Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه بین سیاره و فضا خواهد بود

منبع: گیمفا

4

1402/3/25

10:38


بازیکنان در Star Wars Outlaws قادر خواهند بود تا بدون حتی یک صفحه بارگذاری از سطح یک سیاره به فضا و از فضا به سطح یک سیاره سفر کنند.

Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه بین سیاره و فضا خواهد بود

بازیکنان در Star Wars Outlaws قادر خواهند بود تا بدون حتی یک صفحه بارگذاری از سطح یک سیاره به فضا و از فضا به سطح یک سیاره سفر کنند.

در نمایش گیم‌پلی گسترده بازی Star Wars Outlaws در آخرین رویداد Ubisoft Forward شاهد موارد زیادی بودیم که توجهات بازیکنان را به خود جلب کرد. یکی از این موارد پتانسیل وجود یک جهان باز کاملا یکپارچه علی رغم سفر بازیکنان از یک سیاره به سیاره دیگر است.

توسعه‌دهنده بازی یعنی Ubisoft Massive حال تایید کرده که این قرار است یکی از ویژگی‌های مهم Star Wars Outlaws باشد. جولین گرایتی (Julian Gerighty)، کارگردان خلاق بازی، در یک ویدیوی جدید که جزئیات بیشتری را در مورد سیستم Reputation بازی، مبارزات فضایی و موارد دیگر به اشتراک می‌گذارد هم‌چنین تایید کرده که بازیکنان قادر خواهند بود تا بدون درنگ از سطح یک سیاره به فضا و از فضا به سطح یک سیاره بروند. این یعنی هیچ صفحه بارگذاری به هنگام سفر بین سیارات وجود نخواهد داشت:

یکی از چیزهایی که برای ما خیلی مهم بود تجربه یکپارچه رفتن از پیاده‌روی به سفینه و سپس خارج از اتمسفر و فضا است.

در نمایش گیم‌پلی اخیر بازی شاهد رفتن پروتاگونیست Star Wars Outlaws یعنی Kay Vess به سفینه خود، خارج شدن از اتمسفر و رفتن به فضا در یک سکانس یکپارچه و بدون توقف بودیم. البته هم‌چنان این احتمال وجود دارد که بازی شامل برخی صفحات بارگذاری پنهان باشد. برای مثال می‌‌توان تصور کرد که به هنگام سفر با استفاده از Hyperspace مقصد شما در حال بارگذاری است، اما سفر از زمین به فضا و از فضا به زمین یکپارچه خواهد بود.

جالب است بدانید که سال گذشته Bethesda گفت نقش‌آفرینی علمی-تخیلی مورد انتظار آن‌ها یعنی Starfield به شما اجازه سفر یکپارچه از زمین به فضا را نخواهد داد. البته با توجه به اینکه این بازی چقدر در جدیدترین نمایش گیم‌پلی خود تحسین برانگیز ظاهر شده، می‌توان گفت که Bethesda در نواحی دیگر این کاستی را جبران کرده است.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. هم‌چنین تایید شده که این بازی یک سیستم Wanted خواهد داشت. برای یادگیری بیشتر در این مورد به این لینک بروید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو