نخستین تصویر رسمی از گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شد [+مشخصات احتمالی]

منبع: تکراتو

5

1402/3/29

15:02


نخستین تصویر رسمی از گلکسی زد فلیپ 5 فاش شد. نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ با ویژگی‌هایی جدید و درخور توجه راهی بازار خواهد شد.

نخستین تصویر رسمی از گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شد [+مشخصات احتمالی]

نخستین تصویر رسمی از گلکسی زد فلیپ 5 فاش شد. نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ با ویژگی‌هایی جدید و درخور توجه راهی بازار خواهد شد.

نخستین تصویر رسمی از گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شد. سامسونگ قبلاً تأیید کرده بود که گوشی‌های تاشو جدید خود را در تاریخ 5 مردادماه معرفی خواهد کرد. حال و با وجود اینکه بیش‌از یک ماه تا معرفی آنها باقی مانده، اولین تصاویر از گلکسی Z Flip 5 فاش شده است که در آن می‌توان تغییرات صورت گرفته در نمایشگر بیرونی را دید. این گوشی بی‌شک رقیب مستقیم گوشی موتورولا Razr 40 Ultra خواهد بود.

بیشتر بخوانید: گوشی تاشو موتورولا ریزر 40 اولترا (Motorola Razr 40 Ultra) رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

نخستین تصویر رسمی از گلکسی زد فلیپ 5 فاش شد

پیش‌تر تصاویری تبلیغاتی مربوط به گوشی Galaxy Z Fold 5 افشا شده بود و حالا تصویری رسمی از تاشوی صدفی شکل سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شده است. عکس زیر طراحی گوشی و همچنین نمایشگر بیرونی آن که شباهت بسیاری به یک پوشه دارد را به نمایش گذاشته است.

موتورولا گوشی Razr 40 Ultra را با یک نمایشگر بیرونی جذاب معرفی کرد که حتی اطراف ماژول دوربین را نیز می‌پوشاند. حال سامسونگ نیز تصمیم گرفته یک نمایشگر بیرونی بزرگ را به گوشی Galaxy Z Flip 5 بیاورد. این نمایشگر از ابعاد 3.4 اینچی برخوردار شده و بر اساس شایعات قبلی، با رزولوشن 720 در 748 پیکسل کار می‌کند.

نخستین تصویر رسمی از گلکسی زد فلیپ 5 فاش شد

سامسونگ پشتیبانی از اپ‌های گوگل مانند Maps، پیام‌ها و یوتیوب را نیز برای نمایشگر بیرونی گوشی گلکسی زد فلیپ 5 در نظر گرفته است. این نمایشگر همچنین تصاویر را با نرخ بروزرسانی تا 60 هرتزی به نمایش می‌گذارد.

مشخصات گوشی گلکسی Z Flip 5

گوشی گلکسی زد فلیپ 5 به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. برای ذخیره اطلاعات نیز حداکثر 256 گیگابایت فضا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انتظار داریم نمایشگر اصلی این گوشی از ابعاد 6.7 اینچ برخوردار باشد و تصاویر را با رزولوشن +FHD و نرخ بروزرسانی 120 هرتزی به نمایش بگذارد.

دوربین اصلی نیز به یک حسگر 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. تامین انرژی گوشی نیز بر عهده یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌نماید. سامسونگ قصد دارد در روز 4 مرداد از دو گوشی گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد 5 رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ نخستین تصویر رسمی از گلکسی زد فلیپ 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو