مهدی همتی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

4

1402/3/28

20:38


در حالی که مدیر پیشین مجموعه ورزشی شیرودی 15 فروردین 1401 با حکم علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل پیشین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان مدیر این مجموعه منصوب شد ، یکماه پیش در سکوت خبری از سمت خود برکنار شد.

مهدی همتی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

برکناری بی سرو صدای مدیر مجموعه ورزشی شیرودی!

مهدی همتی ، درباره علت برکناری خود از مدیریت مجموعه ورزشی شیرودی ، اظهار کرد : یکماه پیش در سکوت کامل خبری و بدون اطلاع رسانی ، مراسم تودیع و معارفه من با حضور مدیران و معاونان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام شد و حمیدرضا رحیمی که در حال حاضر معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است با حفظ سمت از سوی مهیار عسگریان به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی شیرودی منصوب شد.

مهدی همتی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

مهدی همتی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی گفت : 15 فروردین 1401 که با حکم عاصم یوسفی مدیر مجموعه ورزشی شیرودی شدم ، مجموعه ویرانی را تحویل گرفتم که زمین چمن آن کاملا زرد و 40 سال سرویس بهداشتی آن بازسازی نشده بود ، حتی بسیاری از فضاهای ورزشگاه شیرودی شرایطی وخیم تر از آزادی داشت که توانستیم بازسازی کنیم. در حقیقت طی یکسال و 3 ماهی که مدیریت مجموعه را برعهده داشتم شبانه روز کار کردم و خدمات بسیار خوبی را ارائه دادم. حال این که چرا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی من را از مدیریت مجموعه برکنار کرد واقعا نمی دانم و هیچ وقت نیز دلیل آن را نپرسیدم.

همتی اضافه کرد : قبل از برکناری ام از مدیریت مجموعه ورزشی شیرودی خدمت عسگریان رسیدم و از او به خاطر یکسری مسائل و مشکلات شخصی درخواست یک ماه مرخصی کردم که مورد موافقت قرار گرفت اما زمانی که از مرخصی بارگشتم در کمال تعجب به من گفتند که دیگر به خدمات شما نیاز نداریم و قرار است رحیمی جانشین شما شود.

وی در پایان اظهار کرد : خوشحالم طی یک سال و سه ماهی که مسئولیت مجموعه را برعهده داشتم خدماتی را در شیرودی انجام دادم که طی 40 سال پیش در آن صورت نگرفته بود و کارنامه موفقی را از خود ارائه دادم. البته یکسری پروژه های دیگری را قرار بود با حمایت شهرداری به صورت رایگان انجام دهیم که امیدوارم تداوم داشته باشد و متوقف نشود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو