بهترین فیلم های رایان رینولدز تا سال 2023

بهترین فیلم های رایان رینولدز تا سال 2023


منبع: فیگار

6

1402/5/14

22:01


رایان رینولدز، یکی بازیگران خوب دو دهه اخیر سینمای هالیوود می‌باشد که در ادامه به معرفی بهترین فیلم های رایان رینولدز تا سال 2023 خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم های رایان رینولدز تا سال 2023

رایان رینولدز، یکی بازیگران خوب دو دهه اخیر سینمای هالیوود می‌باشد که در ادامه به معرفی بهترین فیلم های رایان رینولدز تا سال 2023 خواهیم پرداخت.

رایان رینولدز، که بیشتر به خاطر نقش ددپول شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های جهان می‌باشد که در ادامه به معرفی برترین فیلم ها با بازی رایان رینولدز خواهیم پرداخت. فیلم های برتر رایان رینولدز ، حاوی برخی از بهترین موفقیت‌های دهه گذشته در گیشه هستند.

وضعیت رینولدز به عنوان یک سوپراستار از زمانی که او در دهه 1990 شروع به کار کرد، با سختی مواجه شد. موفقیت نهایی او گواهی بر این واقعیت می‌باشد که مهم نیست که یک نفر چقدر بزرگ به نظر می‌رسد، او توانست یک شبه به این موفقیت دست یابد؛ اما احتمالا سال‌ها طول کشید تا به آن اوج برسد. پس از یک حرفه اولیه در تلویزیون از جمله نقش اصلی در فیلم سرگرم کننده دو پسر، یک دختر، و یک مکان پیتزا

بهترین فیلم های رایان رینولدز تا سال 2023

بهترین فیلم رایان رینولدز

شما می‌توانید فهرست برترین فیلم سینمایی با حضور Ryan Reynolds را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های رایان رینولدز

بهترین فیلم های رایان رینولدز

رایان رینولدز، اولین کار خود را در فیلم ون وایلدر در سال 2002 انجام داد و او را به عنوان یک ستاره زیبا که عناصر کمدی خوبی در کمدی دارد بی‌عیب و نقص نشان داد. فیلم‌های رایان رینولدز متفاوت هستند و این بازیگر کاتالوگ چشمگیری دارد.

R.I.P.D

بهترین فیلم های رایان رینولدز

برترین فیلم ها با بازی رایان رینولدز

این بازیگر سال‌ها تلاش کرد تا نقش فرد اقتباسی از یک کتاب کمیک را به درستی انجام دهد و یکی از این فیلم‌های رایان رینولدز با مجموعه کتاب‌های مصور ماوراءالطبیعی RIPD بود. RIPD، یک آژانس پلیس از زندگی پس از مرگ که موجودات تهدید کننده دنیای واقعی را شکار می‌‎کند، روایت می‌شود.

رینولدز با جف بریجز، قانون‌گذار سابق غرب وحشی، همکاری کرد و آنها برای نجات جهان به راه افتادند. این فیلم در نهایت به عنوان یک بمب باکس آفیس به پایان رسید و با بودجه 154 میلیون دلاری تنها 78.3 میلیون دلار فروش داشت.

Red Notice

بهترین فیلم های رایان رینولدز

فیلم های برتر رایان رینولدز

Red Notice به کارگردانی Rawson Marshall Thurber، دواین جانسون را با رایان رینولدز و گال گدوت در یک کمدی اکشن با مضمون جاسوسی متحد می‌کند. جانسون نقش یک مامور اف‌بی‌آی را بازی می‌کند که در جستجوی یک جنایتکار بدنام با هنرنمایی گل گدوت است و مجبور می‌شود برای دستگیری او با یک جنایتکار دیگر که نقش آن را رینولدز بازی می‌کند متحد بشود.

این فیلم تنها با اکران محدود در سینما، یکی از گران‌ترین فیلم‌های نتفلیکس تا به امروز با ۱۵۰ میلیون دلار بود. منتقدان از این فیلم متنفر بودند، اما تماشاگران آن را با این سه نفر به عنوان کاریزماتیک همیشه پذیرفتند.

6 Underground

بهترین فیلم های رایان رینولدز

بهترین فیلم رایان رینولدز

اولین فیلم مایکل بی در نتفلیکس دقیقاً همان فیلم اکشن بدون رنگ و انفجاری است. سکانس‌های اکشن این فیلم، همان چیزی است که همه طرفداران می‌توانند رویای آن را داشته باشند. برای طرفداران کارگردان، در اینجا چیز کمی برای ناامید کردن وجود دارد.

در 6 Underground، رینولدز در نقش میلیاردری بازی می‌کند که مرگ خود را جعل کرده و یک گروه ناشناس ایجاد می‌شوند که قصد دارد تروریست‌هایی را که مقامات مجری قانون عادی نمی‌توانند جلوی آن‌ها را بگیرند، نابود کنند. این یکی از سه فیلم رایان رینولدز بود که به عنوان گران‌ترین فیلم‌های ساخته شده توسط نتفلیکس شناخته شد و رینولدز به خاطر عملکردش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

The Hitman’s Bodyguard

بهترین فیلم های رایان رینولدز

برترین فیلم سینمایی با حضور Ryan Reynolds

دیدن فیلم‌های ساموئل ال. جکسون و رایان رینولدز در کنار همدیگر، بسیار سرگرم‌کننده است؛ اما حتی طرفداران سرسخت هر دو باید اعتراف کنند که استعداد آنها بیشتر از این فیلم می‌تواند پیش برود. این فیلم، به لطف اجرای زوج‌های عجیب و غریب از رهبرانش و قدرت ستارگان کاریزماتیکی که هر کدام از آنها برخوردارند، فضایی جذاب برای جمعیت دارد.

در حالی که این یک طنز فوق العاده نیست، اما کار خود را انجام داد و با بودجه 75 میلیون دلاری 183 میلیون دلار به دست آورد. بادیگارد هیتمن یکی دیگر از فیلم‌های رایان رینولدز بود که تماشاگران بیش از منتقدان آن را دوست داشتند و دنباله آن را تضمین می‌کرد.

The Proposal

بهترین فیلم های رایان رینولدز

بهترین فیلم های رایان رینولدز

در فیلم The Proposal، رایان رینولدز نقش دستیار ساندرا بولاک را بازی می‌کند که تبدیل به نامزد شده است. در این کمدی رمانتیک و عجیب و غریب، همه‌چیز فرمولیک پیش می‌رود. چیز تازه‌ای در این فیلم رام کام رایان رینولدز وجود ندارد، اما مقداری گرما با طراوت دارد.

رینولدز و بولاک کمی تیم رویایی هستند، شیمی آن‌ها علی‌رغم کارکردهای بی‌نظیر این مواد، تحسین‌برانگیز است. The Proposal یکی از هضم‌تر فیلم‌های رایان رینولدز است، یک موفقیت در گیشه که بولاک برای بازی‌اش نامزدی گلدن گلوب را نیز به همراه داشت.

The Adam Project

بهترین فیلم های رایان رینولدز

بهترین فیلم های رایان رینولدز

پروژه آدام، نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. با این حال، امتیاز نسبتاً خوبی در بین تماشاگران کسب کرد. در این فیلم بازیگران برجسته‌ای در قالب جنیفر گارنر، مارک روفالو، کاترین کینر، زوئی سالدانا و البته رایان رینولدز حضور دارند.

پروژه آدام یک خلبان جنگنده است در زمان سفر کرده و نامش آدام رید می‌باشد. او در گذشته سقوط می‌کند تا خود 12 ساله‌اش را پیدا کند؛ جایی که آنها برای نجات جهان به ماموریت می‌روند. این فیلم با موفقیت در مراسم اهدای جوایز طرفداران، برنده جایزه فیلم کمدی 2022 از جوایز منتخب مردم شد و در عین حال نامزدی جوایز فیلم و تلویزیون MTV و جوایز انتخاب کودکان نیکلودئون را به دست آورد.

Deadpool 2

بهترین فیلم های رایان رینولدز

بهترین فیلم های رایان رینولدز

این فیلم، دنباله بزرگتر، گسترده‌تر و جسورانه‌تر یکی از چندین فیلم کمیکی رایان رینولدز است که او در آن بازی کرده است. به احتمال زیاد کسانی که توسط Deadpool اصلی مجذوب نشده‌اند، از این فیلم خوششان می‌آید.

ددپول 2 که با یک شوکر از افتتاحیه شروع می‌شود و آهنگ‌های عناوین اصلی سلین دیون را به تصویر می‌کشد، خشونت بیشتر، متای طنز بیشتر و اثبات بیشتری برای شخصیت اصلی دارد تا با این فیلم به سراغ دنباله سومش برود.

Deadpool

بهترین فیلم های رایان رینولدز

بهترین فیلم های رایان رینولدز

رایان رینولدز پس از دهه‌ها تلاش برای یافتن وسیله‌ای مناسب برای استعدادهای قابل توجه خود، نقش یک انسان ابرقهرمان را در فیلم Deadpool با رتبه R-MCU پیدا کرد. در حالی که حس شوخ طبعی بهترین فیلم رایان رینولدز برای همه سلیقه‌ها مناسب نخواهد بود، بدون شک برای ترکیبی از جذابیت و تندی، فحاشی و کنایه بازیگر مناسب است.

رینولدز برای ساخت این فیلم ابرقهرمانی با رتبه R و چهارمین دیوار شکن زمان زیادی تلاش کرد، اما زمانی که در نهایت اکران شد، باکس آفیس شکست خورد و ثابت کرد که این بازیگر سخت کوش بالاخره یک ستاره بزرگ سینما بود.

Free Guy

بهترین فیلم های رایان رینولدز

بهترین فیلم های رایان رینولدز

یکی از دلپذیرترین سورپرایزهای سینمایی در سال 2021، Free Guy بود که رایان رینولدز در نقش گای، مردی که زندگی نسبتاً پیش پا افتاده‌ای را به عنوان مدیر عابر بانک می‌گذراند تا زمانی که متوجه می‌شود که در واقع یک NPC در داخل یک بازی ویدئویی آنلاین عظیم چند نفره است.

گای که نمی‌خواهد در دام بماند، تصمیم می‌گیرد همه چیز را تغییر دهد و فرمان زندگی خود را به دست بگیرد. در بهترین حالت، رینولدز می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازیگران هالیوود باشد که در نقش گای ظاهر می‌شود. این جذابیت او، کاملاً احساس می‌شود. او بامزه، و وفادار است و خیلی راحت ریشه‌کن می‌شود. Free Guy یکی از بهترین فیلم‌های بازی ویدئویی می‌باشد که تاکنون ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک اقتباسی بازی ها

Mississippi Grind

بهترین فیلم های رایان رینولدز

بهترین فیلم های رایان رینولدز

می سی سی پی گریند در قلمرو فیلم‌های رایان رینولدز که متأسفانه بدون هیاهوی مناسب آمد و رفت، او را یک معتاد به قمار را نشان می‌دهد. مندلسون به طرز شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز است و رینولدز با خوشحالی همراه او می‌باشد. از میان تمام فیلم‌های رفاقتی این بازیگر، این پرتره‌ترین و با ارزش‌ترین فیلم او می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های رایان رینولدز تا سال 2023سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متدوال

اولین نسخه کمیکی فیلم رایان رینولدز چه نام داشت؟

فیلم R.I.P.D اولین فیلم اقتباسی او از کمیک بود.

او در چه فیلمی به عنوان همکار ساندرا بولاک هنرنمایی می‌کند؟

در فیلم The Proposal، رایان رینولدز نقش دستیار ساندرا بولاک را بازی می‌کند که تبدیل به نامزد شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو