مراحل پیش تولید فیلم Uncharted 2 به اتمام رسید

منبع: فیگار

3

1402/9/19

12:58


فیلم Uncharted 2 با حضور «تام هالند»، می‌تواند به‌عنوان یک اقتباس موفق از دنیای بازی‌های ویدئویی در نظر گرفته شود. نویسنده این فرانچایز، شب گذشته تأیید کرد که مراحل پیش…

مراحل پیش تولید فیلم Uncharted 2 به اتمام رسید

فیلم Uncharted 2 با حضور «تام هالند»، می‌تواند به‌عنوان یک اقتباس موفق از دنیای بازی‌های ویدئویی در نظر گرفته شود. نویسنده این فرانچایز، شب گذشته تأیید کرد که مراحل پیش تولید این فیلم به اتمام رسیده است.

ساخت اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از بازی‌های ویدئویی در سال‌های اخیر رونق قابل توجهی پیدا کرده و شرکت «سونی پیکچرز» (Sony Pictures) نیز با دارا بودن عناوین مشهور و محبوب در این حوزه، وارد عرصه تولید این اقتباس‌ها شد. یکی از فرانچایزهای بزرگ این شرکت، فیلم آنچارتد 2 نام دارد که با الهام از شخصیت معروفی به نام «نیتن دریک»، ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی را در جستجوی گنج به تصویر می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مراحل پیش تولید فیلم Uncharted 2 به اتمام رسید

در سال 2022، فیلمی بر اساس سری بازی‌های Uncharted به کارگردانی «روبن فلیشر» ساخته و با حضور بازیگرانی مانند «تام هالند»، «مارک والبرگ» و «آنتونیو باندراس» اکران شد. این فیلم توانست با فروش 407 میلیون دلار درآمد، نسبت به بودجه 120 میلیون دلاری خود، موفقیت آمیز باشد. این فروش قابل توجه، زمینه‌ساز ساخت دنباله‌هایی از این فیلم، مانند فیلم سینمایی Uncharted 2 شد.

فیلم Uncharted 2

با توجه به اظهارات اخیر «مارک والبرگ»، بازیگری که نقش «سالی» را ایفا می‌کند، مراحل پیش تولید فیلم جدید Uncharted به اتمام رسیده است. در صورت تکمیل این دنباله، بالاخره شاهد ادامه ماجراهای «سالی» خواهیم بود.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره زمان شروع فرآیند تولید Uncharted 2 مشخص نیست؛ اما با توجه به گفته‌های «مارک والبرگ»، امیدواریم که شرکت «سونی پیکچرز» قدم‌های اولیه را برای ساخت این پروژه برداشته باشد. بنابراین، باید منتظر اطلاعات بیشتر از طرف عوامل فیلم باشیم تا متوجه شویم که برنامه‌های آینده این شرکت چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این فرانچایز و ساخت دنباله آن چیست؟ آیا شما اولین فیلم Uncharted را مشاهده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو