فروش و نصب دیزل ژنراتور ارزان قیمت در تهران

فروش و نصب دیزل ژنراتور ارزان قیمت در تهران


4

1402/3/30

14:09


فروش و نصب دیزل ژنراتور ارزان قیمت در تهران

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

یکی از راه های تأمین برق اضطراری، خرید موتوری است که با سوزاندن گازوئیل، جریان الکتریکی تولید می کند. به این محصول دیزل ژنراتور می گویند که در انواع مختلفی تولید می شود. اگر قصد خرید دیزل ژنراتور در تهران را دارید باید به فروشگاهی معتبر با خدمات پس از فروش مراجعه کنید.

در میان تمام مراکزی که این محصول را ارائه می دهند، رادوکو با عرضه محصولات روز دنیا و قطعات اصلی و اورجینال آن ها توانسته است به جایگاه بهتری در این بازار دست پیدا کند. این مجموعه با سابقه ای درخشان در واردات و عرضه بهترین برندهای دیزل ژنراتور از رقبای خود پیشی گرفته و به یکی از شناخته شده ترین فروشگاه ها تبدیل شده است. اگر شما هم می خواهید دیزل ژنراتور مناسب را خریداری کنید باید بدانید بازار این محصول در کلان شهر تهران کجاست. همچنین با بهترین برندهای دیزل ژنراتور آشنایی پیدا کنید. به همین دلیل ما به همه خریداران دیزل ژنراتور، مطالعه این مطلب را پیشنهاد می کنیم.

12

بازار دیزل ژنراتور کجاست؟

بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند که پس مراجعه حضوری به بازار دیزل ژنراتور، مشاهده و مقایسه محصولات مختلف، برای خرید دیزل ژنراتور مناسب اقدام کنند. به همین دلیل در اولین قدم به دنبال مرکزی برای خرید آن می گردند.

با وجود اینکه در شهر بزرگ تهران مراکز خرید مختلفی وجود دارند اما نمی توان بازاری که تماماً به عرضه موتور برق و دیزل ژنراتور می پردازد را به مشتری معرفی کرد. چندین فروشگاه بزرگ در محدوده ونک، بهارستان، خیابان شریعتی و میرداماد وجود دارد که به عرضه برندهای روز دنیا می پردازند.

امروزه خرید محصولات در بستر اینترنت به مراتب راحت تر از خرید حضوری آن ها است. شما می توانید در منزل خود و با چند کلیک تمام مشخصات محصولات مختلف را مشاهده و حتی آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

بدون آن که ساعت ها در ترافیک های طولانی تهران بمانید هم می توانید خرید دیزل ژنراتور در تهران را انجام دهید. توجه داشته باشید که اطلاعاتی که فروشندگان به شما عرضه می کنند ممکن است کامل نباشد یا حتی بعضاً اشتباه باشد. در صورتی که در فروشگاه های اینترنتی به راحتی می توانید از مشخصات دقیق و حتی معایب محصول اطلاع پیدا کنید.

بهترین برندهای دیزل ژنراتور

اگر شما هم به دنبال خرید بهترین برند دیزل ژنراتور هستید مطالعه این قسمت را از دست ندهید. در این بخش قصد داریم بهترین و کارآمدترین برندهای تولیدکننده دیزل ژنراتور را به شما معرفی کنیم:

دیزل ژنراتور ولوو (Volvo)

اگر به دنبال بهترین برند دیزل ژنراتور هستید، ولوو همان سازنده موردنظر شماست. این تولیدکننده انواع دیزل ژنراتور با سال ها سابقه درخشان در زمینه عرضه دیزل ژنراتورهای کم صدا و بدون لرزش توانسته است سهم بزرگی در این بازار داشته باشد. در دیزل ژنراتور ولوو گازوئیل با فناوری پیشرفته ای تزریق می شود.

دیزل ژنراتور پرکینز (Perkins)

یکی دیگر از برندهایی که در هنگام خرید دیزل ژنراتور در تهران با آن روبرو می شوید، پرکینز است. دیزل ژنراتور پرکینز در کشور انگلیس و با بهترین قطعات تولید می شود. این برند محصولات خود را به بزرگترین کشورهای صنعتی دنیا صادر می کند.

دیزل ژنراتور کامینز (Cummins)

شما می توانید برند کامینز را با لیسانس امریکا، هند و چین در بازار خریداری کنید. این دیزل ژنراتور در تمام شرایط آب و هوایی قابل استفاده است. ظرفیت آن نیز از 9 مگا وات تا حدود 30 مگاوات متغیر است، شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از این مدل ها را انتخاب کنید.

دیزل ژنراتور بنز (Benz)

برند بنز یکی از تولیدات مشترک ایران و آلمان است. این شرکت در تبریز به تولید انواع موتورهای برق دیزلی می پردازد. کیفیت دیزل ژنراتور های بنز به قدری بالا است که نه تنها در بازارهای داخلی عرضه می شوند بلکه بخشی از آن ها نیز به کشورهای دیگر صادر می شوند.

دیزل ژنراتور جن پاور (Gen Power)

این دیزل ژنراتور در کشور ترکیه و با لیسانس شرکت اینتر موتور امریکا ساخته می شود. کیفیت ساخت و قطعات به کار رفته در آن بسیار بالا است به همین دلیل بسیار ماندگار بوده و طول عمر بالایی دارد.

دیزل ژنراتور بادوین (Baudouin)

برند بادوین بیش از یک قرن است که به تولید انواع دیزل ژنراتور و قطعات یدکی اصلی آن می پردازد. در طول این سال ها توانسته است با ارتقای محصولات خود به جایگاه ویژه ای در این بازار دست پیدا کند.دیزل ژنراتور بادوین از محصولات محبوب بازار این حوزه می باشد.

13

تو تهران از رادوکو دیزل ژنراتور بخریم

همان طور که به آن اشاره شد شما می توانید در منزل خود مدل های متنوع دیزل ژنراتور را مشاهده، مدل مناسب را انتخاب و آن را خریداری کنید. بهترین فروشگاه اینترنتی که می خواهیم برای خرید دیزل ژنراتور در تهران به شما معرفی کنیم، رادوکو است.

در این مجموعه تمامی برند های مختلف دیزل ژنراتور که در قسمت قبل به شما معرفی کرده ایم، در ظرفیت های مختلف عرضه شده است. شما می توانید بهترین برند دیزل ژنراتور را از این فروشگاه با خدمات پس از فروش خریداری کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید قطعات یدکی اصلی این دیزل ژنراتورها را نیز از رادوکو تهیه کنید.

مهم ترین موارد هنگام نصب دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور اغلب برای تامین نیرو لازم و ضروری است. دیزل ها، انرژی پاک، ایمن و مقرون به صرفه را در شرایط بسیار سخت و قطعی برق فراهم می کنند. اما دیزل برای کارکرد صحیح باید به صورت اصولی راه اندازی شود. مکان نصب دیزل، فونداسیون، شرایط آب و هوایی و نحوه سوخت رسانی جزو فاکتورهایی است که هنگام ‌نصب دستگاه باید مورد توجه قرار بگیرد.‌

هنگامی که دیزل را خریداری کردید، به متخصص برای انجام نصب و راه اندازی استاندارد دستگاه نیاز دارید. نصاب هنگام نصب دیزل باید به مواردی از قبیل موقعیت مکانی دستگاه توجه کند. در واقع، وقتی که ژنراتور می خرید، باید بدانید که کجا می خواهید دستگاه را نصب کنید. ژنراتور باید در مکانی ایمن نصب شود. به هیچ عنوان نباید دستگاه دیزل را در محیط داخل منزل نصب کنید. به دلیل اینکه دیزل حاوی مونوکسید کربن است نباید در نزدیکی پنجره یا ورودی ساختمان نصب شود. به علاوه، از نصب دستگاه در محیط در معرض باد و باران نیز باید اِجتناب کنید.

 

موقعیت دیزل باید به گونه ای تنظیم شود که هیچ گونه خطری را برای کارکنان شرکت ایجاد نکند. به علاوه، دیزل باید در محیط دارای آب و هوای مناسب و به دور از آلودگی نصب شود. توجه به فاصله دستگاه از دیوار و اجسام دیگر جزء فاکتورهایی است که هنگام نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور باید مد نظر قرار داد.

هنگام نصب ژنراتور باید فاکتورهایی از قبیل فضا، جریان هوا، ایمنی و دسترسی، صدا، لرزش و میزان سوخت رسانی دستگاه را در نظر بگیرید. موتور و سیستم خنک کننده ژنراتور ممکن است در صورت نصب غیر اصولی سر و صدا ایجاد کند. برای جلوگیری از گرمای بیش از حد، باید جریان هوا کافی در اطراف ژنراتور وجود داشته باشد، به همین دلیل توجه به مکان قرار گرفتن دیزل اهمیت دارد.

خودمان میتوانیم نصب کنیم؟

آیا فکر می کنید که خودتان می توانید پروسه نصب و راه اندازی دیزل را انجام دهید؟ نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور، کار تخصصی است و هر فردی قادر به انجام آن نیست. فردی که قصد نصب و راه اندازی این دستگاه را دارد باید از تجربه و تبحر کافی برخوردار باشد. اگر دیزل ژنراتور به خوبی نصب و راه اندازی نشده باشد، احتمال کارکرد اشتباه یا خرابی زود هنگام دستگاه وجود دارد. بنابراین، پروسه راه اندازی دستگاه دیزل ژنراتور را باید به افرادی واگذار کنید که به صورت تخصصی با انواع دیزل و شیوه نصب آن ها آشنایی دارند.

14

نصاب از کجا پیدا کنیم؟

دیزل ژنراتورها بیشترین استفاده را در شرکت های تجاری و صنعتی دارند. بنابراین، به منظور افزایش طول عمر و کارکرد صحیح باید به صورت استاندارد نصب شوند. در صورتی که نصاب، دستگاه دیزل را به صورت اصولی نصب نکند، احتمال خرابی زود هنگام یا مشکل در عملکرد دستگاه وجود دارد. توجه داشته باشید که ایجاد صدا غیر معمول و ناراحت کننده از دستگاه می تواند نشان دهنده نصب غیر استاندارد دیزل باشد. بنابراین، به منظور انجام صحیح پروسه نصب دیزل باید به دنبال نصاب مجرب و ماهر باشید.

نصابی که انتخاب می کنید باید قادر به انجام پروسه راه اندازی دیزل به صورت تخصصی باشد. شما می توانید نصاب متخصص را از طریق مجموعه رادوکو انتخاب کنید. در رادوکو، تعمیرکاران و نصابان ماهر در زمینه نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور به صورت اصولی فعالیت می کنند. بنابراین، شما می توانید بهترین و ماهرترین نصاب دیزل را از طریق مجموعه رادوکو انتخاب کنید.

رادوکو مرکز تخصصی فروش و نصب دیزل ژنراتور

هنگام تصمیم به نصب دیزل ژنراتور باید به دنبال مراکزی باشید که خدمات نصب تخصصی این دستگاه را ارائه می دهند. رادوکو جزو مراکزی است که به صورت تخصصی در زمینه فروش و نصب انواع دیزل ایرانی و خارجی فعالیت می کند. بنابراین، پروسه نصب و راه اندازی دیزل را می توانید با خیال راحت به رادوکو واگذار کنید.

شما می توانید با شماره های درج شده در سایت رادوکو تماس بگیرید و سوالات خود را درباره هزینه نصب دیزل و ... از کارشناسان این مجموعه بپرسید. پس از اطمینان خاطر می توانید از طریق تماس با این مجموعه، در خواست دهید که در اسرع وقت نصاب برای نصب دیزل به محل مورد نظر مراجعه کند.

جمع بندی

ما تمام تلاش خود را کردیم تا کسانی که قصد خرید دیزل ژنراتور در تهران را دارند، راهنمایی کنیم. اکنون به خوبی می دانید که چگونه بهترین دیزل ژنراتور موجود در بازار را خریداری کنید. همچنین با بهترین برند های تولیدکننده این محصول آشنا شده اید. در پایان نیز رادوکو را به شما معرفی کردیم که یکی از شناخته شده ترین نام ها در فروش دیزل ژنراتور و قطعات یدکی آن است.

مجموعه رادوکو یکی از بزرگ ترین شرکت های تعمیر دیزل ژنراتور و نصب دیزل ژنراتور است که همواره سعی داشته بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. نصب دیزل ژنراتور به صورت کاملاً تخصصی و اصولی در رادوکو صورت می گیرد. هزینه های انجام نصب و راه اندازی نیز با نرخ مناسب و معقول تعیین می شوند. بنابراین، با خیال راحت می توانید پروسه خرید و نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور را به متخصصان رادوکو بسپارید.

امیدواریم با انتخاب مناسب و نگهداری درست از دیزل ژنراتور بتوانید سال ها از آن بدون هیچ دغدغه ای استفاده کنید. شما همچنین  می توانید در صورت بروز مشکل از خدمات پس از فروش رادوکو نیز بهره مند شوید. قیمت مناسب دیزل ژنراتور و کیفیت بالای آن در رادوکو تضمین می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو