بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌ [بیوگرافی+عکس]

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌ [بیوگرافی+عکس]


منبع: تکراتو

5

1402/3/28

21:18


مجموعه طنز مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ به کارگردانی سروش صحت و بازی علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی و آناهیتا افشار از نماوا پخش می‌شود. در این نوشتار مختصری از زندگینامه بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌ [بیوگرافی+عکس]

مجموعه طنز مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ به کارگردانی سروش صحت و بازی علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی و آناهیتا افشار از نماوا پخش می‌شود. در این نوشتار مختصری از زندگینامه بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مگه تموم عمر چند تا بهاره نخستین مجموعه سروش صحت است که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. منتقدان و صاحب نظران معتقدند سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های امسال خواهد بود.

در این مطلب، علاوه بر خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران و کارگردان این مجموعه طنز می‌توانید عکس بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره را نیز مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2023 [معرفی 10 عنوان برتر]

بازیگران سریال قهوه ترک [عکس + بیوگرافی]

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی، پنجشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح از شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر می‌شود.

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

در سریال جدید سروش صحت، علاوه بر بازیگرانی که ابتدای این نوشتار نام بردیم، بازیگران دیگری همچون اردشیر کاظمی، بهاره افشاری، بیژن بنفشه خواه، پژمان جمشیدی، حمید لولایی، کاظم سیاحی، گیدا ویشکی، محمد نادری، هوتن شکیبا، وحید آقاپور، بهار کاتوزی، مریم ماهور و زهره فوده نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره از فروردین 1401 در سکوت خبری کامل جلوی دوربین رفته است. تصویربرداری این مجموعه کمدی خانوادگی در شهر‌هایی چون تهران، اصفهان و جزایر قشم و کیش انجام شد و در اوایل فصل پاییز 1401 به اتمام رسید. این سریال کمدی به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان در 32 قسمت ساخته شده است.

علی مصفا

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

علی مصفا زاده‌ی یازدهم آذر ماه سال 1345 در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته مهندسی عمران از دانشگاه تهران است. مصفا از سال 1370 به طور حرفه‌ای با فیلم «امید» به کارگردانی حبیب کاووش در کنار نسرین مقانلو و سوسن تسلیمی بازیگری را آغاز کرد.

پدر ایشان (مظاهر مصفا) شاعر و نیز استاد تمام وقت دوره‌های دکترای دانشگاه آزاد و دانشگاه تهران بود. مادر او (امیربانو کریمی) از استاد ادبیات فارسی و متخصص سبک هندی است که سال 1383 به عنوان چهره ماندگار ادبی سال شناخته شد.

علی مصفا با این که در فیلم‌های موفق زیادی ایفای نقش داشته است، اما نویسندگی و کارگردانی را به بازیگری ترجیح می‌دهد. او در سال 1381 مستند «فریب شعر» و فیلم کوتاه «هم سایه» را کارگردانی کرد و یک سال بعد فیلم بلند «سیمای زنی در دوردست» را ساخت.

مصفا در 28 سالگی سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد را برای بازی در فیلم «پری» از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و پس از آن در 1390 برنده سیمرغ بهترین فیلمنامه اقتباسی برای فیلم «پله آخر» شد. از دیگر افتخارات علی مصفا می‌توان به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مرد برای فیلم «تابستان داغ» در سال 1395 اشاره کرد.

علی مصفا در 32 سالگی با لیلا حاتمی بازیگر محبوب و مشهور ازدواج کرد. ثمره زندگی موفق این زوج هنرمند یک پسر به نام مانی و یک دختر به نام عسل است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال رهایم کن [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال نیکان [بیوگرافی + عکس]

آناهیتا افشار

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

عکس بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

آناهیتا افشار در هفتم مرداد ماه سال 1365 در تهران به دنیا آمد. وی تحصیلکرده رشته نقاشی در هنرستان است. او از 9 سالگی بازی در تئاتر را آغاز کرد و در سال 1382 برای بازی در نقش فرعی (حسابدار شرکت بیات) در سریال «خانه به دوش» رضا عطاران جلوی دوربین رفت.

آناهیتا افشار با ایفای نقش در سریال‌های طنز «متهم گریخت» و سپس «ترش و شیرین» کارش را ادامه داد، تا اینکه در 22 سالگی با سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی به شهرت رسید.

افشار در سال 1387 با فیلم «طاووس‌های بی پر» به کارگردانی جواد مزدآبادی کنار وارد سینما شد. او در این فیلم سینمایی در کنار بازیگران مطرحی همچون فریبرز عرب نیا و هنگامه قاضیانی ایفای نقش کرد.

آناهیا افشار پس از چند سال دوری از تلویزیون با بازی در نقش متفاوتی در «سریال مدینه» سیروس مقدم به قاب تلویزیون بازگشت. او در مجموعه «سایه بان» و سریال شبکه خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی حضوری موفق داشت.

هوتن شکیبا

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

بیوگرافی بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره را با هوتن شکیبا ادامه می‌دهیم. هوتن شکیبا متولد بیست‌و چهارم خرداد ماه سال ۱۳۶۳ در تهران است، اما در سنندج بزرگ شد. او کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه هنر را دارد.

شکیبا برای اولین بار برای بازی در تله فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی مقابل دوربین رفت و پس از آن در سال ۱۳۹۲، در یک فیلم بلند به نام «شب بیرون» ساخته‌ی کاوه سجاد حسینی نقش‌آفرینی کرد.

شکیبا علاوه بر بازیگری به عنوان صداپیشه نیز مشغول فعالیت است. او صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی را در مجموعه‌ی کلاه قرمزی و عروسک «بچه» و «شاباش» را در برنامه مهمونی ایرج طهماسب در کارنامه هنری خود دارد.

از آثار او می‌توان به نقش‌آفرینی در فیلم‌های سینمایی طبقه حساس، هلن، شبی که ماه کامل شد، ابلق، ملاقات خصوصی و مجموعه طنز تلویزیونی لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت اشاره کرد.

از جوایز و افتخارات هنری شکیبا می‌توان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد درام از بیستمین جشنواره حافظ در بخش سینمایی برای همین فیلم را نام برد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال بی گناه ؛ بیوگرافی و عکس

بازیگران سریال سرگیجه [بیوگرافی + عکس]

اردشیر کاظمی

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

زندگینامه بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

اردشیر کاظمی متولد بیست‌و‌نهم آبان ماه سال ۱۳۱۷ در بندر انزلی است. او در سال 1380 با بازی در سریال یادداشت‌‌های کودکی به کارگردانی پریسا بخت‌آور و نویسندگی اصغر فرهادی وارد حرفه بازیگری شد و نقش‌آفرینی در سینما را با فیلم خواب سفید تجربه کرد.

از آثار اردشیر کاظمی می‌توان آپاچی، بلوف، آرسنیک و تور کهنه، بلوف،‌ ما همه با هم هستیم، ما خیلی باحالیم، نهنگ عنبر ۲، در دنیای تو ساعت چند است و خواب زده‌‌ها را نام  برد.

گیلدا ویشکی

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

گیلدا ویشکی در دهم مهر ماه سال 1370 به دنیا آمد. او دارای دیپلم بازیگرى از تئاتر ملی یونان، مدرک بازیگری از موسسه کارنامه و ارشد بازیگرى از مدرسه گارجنیدزه لهستان است.

ویشکی فعالیت حرفه‌ای را از سال 93 با بازی در فیلم‌های کوتاه آغاز کرد. فیلم نیمه بلند همدیگر، تله فیلم سرخ به رنگ عقیق، فیلم کوتاه بازیگر، تئاتر زنان تروا کارگردان ولادمیر استانیفسکى، تئاتر هرکول کارگردان میخاییل مارمارینوس، فیلم سینمایى پیلوت، فیلم سینمایى ما همه با هم هستیم، تئاتر هرکسى، فیلم سینمایى کشتن خواجه، فیلم کوتاه درد خفیف، فیلم سینمایى تفریق، فیلم سینمایى ناطور از آثار کارنامه هنری گیلدا ویشکی هستند.

گیلدا ویشکی در سال 1395 جایزه بازیگرى جشنواره فیلم کوتاه کارنامه را از آن خود کرد. همچنین وی نامزد بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کوتاه اندیشکده مستقل شده بود.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال نون خ 4 [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال گیلدخت [بیوگرافی + عکس]

بیژن بنفشه خواه

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

بیوگرافی بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

بیژن بنفشه خواه زاده‌ی نهم فروردین ماه سال ۱۳۵۲ در تهران است. او دانش‌آموخته‌ی رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. رضا بنفشه خواه، پدر بیژن و محمود بنفشه خواه، عموی او است. بیژن بنفشه خواه در سال 1388 در سن 36 سالگی ازدواج کرد و صاحب دو فرزند است.

او در مجموعه‌های طنز «این چند نفر»، «بدون شرح»، «مرد دو هزار چهره»، «قهوه تلخ»، «ساختمان پزشکان»، «خانه اجاره‌ای» و «راه طولانی» به ایفای نقش پرداخته است.

پژمان جمشیدی

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

پژمان جمشیدی زاده‌ی بیستم شهریور ماه سال ۱۳۵۶ است. وی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال بوده و در حال حاضر یکی از مشهورترین، محبوب‌ترین و پولسازترین بازیگران تلویزیون و سینماست.

جمشیدی اولین تجربه بازی خود را سال ۱۳۹۰ به صورت بازیگر مهمان در یک قسمت از مجموعه پرطرفدار ساختمان پزشکان (به کارگردانی سروش صحت) کسب کرد. او در همین سال در نخستین کار سینمایی خود فیلم آتش‌بس 2 (اثر تهمینه میلانی) نیز به ایفای نقش پرداخت.

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در سریال تلویزیونی پژمان با بازی در نقش خودش به شهرت رسید. پس از آن در فیلم طنز خوب بد جلف خوش درخشید و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. زوج هنری پژمان جمشیدی و سام درخشانی که در سریال پژمان شکل گرفته بود با این فیلم محبوبیت ویژه‌ای در میان مخاطبان پیدا کرد. وی علاوه بر تلویزیون و سینما در تئاتر نیز حضور فعالی داشته و در سال‌های ۹۳ تا ۹۸ در ۲۰ نمایش به نقش‌آفرینی پرداخته است.

جمشیدی با بازی خاص خود نظر کارگردانان مطرح بسیاری را به سوی خود جلب کرد، به‌طوری‌ که در سال ۱۳۹۷ در یک مجموعه تلویزیونی، شش فیلم سینمایی و یک تئاتر ایفای نقش کرد و یکی از پرکارترین بازیگران این سال شد.

آنتن، آتش ‌بس ۲، ۵۰ کیلو آلبالو، خوب بد جلف، لونه زنبور، آذر، تگزاس، ایده اصلی، سوءتفاهم، هزارتو، تگزاس ۲، جهان با من برقص، خوب بد جلف ۲، آرسنیک و دینامیت از آثار کارنامه هنری پژمان جمشیدی هستند.

وحید آقاپور

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

عکس بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره می‌رسیم به وحید آقاپور که در دوازدهم خرداد ماه سال 1357 در شهر ری به دنیا آمد. وی فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده سینما تئاتر را دارد و بازیگری را از 19 سالگی در فرهنگسرای بهمن تهران با نمایش هاپوخان شروع کرده است.

آقاپور در سال 1378 با نمایش عروسکی خورشید در آتش به عنوان عروسک گردان همکاری کرد. او در سال 1384 در قامت کارگردان و بازیگر ظاهر شد و نمایش دو دلقک و نصفی را در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه برد. وی در 30 سالگی با تله فیلم خوشبختی به کارگردانی بهروز شفیعی برای اولین بار جلوی دوربین رفت و با فیلم پذیرایی ساده ساخته‌ی مانی حقیقی وارد سینما شد.

وحید آقاپور در سال 1382 با مریم داننده که او هم بازیگر تئاتر است، ازدواج کرد. این زوج هنرمند کنار هم در تئاترهای بسیاری به نقش‌آفرینی پرداختند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال جیران ؛ بیوگرافی و تصاویر

بازیگران سریال پوست شیر ؛ بیوگرافی و عکس

کاظم سیاحی

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

کاظم سیاحی در سیزدهم شهریور ماه سال ۱۳۵۷ در محلات به دنیا آمد. وی مدرک بازیگری خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران دریافت کرده است. سیاحی علاوه بر بازیگری، در زمینه صداپیشگی، عروسک‌گردانی و کارگردانی تئاتر نیز فعالیت می‌کند.

سیاحی صداپیشه شخصیت جیگر در مجموعه کلاه قرمزی است. او همچنین در فیلم سینمایی شهر موش‌های ۲ صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته‌ است. حضور سیاحی در سریال جزیره اولین همکاری‌اش با سیروس مقدم بود.

او در سریال نمایش خانگی کرگدن نقش مارک را بازی کرد. البته بیشتر مردم او را برای ایفای نقش در سریال‌ لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها (به کارگردانی سروش صحت) می‌شناسند.  آخرین کار سینمایی کاظم سیاحی فیلم جهان با من برقص است.

بهاره افشاری

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

زندگینامه بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

بهاره افشاری متولد چهاردهم تیر ماه سال 1363 در شاهرود است. وی دیپلم بازیگری را از مدرسه سوره دریافت کرد و دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی رشته نقاشی است.

پدر بهاره افشاری تولیدی لباس داشت به همین خاطر از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ‌ها علاقمند بود. او در 20 سالگی با علاقه وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال 1383 توسط مجله «چلچراغ» لقب جوان‌ترین طراح لباس ایران را گرفت.

افشاری با رفت و آمد چهره‌های مطرح هنری به مزون، وارد دنیای بازیگری شد. در سریال «روزگار غریب» اولین تجربه حرفه‌اش را بدست آورد و یک سال بعد با مجموعه پرمخاطب «او یک فرشته بود» در نقش شیطان، به شهرت رسید.

بهاره افشاری در حال حاضر با تنها برادرش یک شرکت طراحی لباس، معماری و طراحی صنعتی دارد و صبا سهیلی، دختر سعید سهیلی کارگردان مشهور هم جزء هئیت مدیره این شرکت است.

این بازیگر مطرح درباره‌ی آینده کاری خود می‌گوید: «سعی می‌کنم که سالی دو یا سه فیلم بیشتر نداشته باشم و کارهایم را گزیده انتخاب کنم تا ماندگار شوند. در مورد هنر طراحی لباس هم دلم می‌خواهد بتوانم کارم را گسترش دهم تا جایی که در خارج از کشور هم شعبه داشته باشم و بتوانم مدل مانتوهایم را جهانی کنم.»

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ [بیوگرافی + خلاصه داستان]

بهترین فیلم های سارا بهرامی [10 فیلم برتر]

 

قدرت‌الله ایزدی

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

قدرت‌الله ایزدی در چهارم تیر ماه ۱۳۳۵در گزبرخوار، اصفهان به دنیا آمد. وی معروف به آقا رشید و از کمدین‌های مطرح است. او در سال ۱۳۵۸ به عنوان آموزگار در وزارت آموزش و پرورش استخدام شده و ده سال معلم کلاس اول دبستان و چند سالی هم ناظم بوده‌ است.

قدرت‌الله ایزدی در سال ۱۳۶۴ با همکاری در صدا و سیمای مرکز اصفهان وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۳۷۵ نخستین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داد.

از جمله آثار او می‌توان کارآگاه رشید، رشید فراری، الم شنگه، بازگشت لوک خوش شانس، رشید حرفه‌ای و سریال شمعدونی را نام برد.

ایزدی در سال 1358 ازدواج کرد و دو پسر به نام‌های کمال و علیرضا و دو دختر بنام کتایون و سارا دارد. آقا رشید و همسرش یک نوه بنام پارسا نیز دارند.

محمد نادری

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

عکس بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

زندگینامه بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره را با بیوگرافی محمد نادری به پایان می‌رسانیم. وی متولد دهم تیر ماه سال ۱۳۵۷ در تهران است. نادری دانش‌آموخته‌ سوره است و بازیگری را از سال 1379 با نمایش «قصه شب یلدا» به کارگردانی نازنین قراگزلو در تالار قشقایی تئاتر شهر تهران آغاز کرد. محمد نادری اصالتا اهل اردبیل و پسرعموی اتابک نادری است.

او با بازی در نقش اول سریال طنز شمعدونی به عنوان اولین کار تلویزیونی‌اش و همچنین ایفای نقش در مجموعه دورهمی مشهور شد.

نادری تا سال 1388 به طور حرفه‌ای تئاتر را دنبال می‌کرد تا اینکه سال 1393 در قامت نویسنده، مجموعه نمایش خانگی «کوچه مروارید» را نوشت که از آن برنامه، جناب خان خلق شد. او به همراه آرزو صدیقی، خالق شخصیت «جانب خان» با صدای محمد بحرانی بود که بعدها این عروسک در برنامه «خندوانه» به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال آکتور [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال راز بقا ؛ بیوگرافی و تصاویر

خلاصه داستان

پس از زندگینامه بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره سراغ قصه‌ی آن می‌رویم. در خلاصه داستان این مجموعه کمدی آمده است: «زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود.»

می‌توان گفت سبک و سیاق مجموعه سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره تقریبا شبیه به فیلم سینمایی جهان با من برقص سروش صحت است. این فیلم سینمایی در زمان اکران و پخش با استقبال تماشاگران روبرو شد و در نوع خود یک اثر بی‌نظیر بود.

کارگردان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌

سروش صحت زاده‌ی هشتم آذر ماه سال ۱۳۴۴در اصفهان است. وی دانش‌آموخته‌ی مقطع کاردانی رادیولوژی، کارشناسی شیمی کاربردی و کارشناسی ارشد آلودگی و حفاظت محیط زیست دریا است.

صحت در سال ۱۳۷۷ با ایفای نقش در مجموعه «جنگ ۷۷»به کارگردانی مهران مدیری وارد دنیای بازیگری شد و به شهرت رسید. او هم‌زمان در همین برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد.

مرد هزار چهره، شمس العماره، گاو صندوق، سن پطرزبورگ، ربوده شده،۵۰ کیلو آلبالو، ما همه با هم هستیم، قانون مورفی، خاتون، کارآگاه شمسی و دستیارش مادام، باران عشق، بدون شرح، باجناغ‌ها، کوچه اقاقیا، جایزه بزرگ، شب‌های برره، خوابم می‌آد، ترش و شیرین، بزنگاه، ساختمان پزشکان، چک برگشتی، شمعدونی، لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها از آثار کارنامه هنری سروش صحت هستند که او در هر کدام از این سریال‌ها و فیلم‌ها به عنوان بازیگر، نویسنده و یا کارگردان حضور داشته است.

سروش صحت علاوه بر بازیگری، مجری، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان است. وی در سال ۱۳۹۸ برنده‌ی سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی برای فیلم جهان با من برقص از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد.

سروش صحت با بازی در فیلم شراره به کارگردانی سیامک شایقی وارد سینما شد. او سال‌هاست با سارا سالار ازدواج کرده است. این زوج موفق یک پسر به نام سورنا دارند. سارا سالار همسر سروش صحت، نویسنده رمان «احتمالاً گم شده‌ام» است که توانست برنده جایزه هوشنگ گلشیری شود.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه طنز آناهیتا افشار، اردشیر کاظمی، بهاره افشاری، بیژن بنفشه خواه، پژمان جمشیدی، حمید لولایی، علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، گیدا ویشکی، محمد نادری، هوتن شکیبا، وحید آقاپور، بهار کاتوزی، مریم ماهور و زهره فوده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کی پخش می‌شود و چند قسمتی است؟

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره از 25 خرداد ماه، پنجشنبه هر هفته ساعت 8 صبح از نماوا منتشر می‌شود. این سریال کمدی در 32 قسمت، به کارگردانی سروش صحت ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو