بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر (How I Met your Mother)

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر (How I Met your Mother)


منبع: فیگار

4

1402/3/29

19:32


سریال how i met your mother یکی از محبوب‌ترین سیتکام‌های تاریخ تلویزیون می‌باشد که در ادامه به بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر خواهیم پرداخت.

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر (How I Met your Mother)

سریال how i met your mother یکی از محبوب‌ترین سیتکام‌های تاریخ تلویزیون می‌باشد که در ادامه به بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر خواهیم پرداخت.

به مدت نه سال، طرفداران و خاطرات بی شماری را در مک لارن با تد، بارنی، مارشال، لیلی و رابین گذراندند؛ اما برخی از لحظات این سریال، که بهترین قسمت سریال آشنایی با مادر را تشکیل می‌دهند، بهترین قسمت های how i met your mother هستند.

How I Met Your Mother را که در سال 2005 به نمایش درآمد، به عنوان یک سیتکام در ژانر کمدی در مورد چند جوان نیویورکی است که در عشق و تفریحات خود زندگی را سپری می‌کنند. تد رمانتیک و ناامید به دنبال همسر خود می‌گردد و این سریال در قالب یک داستان به ظاهر بی پایان است که تد چند سال آینده، در مورد نحوه آشنایی با مادر فرزندانشان، به آن‌ها، داستان خودش و دوستانش را بازگو می‌کند.

اما نمایش بیشتر درباره سفر است تا مقصد و مسیرهای انحرافی زیادی در طول مسیر وجود دارد. در حالی که تا فصل آخر متوجه نمی‌شویم که مادر کیست، اما می‌توانیم شاهد ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده تد و دوستانش در طول نه سال باشیم.

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بهترین اپیزودهای how i met your mother

شما می‌توانید فهرست بهترین اپیزودهای آشنایی با مادر را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

علیرغم پایان دوقطبی سریال How I Met Your Mother ما نمی‌توانیم تعداد قسمت‌های فوق‌العاده آن را در نظر نگیریم. در ادامه نوشتار، خاطره انگیزترین قسمت‌های سریال آشنایی با مادر را با همدیگر معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین سریال های 2023

بهترین انیمیشن های 2023

The Pineapple Incident – Season 1, Episode 10

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بهترین قسمت سریال آشنایی با مادر

این نمایش دوست دارد با زمان بازی کند، که به خوبی به اپیزودی به سبک راشومون در مورد شخصیت‌هایی که سعی می‌کنند شبی پر از مستی را کنار هم بگذارند، می‌آید. پس از گرفتن 5 عکس از اژدهای سرخ، تد با زنی در رختخواب، آناناسی روی میز خواب خود می‌بیند که هیچ چیزی از آن آناناس یادش نمی‌آید.

تد از دوستانش می‌پرسد که چه اتفاقی افتاده است و متوجه می‌شود که شب وحشی او شامل افتادن از روی میز در حین خواندن کارائوکه، آتش زدن توسط بارنی، و شماره‌گیری چندین بار به رابین در مستی است. از اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کند، او فکر می‌کند زن روی تختش رابین است، اما در واقع دختری به نام ترودی می‌باشد که در بار با او آشنا شده است. تد عکس‌ها را گرفت تا از فکر کردن زیاد دست بردارد، اما در نهایت همه چیز را پیچیده‌تر کرد.

Come On – Season 1, Episode 22

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بهترین قسمت های how i met your mother

تد که به راحتی تسلیم نمی‌شود، سعی می‌کند رابین را به دست بیاورد، اما او برای شروع رابطه با او مردد است. تد همچنین از اینکه می‌فهمد با همکارش که می‌خواهد با او قرار بگذارد به یک سفر کمپینگ می‌رود، ناامید می‌شود. او سعی می‌کند یک رقص باران انجام دهد، به این امید که طوفان باعث لغو سفر شود. اگرچه این ایده احمقانه‌ای است، اما در واقع باران می‌بارد و رابین تصمیم می‌گیرد که می‌خواهد با تد باشد.

در حالی که تد سرانجام دختر را بدست می‌آورد، مارشال عشق زندگی خود را از دست می‌دهد. لیلی برای یک بورسیه هنری در سانفرانسیسکو پذیرفته می‌شود و او می‌خواهد این کار را انجام دهد، حتی اگر عروسی آنها در راه باشد. مارشال می‌ترسد که اگر او را ترک کند، نظرش را در مورد ازدواج با او تغییر دهد. آنها دعوای بزرگی با هم دارند که در نتیجه لیلی حلقه‌اش را پس می‌دهد. فصل اول با یافتن یک مارشال افسرده در زیر باران توسط تد به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول

بهترین قسمت های بیگ بنگ تئوری

Slap Bet – Season 2, Episode 9

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بهترین اپیزودهای how i met your mother

این اپیزود کلاسیک، دو کمدی در حال اجرا را معرفی می‌کند که برای بقیه مجموعه‌ها ادامه می‌یابد. ابتدا رابین اسپارکلز، ستاره پاپ رابین، و شرط‌بندی بین مارشال و بارنی. رابین از مراکز خرید متنفر است و دلیل آن را توضیح نمی‌دهد، و باعث می‌شود که گروه فکر کنند راز او چیست. مارشال فکر می‌کند که رابین در یک مرکز خرید ازدواج کرده است، در حالی که بارنی حدس می‌زند که او فیلم‌های غیر اخلاقی ساخته است.

آنها شرط می‌بندند که هر کس حق دارد به دیگری سیلی بزند. حقیقت در نهایت زمانی آشکار می‌شود که بارنی ویدیویی از گذشته رابین را فاش می‌کند. به طور خودکار با فرض اینکه فیلم او است، به مارشال سیلی می‌زند. اما در واقع این موزیک ویدیوی با شکوه ترانه بیا به مرکز خرید برویم مربوط به دورانی است که رابین به عنوان یک ستاره پاپ نوجوان در کانادا فعالیت داشته است.

تقلید شگفت انگیز موزیک ویدیوهای دهه 80 رابین را در حال رقصیدن با کت جین و پرواز با یک ربات نشان می‌دهد. این افشاگری غیرمنتظره و خنده‌دار به این معنی است که بارنی اشتباه کرده است و مارشال هر وقت بخواهد پنج سیلی به او می‌زند. او بلافاصله اولین سیلی را می‌زند و بقیه را برای قسمت‌های بعدی ذخیره می‌کند.

Something Borrowed – Season 2, Episode 21

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بهترین اپیزودهای آشنایی با مادر

روز عروسی مارشال و لیلی می‌باشد و همه چیز خراب شده است. دوست پسر سابق لیلی در تلاش برای به دست آوردن او ظاهر می‌شود؛ یک داماد با عکاس برخورد می‌کند و نوازنده چنگ در حال زایمان است. بدتر از همه، مارشال ناخواسته نوک موهایش را می‌تراشد و در لحظه‌ای وحشت زده سرش را می‌تراشد. با ناراحتی عروس و داماد، گروه بیرون با هم ملاقات می‌کنند و تد به آنها پیشنهاد می‌کند که دو بار ازدواج کنند.

آنها می‌توانند عروسی کوچکی را در فضای باز برگزار کنند که در ابتدا قبل از برگزاری مراسم فاجعه بار بزرگ می‌خواستند. بارنی، که برای این مناسبت تعیین شده بود، در حالی که اشک‌هایش را نگه می‌دارد، مراسم را انجام می‌دهد. لیلی و مارشال عهدهای شایان ستایشی را با هم رد و بدل می‌کنند و دلایل دوست داشتن یکدیگر را ذکر می‌کند. عروسی ساده و صمیمی برای این زوج بسیار مناسب‌تر است. یک عروسی کمدی عالی باید هم خنده دار و هم شیرین باشد، و این قسمت آن را کاملاً از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید:

خفن ترین اپیزود های انیمه

بهترین قسمت ها از سریال های مارول

Slapsgiving – Season 3, Episode 9

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

در این قسمت، لیلی و مارشال میزبان اولین جشن شکرگزاری خود هستند. لیلی در حال آماده کردن شام است، اما مارشال آماده می‌شود تا سومین سیلی از شرط بندی خود را با بارنی ارائه دهد. او بی رحمانه بارنی را مسخره می‌کند و حتی یک وبسایت با تایمر ایجاد می‌کند که تا لحظه سیلی شمارش معکوس کند. در همین حال، تد و رابین هنوز درگیر عواقب پس از جدایی خود هستند. آن‌ها با بقیه افراد گروه معاشرت می‌کنند، اما وقتی فقط آن دو هستند که احساس ناخوشایندی دارند.

آنها تصمیم می‌گیرند که دیگر با هم دوست نباشند، اما یک شوخی درونی بین آنها در طول شام دوباره ظاهر می‌شود و آنها متوجه می‌شوند که شاید امیدی برای دوستی آنها وجود داشته باشد. حتی با وجود اینکه لیلی شمارش معکوس سیلی را متوقف کرد زیرا داشت شام را خراب می‌کرد، اما به مارشال اجازه می‌دهد در آخرین ثانیه به بارنی سیلی بزند. در حالی که بارنی از درد به خود می‌پیچد، گروه در حالی که مارشال آهنگی را که برای مراسم نوشته بود، با عنوان «تو فقط سیلی خوردی» را می‌نوازد.

Three Days of Snow – Season 4, Episode 13

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

طوفان برفی غول‌پیکر نیویورک را درنوردید و پرواز لیلی از سیاتل را به تاخیر انداخت. او و مارشال به فکر کنار گذاشتن سنت‌های کوچک زیبای خود مانند تماس با یکدیگر در وقت ناهار، بوسیدن در شب سال نو و ملاقات با یکدیگر در فرودگاه هستند. با وجود اینکه مارشال این بار قصد نداشت لیلی را از فرودگاه ببرد، تصمیم می‌گیرد به هر حال برود.

در مک لارن، متصدی بار تد و بارنی را مسئول بار خالی می‌گذارد. با این حال، قرارهای آنها، اعضای یک گروه راهپیمایی هستند و کل گروه را با خود می‌آورند. بچه‌ها از این فرصت استفاده می‌کنند تا رویاهایشان را که الهام گرفته از کوکتل است، یعنی راه‌اندازی یک بار، که نام آن را به پازل تغییر می‌دهند، برآورده کنند.

همزمان، اعضای گروه سپاسگزار به مارشال کمک می‌کنند لیلی را در فرودگاه با نواختن “Auld Lang Syne” غافلگیر کند. این یک لحظه بسیار عاشقانه است که نشان می‌دهد برخی از سنت‌ها همیشه باید حفظ شوند.

The Playbook – Season 5, Episode 8

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بازیگر دوست داشتنی بارنی استینسون از همان ابتدا با عبارات مسخره و شیطنت‌های زنانه خود مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. بارنی تمام تلاش خود را می‌کند تا در چشم باشد، بنابراین جای تعجب نیست که او کتابی پر از این طرح‌های عجیب و غریب داشته باشد. مفهوم کتاب بازی، یا پلی‌بوک منزجر کننده است، اما با توجه به اینکه نمایشنامه‌ها و نام‌هایی مانند لورنزو فون ماترهورن دارند، بسیار خنده دار است.

پس از پایان دادن به یک رابطه متعهدانه با رابین، بارنی آماده است تا دوباره در زمین بازی کند و یک بار دیگر کتاب بازی را شکسته است. ما می‌توانیم نمایشنامه‌های او را در حالی ببینیم که او آنها را برای دوستانش توضیح می‌دهد و هر سناریو را با یک چشمک به بینندگان پایان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین داستان های عاشقانه فیلم های رمانتیک که شما را عاشق میکنند

عاشقانه ترین و بهترین فیلم های رمانتیک کمدی نتفلیکس

Girls Versus Suits – Season 5, Episode 12

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

این قسمت، بارنی را نشان می‌دهد که اخلاق همیشه مشکوک خود را به کار می‌گیرد. یک متصدی بار جدید در مک لارن توجه او را به خود جلب می‌کند، اما وقتی می‌گوید از مردان کت و شلوار متنفر است، بارنی باید بین او و لباس مورد علاقه‌اش یکی را انتخاب کند.

یکی از چیزهایی که بینندگان در مورد این قسمت دوست دارند، قسمت موزیکال غیرمنتظره، Girls VS Suits است که تقریباً از تحولات داستانی تد منحرف می‌شود. اگرچه هنوز کمی تا پایان راه مانده است، اما پایان خوشی را که همه منتظرش هستند را اذیت می‌کند.

Last Words – Season 6, Episode 14

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

این نمایش در ایجاد تعادل بین طنز و لحظات تلخ کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. یکی از پرطنین‌ترین قسمت‌های احساسی در مراسم تشییع جنازه پدر مارشال، پس از مرگ ناگهانی او در قسمت قبلی رخ می‌دهد. گروه سریال، مارشال را برای خدمت به مینه سوتا همراهی می‌کند، اما مطمئن نیستند که چگونه او را تشویق کنند.

مارشال می‌فهمد که موضوع مراسم خاکسپاری آخرین سخنان پدرش به خانواده‌اش خواهد بود و از اینکه آخرین گفتگوی آنها مهم نبود ناراحت است. سپس متوجه می‌شود که یک پیام صوتی از پدرش در تلفن خود دارد، اما در گوش دادن به آن مردد است.

How Your Mother Met Me – Season 9, Episode 16

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر

در فصل نهم سریال، سرانجام با مادری آشنا می‌شویم که نام اصلی او تریسی است. معلوم می‌شود که او بسیار دوست داشتنی و جذاب است و انتظارات زیادی را که برای شخصیت تعیین شده است برآورده می‌کند. اپیزود 200 این مجموعه نوری را به سمت او می‌تاباند و صحنه‌هایی از قسمت‌های گذشته را مرور می‌کند تا دلتنگی‌های او را در طول سال‌ها با تد نشان دهد.

دوست پسر تریسی در حالی که او در فرهمپتون است از او خواستگاری می‌کند تا در عروسی بارنی و رابین در گروه بازی کند. او این درخواست را رد می‌کند و تصمیم می‌گیرد از دلشکستگی گذشته خود کنار بیاید. تنها در مسافرخانه فرهمپتون، او نسخه‌ای زیبا از “Le Vie En Rose” را می‌خواند که تد می‌شنود. این قسمت به مخاطب کمک می‌کند تا پس از نه سال ساخت، تریسی را به عنوان یک شخصیت بشناسد و به او اهمیت دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین قسمت های سریال آشنایی با مادر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو