آغاز دوره ی جدید پیش فروش ایران خودرو با قیمت کارخانه | ایران خودرو سوگلی هایش را به حراج گذاشت | فقط با ماهی 4میلیون و 500 صاحب یک خودرو 1 میلیاردی بشید!!

2

1402/6/11

10:42


آغاز دوره ی جدید پیش فروش ایران خودرو با قیمت کارخانه | ایران خودرو سوگلی هایش را به حراج گذاشت | فقط با ماهی 4میلیون و 500 صاحب یک خودرو 1 میلیاردی بشید!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

شرکت مدیران خودرو در تاریخ 5 شهریور 1402، قیمت فروش محصولات فونیکس و ام وی ام را منتشر کرد. بر اساس این اعلامیه، قیمت فروش ماشین فونیکس، یک میلیارد و 724 میلیون و 700 هزار تومان است. فونیکس، یکی از محصولات جدید و لوکس برند چری است که به تازگی وارد بازار خودروی ایران شده است و توانسته نظر خریداران را به سمت خود جلب کند. قیمت سایر محصولات مدیران خودرو در جدول زیر قابل مشاهده است؛

پیش فروش ایران خودرو

تیگو 8 پرومکس دو میلیارد و 379 میلیون تومان

تیگو 7 پرو یک میلیارد و 450 میلیون و 800 هزار تومان
آریزو 6 پرو یک میلیارد و 238 میلیون و 400 هزار تومان
ایکس 55 پرو یک میلیارد و 249 میلیون و 500 هزار تومان
ایکس 22 پرو MT 706 میلیون و 700 هزار تومان
ایکس 22 MT 635 میلیون و 500 هزار تومان
به گزارش کاماپرس، بازار محصولات مدیران خودرو به ویژه فونیکس با نوسانات نسبتاً بالای مواجه است. همچنین، برخی افراد اطلاعات کافی درباره خودروهای مونتاژی و وارداتی ندارند. این مسئله باعث می‌شود تا شرایط خرید و فروش ماشین برایشان کمی دشوار شود یا فرصت مناسبی برای سودجویی کلاهبرداران ایجاد شود. در ادامه این مطلب، ضمن بررسی نظرات خریداران فونیکس، شرایط خرید قسطی ماشین نیز معرفی خواهد شد.
اولین و مهم‌ترین نقطه مثبت خریداران فونیکس، خدمات پس از فروش بسیار خوب شرکت چری است. فروش ماشین فونیکس با گارانتی 7 ساله و تضمین کیفیت انجام می‌شود. به علاوه، فونیکس برای خدمات پس از فروش خود، کمپین‌های تخفیفی ویژه‌ای را برای خریداران در نظر گرفته است.

 

تنوع امکانات و آپشن‌های موجود یکی دیگر از مزایای خرید این خودرو به شمار می‌رود. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، مشتریان معتقدند که با توجه به قیمت فروش ماشین ، آنها محصولی فراتر از انتظارات خود را خریداری کرده‌اند. ظاهر زیبا و مدرن فونیکس، عامل مهم دیگر در جلب توجه و رضایت مشتریان است.
با این حال، متاسفانه کیفیت مواد به کار رفته در فونیکس، ضعیف‌تر از تیگو 8 پرو است. سازنده این خودرو به احتمال زیاد قصد داشته تا با استفاده از متریال متوسط، یک اتومبیل اقتصادی و مدرن را به بازار عرضه کند. همچنین، نظرات خریداران حاکی از آن است که گیربکس این ماشین چندان هوشمند نیست و تحمل گشتاور خودرو را ندارد.

پیش فروش ایران خودرو

فونیکس در دو تیپ اکسلنت و پرمیوم به بازار ایران عرضه می‌شود. تیپ اکسلنت این ماشین دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با گیربکس 9 دنده مصنوعی CVT است. موتور این خودرو 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شرکت چری در نسخه پرمیوم فونیکس از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر و گیربکس هفت سرعته اتوماتیک استفاده کرده است. حداکثر توان و گشتاور فونیکس پرمیوم 197 اسب بخار و 290 نیوتن متر است.
بهترین شرایط فروش ماشین قسطی
خرید قسطی ماشین، بهترین گزینه برای کسانی که نقدینگی کافی ندارند و یا قصد دارند تا بودجه خود را به طور همزمان در چند بازار مالی، سرمایه‌گذاری کنند. فرقی ندارد که به دنبال یک خودروی صفر یا کارکرده، داخلی یا وارداتی هستید؛ در هر صورت می‌توانید از شرایط استثنائی فروش ماشین قسطی مجموعه همراه مکانیک بهره‌مند شوید. با بهره‌مندی از طرح‌های قسطی همراه مکانیک، می‌توانید اقساط خود را در مدت زمان 6 الی 36 ماهه پرداخت کنید و یک بازه 3 ماهه تنفس برای شروع اقساط داشته باشید.
به عنوان مثال، اگر قصد خرید فونیکس پرمیوم صفر مدل 1402 را دارید، می‌توانید با پرداخت یک میلیارد و 459 میلیون تومان و اقساط 24 ماهه به مبلغ 30 میلیون و 364 هزار تومان، این خودرو را به صورت فوری و بدون ضامن تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت سایر خودروهای داخلی و خارجی به وبسایت همراه مکانیک مراجعه کنید./کاماپرس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو