سریال Twisted Metal برای فصل دوم تمدید شد

منبع: فیگار

2

1402/9/17

22:46


پس از موفقیت فصل اول در ماه ژوئیه، شبکه محبوب «پیکاک» (Peacock) به صورت رسمی اعلام کرد که سریال Twisted Metal برای فصل دوم تمدید خواهد شد.

سریال Twisted Metal برای فصل دوم تمدید شد

پس از موفقیت فصل اول در ماه ژوئیه، شبکه محبوب «پیکاک» (Peacock) به صورت رسمی اعلام کرد که سریال Twisted Metal برای فصل دوم تمدید خواهد شد.

طبق اعلام رسمی نشریه «Screenrant»، فصل دوم سریال تلویزیونی Twisted Metal (فلز درهم‌ تنیده) در حال تولید است. این خبر توسط «آنتونی مکی» در مراسم گیم اواردز 2023 تأیید شد. اولین فصل این نمایش اکشن، کمدی و پسا آخرالزمانی، در ماه ژوئیه 2023 منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فصل دوم سریال Twisted Metal

سریال فلز درهم‌ تنیده بر اساس یکی از بازی‌های محبوب شرکت «سونی» (Sony) با همین نام ساخته شد. داستان این سریال درباره یک غریبه پرحرف است که به ازای دریافت یک بسته مرموز در بیابان خشک و بی‌آب، فرصتی برای داشتن یک زندگی بهتر پیدا می‌کند. او با همکاری یک سارق ماشین کاردرست، با گروهی از غارتگران وحشی و خطرات جاده‌های خارج از شهر، از جمله یک دلقک دیوانه که ماشینی فروش بستنی را رانندگی می‌کند، روبرو می‌شود.

سریال Twisted Metal

در این سریال، «آنتونی مکی» (بازیگر سریال The Falcon and the Winter Soldier) نقش جان دو را ایفا می‌کند، «استفانی بیاتریز» (بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine) نقش کوایت را بازی کرده و «توماس هیدن چرچ» (بازیگر فیلم Spider-Man 3) نقش مأمور استون را نقش آفرینی خواهد کرد. همچنین، «ساموآ جو» (صداپیشه بازی Dota 2) نقش سوئیت توث، نو کمبل (بازیگر فیلم‌های Scream) نقش ریون، «مایک میچل» (بازیگر سریال Love) نقش استو و «ریچارد کابرال» (بازیگر سریال Mayans M.C) نقش لَود را بازی می‌کنند. «ویل آرنت» (صداپیشه انیمیشن The Lego Batman) نیز صداپیشگی شخصیت Sweet Tooth را بر عهده خواهد داشت.

تهیه‌کنندگی این سریال توسط «رت ریس» و «پال ورنیک» انجام شده و «مایکل جاناتان اسمیت»، نویسنده سریال Cobra Kai، فیلم‌نامه فصل اول این سریال را نوشته است. «هرمن هالست»، «مایکل جاناتان اسمیت»، «اسد قزلباش»، «کارتر سوان»، «جیسون اسپایر»، «مارک فورمن» و «پیتر پرینسیپاتو» نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی این اقتباس تلویزیونی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Twisted Metal چیست؟ آیا فصل اول این مجموعه تلویزیونی را مشاهده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: screenrant

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو