مشخصات و رندرهای زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به طور کامل فاش شد

مشخصات و رندرهای زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به طور کامل فاش شد


منبع: تکراتو

3

1402/4/6

13:31


مشخصات و رندرهای زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به شکل کامل لو رفت. رندرهای نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در آستانه معرفی فاش شدند.

مشخصات و رندرهای زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به طور کامل فاش شد

مشخصات و رندرهای زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به شکل کامل لو رفت. رندرهای نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در آستانه معرفی فاش شدند.

مشخصات و رندرهای زد فولد 5 و زد فلیپ 5 توسط وبسایت SnoopyTech به‌طور کامل فاش شد. سامسونگ تا چند روز دیگر قرار است در رویداد آنپکد از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی کند. تاکنون چندبار رندرهایی از این دو گوشی جذاب فاش شده بود ولی نمی‌توانستیم صحت آنها را تأیید کنیم. اما حالا در آستانه معرفی این دو گوشی، شک نداریم که تصاویر فاش شده، نسخه اصلی این دو گوشی هستند.

بیشتر بخوانید: اولین تصویر رسمی از گلکسی زد فولد 5 منتشر شد [+مشخصات احتمالی]

مشخصات و رندرهای زد فولد 5 و زد فلیپ 5 فاش شدند

چند هفته تا رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باقی مانده و مطابق معمول، مشخصات محصولات حاضر در این رویداد خیلی زودتر به بیرون درز کرده است. وبسایت SnoopyTech توانسه به جزئیات کامل از دو گوشی Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 دست پیدا نماید و تصاویر تازه‌ای نیز از آن‌ها منتشر کند.

با توجه به رندرهای تازه، گوشی تاشو گلکسی زد فولد 5 شباهت بسیاری با نسل قبل دارد و تغییرات ظاهری چندانی در آن مشاهده نمی‌شود. گوشی گلکسی زد فلیپ 5 اما با توجه به نمایشگر بیرونی بسیار بزرگ‌تر، در طراحی کاملاً با نسل قبل متفاوت است.

مشخصات و رندرهای زد فولد 5 و زد فلیپ 5 فاش شدند

مشخصات گوشی Galaxy Z Fold 5

در بخش مشخصات، گوشی Galaxy Z Fold 5 به نمایشگر داخلی 7.6 اینچی Dynamic AMOLED مجهز شده که تصاویر را با رزولوشن 2176 در 1812 پیکسل به نمایش می‌گذارد. این گوشی از نرخ بروزرسانی پویا با نرخ بین 1 تا 120 هرتزی نیز برخوردار شده است.

نمایشگر بیرونی گوشی گلکسی زد فولد 5 نیز از نوع Dynamic AMOLED با ابعاد 6.2 اینچی و رزولوشن 2316 در 904 بوده و تصاویر با نرخ بروزرسانی تا 120 هرتزی روی آن نشان داده می‌شوند. مغز پردازشی این گوشی نیز تراشه Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود که در کنار آن از 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

مشخصات و رندرهای زد فولد 5 و زد فلیپ 5 فاش شدند

تامین انرژی گوشی گلکسی زد فولد 5 را نیز یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی بر عهده دارد و Z Fold 5 با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1.1 کار می‌کند و گواهی ضد آب IPX8 را نیز دریافت کرده است.

دوربین اصلی گوشی از رزولوشن 50 مگاپیکسلی برخوردار شده و در کنار آن دو حسگر 12 مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و تله‌فوتو به چشم می‌خورند. دوربین سلفی نمایشگر داخلی زیر آن تعبیه شده و از وضوح 4 مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین سلفی نمایشگر بیرونی نیز حسگری 10 مگاپیکسلی دارد.

از امکانات ارتباطی گوشی گلکسی زد فولد 5 می‌توان به NFC، فناوری Wi-Fi 6E، بلوتوت 5.2 و درگاه USB-C 3.2 اشاره کرد. این گوشی همچنین به دو سیم‌کارت مجهز شده و از eSIM نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی Galaxy Z Fold 5 را می‌توان در رنگ‌های مشکی فانتوم، کرم و آبی یخی خریداری نمود. این گوشی 253 گرم وزن دارد.

مشخصات گوشی Galaxy Z Flip 5

دیگر محصول تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 5 نیز به یک نمایشگر داخلی 6.7 اینچی Dynamic AMOLED با نرخ بروزرسانی پویای بین 1 تا 120 هرتزی مجهز شده و نمایشگر بیرونی آن نیز با ابعاد 3.4 اینچی، رزولوشن 748 در 720 دارد. این نمایشگر می‌تواند بسیاری از کارهای عادی گوشی را انجام دهد و برای ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار گیرد.

سامسونگ برای گوشی Galaxy Z Flip 5 نیز از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 استفاده کرده و تا 8 گیگابایت رم در کنار آن قرار داده است. برای ذخیره اطلاعات نیز تا 512 گیگابایت حافظه در دسترس کاربران خواهد بود.

مشخصات و رندرهای زد فولد 5 و زد فلیپ 5 فاش شدند

گوشی گلکسی زد فلیپ 5 دو دوربین واید و اولتراواید 12 مگاپیکسلی در پشت خود دارد و دوربین سلفی آن نیز از رزولوشن 10 مگاپیکسلی برخوردار شده است. این گوشی یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از قابلیت‌های ارتباطی بلوتوث 5.2 و Wi-Fi 6E برخوردار شده است. گوشی Galaxy Z Flip 5 را می‌توان در چهار رنگ بنفش، نعنایی، کرم و گرافیت خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ افشای مشخصات و رندرهای زد فولد 5 و زد فلیپ 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو