ددپول ۳: تصویر جدید هیو جکمن طرفداران را هیجان زده کرد

منبع: گیمفا

8

1402/3/24

20:53


با توقف فیلم‌برداری ددپول ۳، ستاره مارول، هیو جکمن، تصویر جدیدی از خود منتشر کرده است.

ددپول ۳: تصویر جدید هیو جکمن طرفداران را هیجان زده کرد

با توقف فیلم‌برداری ددپول ۳، ستاره مارول، هیو جکمن، تصویر جدیدی از خود منتشر کرده است.

جکمن تصویری از خود با استایل جدید در اکانت توییتر منتشر کرده که حدس زده می‌شود مدل مو و ریش شخصیت وولورین باشد. این تصویر سیاه و سفید با کپشن LFG منتشر شده درحالیکه پلات فیلم هنوز مخفی است و رایان رینولدز در حال نوشتن فیلم‌نامه کار به همراه رت ریس، پل ورنیک و زب ولز است.

رینولدز قبلا درباره پیوستن هیو جکمن به این فیلم گفته بود:

هیچوقت دست از تلاش برای برگرداندن ولورین برنداشتم. من به زمانبندی درست همانند سخت کوشی و شانس معتقدم که دست به دست هم می‌دهند تا یک اتفاق رخ دهد. زمانبندی درست گزینه اصلی است. فکر می‌کنم او هم آماده بود و هیجان زده شد.

چیزی که مجبور کردیم جکمن انجام بدهد به حدی متفاوت از شخصیتش بود که خودش می‌دانست دارد چه اتفاقی می‌افتد و قرار است به شخصیتش بُعد جدیدی بدهد و کاملا متفاوت ظاهر شود، برای همین هیجان زده شد.

علاوه بر رایان رینولدز و هیو جکمن در نقش وولورین، لزلی اوگامس، کاران سونی، مورنا باکارین، راب دلینی، برایانا هیلدبرند، شیئوری کوتسونا و استفن کاپیکیک دیگر بازیگران این فیلم هستند‌.

پیش تر قرار بود این فیلم ۸ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی روی پرده سینماها اکران شود اما حالا قرار است ۴ ماه مه سال ۲۰۲۴ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها برود.

شما عزیزان می‌توانید این تصویر را از قسمت زیر مشاهده کنید:

منبع: کامیک بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو