بازیگران جدیدی به فیلم Minecraft اضافه شدند

منبع: فیگار

1

1402/10/29

19:09


شب گذشته، بازیگران جدید فیلم Minecraft معرفی شدند. پیش از این، اعلام شده بود که «جک بلک» و «جیسون موموآ» به عنوان نقش‌های اصلی در این فیلم به ایفای نقش…

بازیگران جدیدی به فیلم Minecraft اضافه شدند

شب گذشته، بازیگران جدید فیلم Minecraft معرفی شدند. پیش از این، اعلام شده بود که «جک بلک» و «جیسون موموآ» به عنوان نقش‌های اصلی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم ماینکرفت در حال تولید است و بازیگران جدیدی به فیلم اضافه شده‌اند. شب گذشته، رسانه ورایتی تأیید کرد که «کیت مک‌کینون» و «جمین کلمنت» به لیست بازیگران این فیلم سینمایی اضافه شده‌اند؛ اما هنوز نقش آن‌ها مشخص نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران جدیدی به فیلم Minecraft اضافه شدند

بازیگران دیگری همچون «جنیفر کولیج»، «اِما مایرز»، «دانیل بروکس» و «سباستین یوجین هانسن» در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. تاکنون تنها چیزی که می‌دانیم این است که «جک بلک» نقش اصلی فیلم را بازی می‌کند و شخصیت «استیو» او است.

بازیگران جدید فیلم Minecraft

«کیت مک‌کینون» که سال گذشته به خاطر حضور در فیلم باربی به شهرت رسید و در حال حاضر در حال فیلمبرداری Blink of an Eye است، احتمالاً نقش مهمی را در این فیلم ایفا کند. «رد هس»، کارگردان فیلم Napoleon Dynamite، مسئول کارگردانی فیلم Minecraft را خواهد داشت.

هنوز نویسنده این فیلم مشخص نشده و نمی‌دانیم داستان فیلم سینمایی Minecraft درباره چه موضوعی خواهد بود. «ماری پارنت»، تهیه‌کننده فیلم Dune، به همراه «لی» و «جیل مسیک» از استودیوی «Mojang»، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. فیلم ماین کرفت در تاریخ 3 آوریل 2025 (15 فروردین 1404) در سراسر جهان به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم سینمایی ماین کرفت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو