شایعه: از تیلور سوییفت تا دافنه کین به ددپول ۳ پیوستند

منبع: گیمفا

3

1402/5/21

15:26


رایان رینولدز و مارول استودیوز در حال ساخت سومین سری از مجموعه ددپول هستند. هیو جکمن بعد از بازنشستگی از شخصیتش در فیلم لوگان ساخته جیمز منگولد در نقش ولوورین به این سریال بازگشته است. اخیرا اعلام شد که جنیفر گارنر در نقش الکترا به این فیلم پیوسته و هیل بری نیز در آن ایفای […]

شایعه: از تیلور سوییفت تا دافنه کین به ددپول ۳ پیوستند

رایان رینولدز و مارول استودیوز در حال ساخت سومین سری از مجموعه ددپول هستند.


هیو جکمن بعد از بازنشستگی از شخصیتش در فیلم لوگان ساخته جیمز منگولد در نقش ولوورین به این سریال بازگشته است. اخیرا اعلام شد که جنیفر گارنر در نقش الکترا به این فیلم پیوسته و هیل بری نیز در آن ایفای نقش خواهد کرد. امروز لیست جدیدی از بازیگران اعلام شده که گویا در این فیلم ظاهر خواهند شد.


طبق شایعاتی که شده تارون ادگرتون در نقش واریانت ولوورین حضور افتخاری دارد و ایان مک‌کلن در نقش مگنتو به این فیلم بازمی‌گردد. هرچند هنوز هیچ چیزی تایید نشده اما این لیست بدین صورت است:


برایان کاکس در نقش ویلیام استرایکر، هیل بری در نقش استورم، اوون ویلسون در نقش موبیوس، فامک جنسن در نقش جین گری، لوییز تان در نقش شاتراستار، چانینگ تتوم در نقش گامبیت، بن افلک در نقش دردویل، تیلور سوییفت در نقش دزلر، تارون ادگرتون در نقش ولوورین متفاوتی، الیزابت اولسون در نقش واندا؛ تام هیدلستون در نقش لوکی، دافنه کین در نقش لورا هولت، ربکا رامین در نقش ریون، جولیان مک‌ماهن ور نقش دکتر دوم، پاتریک استوارت در نقش پرفسور ایکس و ایان مک‌کلن در نقش مگنتو.


در حال حاضر بدلیل اعتصابات بازیگران و نویسندگان تاریخ اکران فیلم از برنامه زمانی مارول حذف شده تا نتیجه اعتصابات مشخص شود.
منبع: کامیک بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو