بهترین فیلم های آشپزی محور از نگاه سایت فیگار

بهترین فیلم های آشپزی محور از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

4

1402/4/22

17:32


برخی از فیلم‌ها هستند که برای کسانی که عاشق آشپزی هستند مناسب است و ما در ادامه این نوشتار، به بهترین فیلم های آشپزی محور خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم های آشپزی محور از نگاه سایت فیگار

برخی از فیلم‌ها هستند که برای کسانی که عاشق آشپزی هستند مناسب است و ما در ادامه این نوشتار، به بهترین فیلم های آشپزی محور خواهیم پرداخت.

در این نوشتار، برخی از بهترین فیلم های درباره آشپزی را رتبه‌بندی کرده‌ایم و بسیاری از این فیلم‌ها باعث می‌شود مخاطب احساس گرسنگی کند. برترین فیلم هایی که در آن آشپزی انجام می شود برای بسیاری از مردم بسیار مهم است.

آشپزی محور ترین فیلم های سینمایی نشان‌دهنده یک سرگرمی، یک حرفه، یک فرهنگ است. فیلم‌های زیادی درباره غذا از دیدگاه‌های مختلف وجود دارد، از کسانی که آن را می‌خورند تا کسانی که این هنر خوراکی را خلق می‌کنند. در سراسر جهان مردم در مورد چیزهایی که دوست دارند مصرف کنند.

بهترین فیلم های آشپزی محور از نگاه سایت فیگار

فیلم های برتر برای عاشقان آشپزی

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های آشپزی محور را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های آشپزی محور

بهترین فیلم های آشپزی محور

مهم نیست که این تولیدات از چه زاویه‌ای به موضوع کلاسیک غذا می‌پردازند، هر کدام صدای خود را از پس‌زمینه‌ای ارائه می‌کنند که شاید قبلاً مخاطبان از آن استقبال نکرده بودند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم 2023

بهترین سریال های 2023

Cloudy With A Chance Of Meatballs

بهترین فیلم های آشپزی محور

بهترین فیلم های درباره آشپزی

یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین فیلم‌های استودیوی انیمیشن سونی پیکچرز، Cloudy With A Chance Of Meatballs است که، تیم خلاق خود متشکل از فیل لرد و کریستوفر میلر را به لطف خلاقیت، طنز، و قلبی که در این قطعه حواس‌پرتی گنجانده بود، راه‌اندازی کرد.

وقتی دانشمند، به اسم فلینت، ماشینی می‌سازد که به معنای واقعی کلمه می‌تواند غذا را بارانی کند، ماجرایی رخ می‌دهد که دنیا توسط این آشپزی تحت تأثیر قرار می‌گیرد. این فیلم، پر جنب و جوش، سریع است و اگرچه به طور مستقیم در مورد آشپزی و تجربه غذا نیست، اما میزبان لحظات اکشن خوراکی‌های زیادی است.

Today’s Special

بهترین فیلم های آشپزی محور

برترین فیلم هایی که در آن آشپزی انجام می شود

این فیلم مستقل، مخاطب را با جنبه عاطفی آشپزی بسیار مرتبط می‌سازد، این که چگونه می‌تواند کسی را به میراث و فرهنگ خود پیوند دهد و در عین حال شور و شوقی را در درون آنها بیدار کند. سمیر که در منهتن اتفاق می‌افتد، به لطف غذایی که شروع به پختن می‌کند، جوان‌تر می‌شود.

این مسیری است که به خانواده هندی و کشور مبدأ او بازمی‌گردد، اما طبیعت ترکیبی نیویورک را نیز منعکس می‌کند که به درستی تنوع آن را جشن می‌گیرد. غذا خیره کننده به نظر می‌رسد و تولید دلگرم کننده هم الهام بخش است و هم برای بازی بر روی انواع تم‌هایی که در این ژانر تولید شده، دیده می‌شود.

Waiting…

بهترین فیلم های آشپزی محور

آشپزی محور ترین فیلم های سینمایی

اگرچه ممکن است این فیلمی نباشد که بسیاری در مورد آن شنیده باشند، اما این داستان به بلوغ بازیگران کاملاً تأثیرگذاری از جمله رایان رینولدز، آنا فارس، جاستین لانگ و دیوید کوچنر است. داستان در یک رستوران آمریکایی می‌گذرد که کارمندان آن مرکز روایت هستند.

در اینجا، خدمه میزهای سرویس دهی سعی می‌کنند به دستمزد بعدی خود برسند، زیرا به هر قیمتی از خستگی جلوگیری می‌کنند. در حالی که تمرکز روی غذا نیست، فرهنگی در اینجا به لطف نقش حضور در جلوی خانه ساخته شده است و به موضوعات بسیاری از افرادی که در دبیرستان و کالج کار کرده‌اند می‌پردازد.

East Side Sushi

بهترین فیلم های آشپزی محور

فیلم های برتر برای عاشقان آشپزی

سوشی ایست ساید، فیلمی است درباره فرصت‌های جدید و چیزی که غذا می‌تواند فراهم کند. خوانا یک مهاجر به آمریکا با میراث مکزیکی است. او به دنبال مسیر شغلی جدیدی در یک رستوران سوشی شروع به کار می‌کند، اما از آنجایی که “اصالت” را برای مشتریان ارائه نمی‌دهد، از او دوری می‌شود.

با این حال، استعداد او در آشپزخانه غیرقابل انکار است و او به اجرای تحسین برانگیز در یک مسابقه سوشی ادامه می‌دهد. این فیلمی است که اعلام می‌کند که نباید هیچ اشتباهی برای هیچ نوع آشپزی وجود داشته باشد و دنیای غذا می‌تواند دری را به روی رویاهای کسی باز کند.

Little Forest

بهترین فیلم های آشپزی محور

بهترین فیلم های آشپزی محور

این فیلم کره‌ای به همان اندازه که متحرک است زیباست. همه چیز در مورد بازگشت به خانه و انواع خاطراتی است که می‌توان از غذا ساخت و بار دیگر به میراث و دوران کودکی متصل شد. فیلم بر روی زن جوانی تمرکز دارد که از شهر دور می‌شود و به جایی که همه چیز شروع شد، برمی‌گردد.

در آنجا، فلش‌بک‌های بی‌شماری مبتنی بر غذا به مخاطب نشان داده می‌شود، زیرا های وون شروع به عادت کردن به این سبک زندگی بسیار متفاوت می‌کند. در حالی که بسیاری از این تولیدات دیگر در مورد صنایع غذایی و رستوران‌ها هستند، این موضوع نقشی را که غذا در خانه دارد را بسیار برجسته می‌کند.

Mystic Pizza

بهترین فیلم های آشپزی محور

بهترین فیلم های آشپزی محور

یکی دیگر از فیلم‌های کوچک‌تر با بازیگران پر ستاره، مانند وینسنت دونوفریو و جولیا رابرتز، مردم شهر کوچک میستیک را به تصویر می‌کشند که زندگی‌شان با پیتزافروشی «یک تکه بهشت» در هم آمیخته است. همه چیز درباره گروهی از نوجوانان است که با هم در رستوران کار می‌کنند.

اگرچه پیتزا خوشمزه به نظر می‌رسد، اما تمرکز در اینجا روایت دوران بلوغ است و اینکه چگونه یک شغل در سنین پایین می‌تواند برای بزرگسالانی که ممکن است روزی به یک نوجوان تبدیل شوند، آموزنده باشد. مفهوم شغل اول هیجان‌انگیز و ترسناک و اغلب کسل کننده است. برای بسیاری، همه چیز در نوعی از مراکز غذایی شروع می‌شود.

Fried Green Tomatoes

بهترین فیلم های آشپزی محور

بهترین فیلم های آشپزی محور

غذا در اینجا نقش بسیار تیره و پیچیده‌ای دارد. در حالی که غذا برای تعریف یک شخصیت، به ویژه عشق به زنبورها و عسل به کار می‌رود، برای پنهان کردن یک قتل نیز استفاده می‌شود. این فیلم حول محور دوستی است که بین یک زن خانه‌دار و شخصی از خانه سالمندان شکل می‌گیرد. آنها یک دوستیِ محکم ایجاد می‌کنند و بخشی از آن از طریق غذای مشترک برقرار می‌شود. با این حال، با نارضایتی زن خانه‌دار از ازدواج خود، قتلی رخ می‌دهد.

Big Night

بهترین فیلم های آشپزی محور

بهترین فیلم های آشپزی محور

با افرادی مانند تونی شلهوب و استنلی توچی، این رستوران سنتی ایتالیایی خیالی دهه 1950 وسواس اصلی زندگی این سرآشپزها است. اما تجارت ضعیف است و رقابت محلی سعی می‌کند آنها را برای همیشه از منطقه بیرون کند. بنابراین موضوع این فیلم اشتیاق و انگیزه برای دیدن موفقیت آمیز رویا است.

راه حل این درگیری یک شب مهم غذایی است که در تئوری باید محبوبیت رستوران را افزایش دهد. انجام این کار مهمی است، اما پر از خنده و آشفتگی عاطفی می‌باشد زیرا همه چیز را برای ایجاد بهترین شب ممکن به کار می‌برند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینمای جهان

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی سیاه جهان

Jiro Dreams Of Sushi

بهترین فیلم های آشپزی محور

بهترین فیلم های آشپزی محور

Jiro Dreams Of Sushi تنها فیلم مستندی ژاپنی است که در اینجا نمایش داده می‌شود اما یکی از بهترین‌ها در زمینه نمایش صنعت غذا است. سرآشپز زندگی خود را صرف تبدیل شدن به یک متخصص مطلق در زمینه خود کرده است.

با پس‌زمینه رستوران معروف او در توکیو، روایت این قطعه درباره میراث و انتقال این امتیاز به پسر استاد است. این حرکت و پر از شور می‌باشد. به علاوه، طرفداران سوشی کاملاً تحت تأثیر غذاهای مشهور جهانی که این مؤسسه تولید می‌کند، می‌شوند.

Ratatouille

بهترین فیلم های آشپزی محور

بهترین فیلم های آشپزی محور

آیا فیلم با محوریت غذا، نمادین‌تر از راتاتویی پیکسار وجود دارد؟ با حضور رمیِ موش، تمام صحنه‌ها سرشار از اشتیاق برای آشپزی است. این فیلمی است که نشان می‌دهد استعداد می‌تواند از هرجایی سرچشمه بگیرد و هر کسی واقعاً می‌تواند اگر قلبش در جای درست باشد، آشپز شود.

این به ایده نوستالژی برای غذاها، با بوها، طعم‌ها و بافت‌ها مربوط می‌شود که یک منتقد خاص غذا را به دوران کودکی‌اش بازمی‌گرداند. این صنعت رستوران را جشن می‌گیرد و در عین حال نشان می‌دهد که موفقیت چقدر سخت است. در نهایت، به گفته تماشاگران، هیچ فیلمی وجود ندارد که همه جنبه‌های خود ژانر را بهتر از این خلاصه کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های آشپزی محور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو