معرفی کامل سریال عقرب عاشق + تیزر، زمان پخش و بازیگران این سریال

منبع: زیت نت

8

1402/3/24

16:18


اخبار سینما : سریال عقرب عاشق (Scorpion In Love) یکی از جدیدترین ساخته های حسین سهیلی زاده برای شبکه نمایش…

معرفی کامل سریال عقرب عاشق + تیزر، زمان پخش و بازیگران این سریال

اخبار سینما : سریال عقرب عاشق (Scorpion In Love) یکی از جدیدترین ساخته های حسین سهیلی زاده برای شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۲ می باشد که تا چند روز دیگر پخش آن شروع خواهد شد. در این سریال که مضمونی دراماتیک و تخیلی دارد بازیگران بسیاری نیز حضور دارند که به معرفی آنها خواهیم پرداخت. با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

بازیگران سریال عقرب عاشق

در سریال عقرب عاشق بازیگرانی همچون : محمدرضا فروتن – آرمان درویش – ساقی حاجی پور – شقایق فراهانی – سیاوش خیرابی – مهران رنجبر – متین ستوده – رضا بهبودی – شیدا یوسفی – رویا جاویدنیا – سمیرا حسینی – رضا فیاضی – عاطفه رضوی – حسین پاکدل – آتنه فقیه نصیری با هنرنمایی پرداخته اند.

خلاصه داستان عقرب عاشق

در خلاصه داستان این سریال نیز آمده که : بهداد می میرد. او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب…

درباره این سریال

عقرب عاشق سریالی درام، عاشقانه و علمی تخیلی به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی یکتا و کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی سید رضا محقق محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است. سریال عقرب عاشق علاوه بر روایت یک درام عاشقانه‌ی جذاب و تماشایی، جلوه های ویژه بصری منحصر به فردی را نیز به تصویر می کشد. مجموعه عقرب عاشق به زودی به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

«عقرب عاشق» دومین همکاری مشترک محمدرضا فروتن و حسین سهیلی‌زاده بعد از سریال نمایش خانگی «مانکن» است. این سریال، اولین تجربه تهیه‌کنندگی سید رضا محقق در زمینه شبکه نمایش خانگی است. آریا عظیمی نژاد آهنگسازی این سریال را برعهده دارد و محسن چاوشی نیز قرار است در این سریال یکی از تیتراژ ها را بخواند.

تیزر سریال

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو