خوردن ما و حتی در اعتماد به نفس ما نقش مهمی دارند، به همین دلیل تمام کسانی که دندان های خود را به هر دلیلی از دست داده اند یا دچار خرابی یا پوسیدگی دندان هستند به فکر یک راه چاره برای جایگزینی دندان های خود هستند.

امروزه ایمپلنت های دندان بسیار معروف و پر طرفدار شده اند، ایمپلنت دندان که به عنوان برترین روش درمان بی دندانی و دندان های خراب و پوسیده شناخته شده است. انتخاب مناسبی برای درمان بی دندانی خواهد بود.

در این مقاله به برسی مزایا و معایب، ایمپلنت های کره ای یکی از پرطرفدار ترین و معروف ترین کشور های تولید کننده ایمپلنت می پردازیم.

 

ایمپلنت کره ای چیست ؟

ایمپلنت های کره ای که جزء پرطرفدارترین ایمپلنت های سطح جهان به شمار می روند، و ایمپلنت های کره ای دارای مزایای و معایب فراوانی هستند که در ادامه به برسی این موارد می پردازیم، یکی از مزایای اصلی و مهم ایمپلنت های کره ای که باعث مشهوریت بیشتر این ایمپلنت ها شده است قیمت مناسب این ایمپلنت ها است این ایمپلنت ها در سطح جهان از قیمت مناسبی برخوردار هستند که باعث جلب توجه نظر اشخاصی که قصد انجام ایمپلنت دندان را دارند به سمت این ایمپلنت ها شده است.

قیمت ایمپلنت های کره ای

امروز در بازار ایمپلنت های دندان ایمپلنت های کره ای به دلیل قیمت مناسب خود شناخته شده هستند ولی در این قسمت ما به برسی قیمت آنها با ایمپلنت های دیگر کشور ها می پردازیم، به طور کلی ایمپلنت های آمریکایی و سوئیسی به دلیل کیفیت بی نظیر خود شناخته شده هستند و این ایمپلنت های از قیمت بالاتری نسبت به دیگر ایمپلنت های برخوردار هستند ایمپلنت های کره ای دارای قیمت ارزان تر و مناسب تری نسبت به ایمپلنت های آمریکایی، سوئیسی و آلمانی هستند.

لبته این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت ارزان ایمپلنت های کره ای به این معنا نیست که این ایمپلنت ها از کیفیت بدی برخوردار هستند بالعکس باید این نکته را بیان کرد که اکثر برند های کره ای از کیفیت خوب و مطلوبی برخوردار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت دندان اعم از سوئیسی، کره ای و آمریکایی می توانید از صفحه ( https://roshadent.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/ ) دیدن فرمایید.

قیمت ایمپلنت کره ای

مزایای ایمپلنت های کره ای

1- قیمت ایمپلنت های کره ای

ایمپلنت های کره ای جزء ایمپلنت های ارزان قیمت و اقتصادی در جهان شناخته می شوند.

2- کیفیت ایمپلنت های کره ای

ایمپلنت های کره ای به دلیل استفاده از مواد اولیه خوب دارای کیفیت خوبی هستند و جزء ایمپلنت های با کیفیت هستند.

3- طبیعی بودن شکل ایمپلنت های کره ای

ایمپلنت های کره ای به دلیل استفاده از روکش هایی با رنگ شبیه به رنگ اصلی دندان و ثابت بودن آن در فک بسیار شبیه به دندان های طبیعی بوده و باعث بازگشت زیبایی از دست رفته به شما میشود.

4- طول عمر ایمپلنت های کره ای

بسیاری از افراد فک می کند ایمپلنت های کره ای به دلیل قیمت ارزان تر خود از طول عمر کمی برخوردار هستند ولی باید گفت که اشتباه است و ایمپلنت های کره ای از طول عمر خوب و بالایی بهره می برند.

5- سازگاری  ایمپلنت های کره ای

اکثر ایمپلنت های کره ای به دلیل استفاده از فلز تیتانیوم دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان بوده و از بروز حساسیت و واکنش های آلژیک جلوگیری می نماید.

6- استفاده از تکنولوژی های روز در ایمپلنت های کره های

در ساخت ایمپلنت های کره ای از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است که این ایمپلنت ها را به گزینه مناسبی برای جایگزینی دندان های شما تبدیل کند.

انواع ایمپلنت های کره ای

در این قسمت از مقاله به معرفی  و برسی تعدای از ایمپلنت های مطرح کره ای می پردازیم که از شهرت بیشتری در میان برند های ایملنت های کره ای برخوردار هستند پس در ادامه با ما همراه باشید.

انواع ایمپلنت کره ای

برند اوستم

شرکت اوستم یکی از شرکت های مشهور کره ای در تولید ایمپلنت ها دندان است که تایید شده توسط سازمان غذا و دارو آمریکا نیزهست

برند dentium

یکی دیگر از برند های معروف کره ای در زمینه ساخت ایمپلنت دندان، برند دنتیوم است که در کشور ما نیز زیاد مورد استفاده قرار میگیرد.

ایمپلنت مگاژن

یکی دیگر از برند های کره های  برتر در در حوضه ساخت و توسه ایمپلنت های دندان می باشد که محصولات خود را به سرتا سر جهان صادر می کند.

می توان برند مگاژن را معروف ترین برند کره ای در تولید ایمپلنت دندان دانست.

ایمپلنت دیو

برند دیو یکی دیگر از شرکت های تولید ایمپلنت های دندان با کیفیت در کشور کره است که ایمپلنت های خود را با ویژگی های خاص خود تولید و ارائه میکند.

معایب ایمپلنت های کره ای

از معایب ایمپلنت های کره ای می توان به کیفیت پایین تر نسبت به ایمپلنت های آمریکایی و سوئیسی اشاره کرد.

یکی دیگر از معایب ایمپلنت های کره ای طول عمر کمتر نسبت به ایمپلنت های سوئیسی یا آمریکایی می باشد، البته دراکثر مواقع ایمپلنت های کره ای طول عمر بلایی را از خود نشان داده اند.

آیا ایمپلنت ها کره های مقرون به صرفه هستند ؟

جواب این سوال را با بله شروع میکنیم ایمپلنت های کره ای مقرون به صرفه می باشند، به چه ایمپلنت هایی مقرون به صرفه می گویند، به ایمپلنت هایی که با عرضه قیمت پایین تر، کیفیت مناسب و قابل قبولی را ارائه میکنند.

منبع : ایمپلنت کره ای

امتیاز به مطلب post

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو