واکنش رایان رینولدز به حضور تیلور سوئیفت در فیلم Deadpool 3

منبع: گیمفا

1

1402/9/3

13:02


اخیراً شایعه پر سر و صدایی حول محور حضور تیلور سوئیفت در فیلم Deadpool 3 به راه افتاده که با واکنش رایان رینولدز روبرو شده است.

واکنش رایان رینولدز به حضور تیلور سوئیفت در فیلم Deadpool 3

اخیراً شایعه پر سر و صدایی حول محور حضور تیلور سوئیفت در فیلم Deadpool 3 به راه افتاده که با واکنش رایان رینولدز روبرو شده است.

پس از دریافت نقدهای بسیار ضعیف و شکست مفتضحانه دنباله فیلم کاپیتان آمریکا در گیشه سینما که تاکنون در دنیای سینمایی مارول بی‌سابقه بوده است، حال تمامی توجهات به فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) معطوف شده تا بلکه سیر ناکامی‌ پروژه‌های استودیو مارول به لطف گردهمکایی رایان رینولدز و هیو جکمن پایان یابد. اثری که طبق شایعات منتشر شده، حول محور ایده جهان‌های موازی جریان داشته و میزبان حضور شخصیت‌های جدید و قدیمی گوناگونی خواهد بود تا پرونده ابرقهرمانان کمپانی فاکس را به پایان برساند.

با این حال یکی از شایعه‌های پر سر و صدایی که اخیراً به راه افتاده و توجه رسانه‌ها را جلب کرده، مربوط به حضور بازیگر مشهور آمریکایی یعنی تیلور سوئیفت در فیلم جدید ددپول می‌شود که در نهایت واکنش رایان رینولدز را به همراه داشته است.

او در جریان مصاحبه با Vancouver Sun مورد پرسشی حول محور حضور تیلور سوئیفت قرار گرفت که که با خنده پاسخ داد:

بله، من هم چنین چیزی را شنیده‌ام و عاشقش شدم. به نظر من چنین مسئله‌ای نمایانگر اشتیاق مردم به نگاه کردن پشت پرده اتفاقات می‌باشد. تک تک راز و رمزها و اسپویل‌ها در تاریخ ۲۶ ژوئیه فاش خواهد شد.

پس از توقفی چند ماهه، با تعلیق اعتصابات بازیگران بالاخره پروسه تولید فیلم Deadpool 3 به جریان افتاده و بازیگران می‌توانند در مقابل دوربین حاضر شوند. پاسخ رایان رینولدز بیشتر از آن که شایعه حضور تیلور سوئیفت را به پایان برساند، بر شدت آن دامن زده است و اگر که حقه‌ای تبلیغاتی نباشد، به نظر می‌رسد که باید حضور وی را در این دنباله قطعی بدانیم.

البته همانطور که ستاره فیلم Deadpool 3 اعلام کرد، باید تا تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) منتظر بمانیم و ببینیم که کارگردانی همچون شاون لوی و استودیو مارول چه برنامه‌ای برای گسترش MCU خواهند داشت.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو