تیزر رسمی فیلم Borderlands منتشر شد

منبع: فیگار

1

1402/12/2

12:48


با انتشار تیزر فیلم Borderlands ، کمپانی «لاینزگیت» اعلام کرد که روز آینده تریلر رسمی این فیلم، از طریق یک پنل در صفحه اختصاصی یوتیوب، منتشر خواهد شد.

تیزر رسمی فیلم Borderlands منتشر شد

با انتشار تیزر فیلم Borderlands ، کمپانی «لاینزگیت» اعلام کرد که روز آینده تریلر رسمی این فیلم، از طریق یک پنل در صفحه اختصاصی یوتیوب، منتشر خواهد شد.

استودیو لاینزگیت از طریق مجله «پیپل» تصاویر اولیه از فیلم سرزمین های مرزی با بازی «کیت بلانشت» را منتشر کرده است. این فیلم در ماه آینده، در سینماهای آمریکا به نمایش در خواهد آمد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر فیلم Borderlands

فیلم Borderlands، توسط «الی راث» کارگردانی شده و پس از آن استودیو برای فیلمبرداری صحنه‌های بیشتر، با «تیم میلر»، کارگردان ددپول همکاری کرد. شایعه شده بود که پس از پایان فیلمبرداری با «راث» در ژوئن سال 2021، او از پروژه اخراج شده است.

داستان فیلم درباره چهار شکارچی والت است که در بازی ویدیویی قابلیت راهنمایی آن‌ها توسط بازیکنان وجود دارد. «کیت بلانشت»، پیش از فیلمبرداری، در نقش «لیلیث» با گذشته‌ای مرموز در این تجسم نقش می‌بازد که یکی از شخصیت‌های قابل بازی در قسمت اول بازی سرزمین‌های مرزی بود.

او یکی از شش زن کهکشانی است که به طبقه سیرن‌ها تعلق دارد. «لیلیث»، به سیاره پاندورا بازمی‌گردد تا دختر گمشده اطلس، (ادگار رامیرز) را پیدا کند. او با «رولند» یک سرباز با بازی «کوین هارت»، «تینا» با بازی «آریانا گرینبلات»، «کریگ» نگهبان تینا با بازی «فلورین مونتینو»، «تانیس» با بازی «جیمی لی کورتیس» و «کلپ‌ترپ» ربات دانا با بازی «جک بلک» همراه می‌شود.

بازیگران دیگر فیلم شامل «الیور ریکترز»، «جانینا گاوانکار»، «جینا گرشون»، «شاین جکسون»، «چارلز بابالولا»، «بنجامین بایرون دیویس»، «استیو بویر»، «رایان ردمونت»، «بابی لی» و «هیلی بنت» خواهند بود. «کریگ میزین»، نویسنده شناخته‌شده‌ای که بیشتر با فیلم و سری بازی‌های آخرین بازمانده ما شناخته می‌شود، نویسنده فیلمنامه این اقتباس از بازی ویدیویی سرزمین‌های مرزی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ساخت فیلم Borderlands چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو