دختر سینمای ایران که شباهت عجیبی به آدری هپبورن دارد/ عکسها

دختر سینمای ایران که شباهت عجیبی به آدری هپبورن دارد/ عکسها


منبع: ایران آرت

952

1399/2/31

15:00


نکته جالب درباره چهره این بازیگر، شباهتش به آدری هپبورن، ستاره سینمای کلاسیک و یکی از آیکون‌های دنیای مد است.

ایران آرت: ساقی حاجی‌پور، بازیگر جوان ایرانی است که این روزها با بازی در سریال "هم‌گناه" و نقش‌آفرینی در کنار مهدی پاکدل به شهرت رسیده است. ساقی متولد ۲۶ مهر ۱۳۷۴ در تهران و مجرد است.

​به گزارش ایران‌آرت، این بازیگر در هفته‌های اخیر مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و بسیاری او را یکی از بازیگران آینده‌دار سینما و تلویزیون می‌دانند. او فعالیت بازیگری را از تئاتر شروع کرده و پس از آن در سال ۱۳۹۶ برای اولین بار با سریال "سایه بان" وارد قاب تلویزیون شده است.

ساقی حاجی‌پور در سریال "هم‌گناه" که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، نقش هدیه را بازی می‌کند؛ دختری رنج کشیده که در بهزیستی زندگی می‌کند و به اصرار عمویش قصد دارد با مردی هم سن و سال پدرش ازدواج کند.

​حاجی‌پور علاوه‌بر این‌که استعداد بازیگری دارد، در زمینه مد و استایل نیز به‌عنوان یک دختر خوش‌پوش و با سلیقه در میان طرفدارانش شناخته شده است. هر عکس جدید از این بازیگر با نظرهای جالب هوادارانش همراه می‌شود.  

نکته جالب درباره چهره این بازیگر، شباهتش به آدری هپبورن، ستاره زیبای سینمای کلاسیک و یکی از آیکون‌های دنیای مد است. ساقی که خود علاقه زیادی به هپبورن دارند، تصاویر متعددی از این بازیگر را منتشر کرده است و معمولاً در چنین پست‌هایی با این واکنش مواجه می‌شود که او شباهت زیادی به آدری هپبورن دارد.
 

1



در ادامه تصاویری که این بازیگر از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است را خواهید دید.

photo_۲۰۲۰-۰۴-۲۱_۰۲-۴۱-۰۸



photo_۲۰۲۰-۰۴-۲۴_۰۰-۰۱-۱۳



photo_۲۰۲۰-۰۵-۱۷_۲۰-۵۱-۰۱



photo_۲۰۱۹-۱۰-۰۵_۲۱-۲۳-۱۰




photo_۲۰۲۰-۰۴-۲۸_۱۳-۵۵-۲۱



photo_۲۰۲۰-۰۴-۰۵_۱۸-۵۲-۵۱



photo_۲۰۲۰-۰۱-۲۶_۱۹-۴۹-۵۶



photo_۲۰۲۰-۰۴-۰۶_۲۲-۲۲-۲۱




photo_۲۰۲۰-۰۴-۱۳_۱۶-۳۲-۳۶



photo_۲۰۱۹-۰۷-۱۱_۲۲-۰۵-۴۶



photo_۲۰۱۹-۰۷-۳۰_۰۴-۰۵-۴۳

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو