اطلاعات جدیدی از فیلم‌های Star Wars و دنباله‌های Avatar منتشر شد

منبع: گیمفا

4

1402/3/24

17:35


کمپانی دیزنی با فیلم‌های Star Wars و دنباله‌های Avatar برنامه‌های بسیاری برای به آتش کشیدن گیشه سال‌های آینده خواهد داشت.

اطلاعات جدیدی از فیلم‌های Star Wars و دنباله‌های Avatar منتشر شد

کمپانی دیزنی با فیلم‌های Star Wars و دنباله‌های Avatar برنامه‌های بسیاری برای به آتش کشیدن گیشه سال‌های آینده خواهد داشت.

کمپانی دیزنی با خرید لوکاس‌فیلم و فاکس قرن بیستم به کلکسیون گسترده‌ای از IPهای بزرگ سینما دست پیدا کرده و برنامه‌های طولانی مدتی برای بهره‌گیری از قدرت محبوبیت آن‌ها دارد. تا جایی که طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی این کمپانی، آن‌ها تا سال ۲۰۳۱ میلادی در نظر دارند تا از محبوبیت فرنچایزهای آواتار و جنگ ستارگان بهره ببرند.

در حالی که اعتصاب نویسندگان و فیلم‌نامه‌نویسان هالیوودی همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد، پروسه تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی بسیاری تحت‌الشعاع این مسئله قرار گرفته و گریبان‌گیر پروژه‌های کمپانی دیزنی نیز شده است. زیرا طبق گزارش جدید آن‌ها، اکران فیلم‌های بعدی فرنچایز آواتار با تاخیر طولانی مدتی مواجه شده و برنامه اکران جدید آن‌ها به صورت زیر خواهد بود:

  • اکران فیلم Avatar 3 در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴)
  • اکران فیلم Avatar 4 در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۹ (۱ دی ۱۴۰۸)
  • اکران فیلم Avatar 5 در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۳۱ (۲۸ آذر ۱۴۱۰)

برنامه اکران فیلم‌های جدید جنگ ستارگان نیز به صورت زیر خواهد بود:

  • اکران فیلم بدون عنوان Star Wars در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴)
  • اکران فیلم بدون عنوان Star Wars در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵)
  • اکران فیلم بدون عنوان Star Wars در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ اذر ۱۴۰۵)

طبق این برنامه‌ریزی جدید کمپانی دیزنی، نه تنها در ۱ روز شاهد اکران فیلم Avatar 3 و نخستین فیلم جدید جنگ ستارگان خواهیم بود، بلکه در سال ۲۰۲۶ نیز شاهد اکران ۲ فیلم دیگر Star Wars هستیم که به فاصله چند ماه از یکدیگر بر پرده سینما برای مخاطبین به نمایش در خواهند آمد.

همچنین برای نخستین‌بار تصویری از پشت صحنه فیلم Avatar 3 منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

طبق زمان‌بندی جدید فیلم‌های آواتار، برای مشاهده Avatar 5 به کارگردانی جیمز کامرون باید ۸ سال صبر نماییم. زمانی بسیار طولانی که می‌تواند موجب انتقاد طرفداران این مجموعه بشود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو