سازنده Star Wars Outlaws می‌خواهد آرزوی طرفداران را برای این بازی برآورده کند

منبع: گیمفا

4

1402/4/18

08:22


استودیوی مسایو اینترتینمنت (Massive Entertainment)، توسعه‌دهنده عنوان Star Wars Outlaws، در تلاش است تا از طریق این بازی تجربه‌ی منحصر به فردی را از Star Wars به مخاطبان ارائه دهد.

سازنده Star Wars Outlaws می‌خواهد آرزوی طرفداران را برای این بازی برآورده کند

استودیوی مسایو اینترتینمنت (Massive Entertainment)، توسعه‌دهنده عنوان Star Wars Outlaws، در تلاش است تا از طریق این بازی تجربه‌ی منحصر به فردی را از Star Wars به مخاطبان ارائه دهد.

یکی از بهترین نمایش‌های شرکت یوبیسافت در جریان رویداد اخیر Ubisoft Forward رونمایی رسمی از بازی Star Wars Outlaws بود که تحسین همگان را برانگیخت. این بازی اثری در سبک اکشن ماجراجویی سوم شخص جهان باز است که بازیکنان در نقش زنی به نام کی وس (Kay Vass) قرار می‌گیرند. سازندگان وعده داده‌اند که این بازی مواردی جدید و متفاوت با آثار قبلی Star Wars را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

به‌تازگی تیم سازنده‌ی Star Wars Outlaws در مصاحبه با وب‌سایت GameDeveloper.com در مورد بزرگترین انگیزه‌ی خود برای ساخت این عنوان صحبت کردند. یکی از آن‌ها برآورده کردن آرزوی طرفداران بود که از داستان‌های شناخته شده‌ی کهکشان فاصله بگیرند و چیز جدیدی ارائه کنند.

نوید خاوری (Navid Khavari)، کارگردان روایت Star Wars Outlaws، در این باره می‌گوید:

داستان‌های دیگر Star Wars بر روی درگیری بین امپراتوری و شورش تمرکز دارند که از قبل بسیار به آن پرداخته شده است. کاری که ما با این بازی انجام می‌دهیم و به طور کلی می‌خواهیم به آن دست پیدا کنیم، این است که ببینیم مردم در سطح زمین در طول این درگیری که در اطراف آنها اتفاق می‌افتد، چه کارهایی انجام داده و آن‌ها چگونه به راه خود ادامه می‌دهند و اینکه وقتی در سفر خود در دنیای جنایتکار کهکشان به سیارات دورافتاده سفر کنند، چه نوع شخصیت‌هایی را ملاقات خواهند کرد؟

در حالی که اطلاعات زیادی از داستان Star Wars Outlaws در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که اتفاقات این بازی بین فیلم‌های چهارم و پنجم Star Wars جریان دارد و کی، شخصیت اصلی بازی، در نهایت دست به دزدی می‌زند تا سعی کند خود را از وضعیت بدی که دارد رها کرده و زندگی جدیدی را شروع کرد. تیم سازنده داستان این بازی را «داستان یک شرور» نامید و خاطرنشان کرد که این یک روایت واقعی خواهد بود که شما را وادار می‌کند با شخصیت‌های دیگر ارتباط برقرار کنید تا برای زنده ماندن کی اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین کی باید از بلسترها، هوش و ذکاوت خود و همراهان خود برای رهایی از موقعیت‌های سخت استفاده کند.

یکی دیگر از عناصر جالب Star Wars Outlaws این است که بازی مذکور با توجه به ماهیت جهان باز بودن خود، گسترده‌تر و وسیع‌تر از عنوان Star Wars Jedi :Survivor خواهد بود.

بازی Star Wars Outlaws در سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو