بهترین سریال‌های حال خوب کن تاریخ

بهترین سریال‌های حال خوب کن تاریخ


منبع: فوت و فن

3

1402/3/31

20:27


دنیای سریال ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد آرامش در بین بینندگان دارد. صدها سریال به نحوی طراحی شده‌اند که بیننده‌ها را به خنده بیندازند و آن‌ها را شیفته کاراکترهای دوست‌داشتنی خود کنند (سریال‌های حال خوب کن).

بهترین سریال‌های حال خوب کن تاریخ

دنیای سریال ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد آرامش در بین بینندگان دارد. صدها سریال به نحوی طراحی شده‌اند که بیننده‌ها را به خنده بیندازند و آن‌ها را شیفته کاراکترهای دوست‌داشتنی خود کنند (سریال‌های حال خوب کن). همین نیز سبب می‌شود تا برخی از این سریال‌ها به عناصر فرهنگی برجسته تبدیل شوند. در این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین سریال‌های حال خوب کن تاریخ بپردازیم.

۱۰. سریال ساینفلد

Seinfeld

Seinfeld

سریال ساینفلد (Seinfeld) یکی از سرگرم‌کننده‌ترین سیتکام‌های دهه ۹۰ میلادی به شمار می‌رود که خط داستانی خاصی ندارد و داستان یک کمدین به نام جری ساینفلد و دوستانش به نام جورج، الین و کرامر را دنبال می‌کند. هر کدام از این شخصیت‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاص خودشان را دارند و همین نیز باعث می‌شود تا هر کدام خنده‌دار و جالب باشند. مطمئناً تماشای این سیتکام می‌تواند شما را به خنده بیندازد و اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

۹. سریال دختران زرین

The Golden Girls

The Golden Girls

سریال دختران زرین (The Golden Girls) پیرامون چهار زن مسن است که با هم زندگی می‌کنند و شامل دورتی با بازی بیا آرتور، رز با بازی بتی وایت، بلانچه با بازی رو مک‌کلاناهان و سوفیا با بازی استلت گتی است. جدای از حضور بازیگران برجسته و درخشان در این اثر، این سریال بیشتر به‌خاطر دیالوگ‌های خنده‌دار و جالب خودش شهرت دارد. بیشتر قسمت‌های این سریال پیرامون این چهار زن است که به صحبت درباره زندگی معمولی خودشان می‌پردازند.

۸. سریال عاشقتم لوسی

I Love Lucy

I Love Lucy

سریال عاشقتم لوسی (I Love Lucy) یکی از موفق‌ترین برنامه‌های تاریخ تلویزیون و نقطه عطفی برای سیتکام‌ها به شمار می‌رود. این سریال داستان خانواده ریکاردو را دنبال می‌کند که شامل لوسی و ریکی و دوستانشان به نام ایتل و فرد مرتز است. یکی از مهم‌ترین طرح‌های این سریال نیز رویای لوسی برای تبدیل شدن به بخشی از صنعت سریال است، آن هم با وجود اینکه در این کار چندان کاربلند نیست.

۷. سریال اجتماع

Community

Community

سریال اجتماع (Community) یکی از بزرگترین کمدی‌های تاریخ است و کمدی تاریک را با موقعیت‌های پوچ و شخصیت‌های عمیقاً معیوب اما دوست‌داشتنی ترکیب می‌کند. این اثر حول محور گروهی از دانش‌آموزان یک کالج اجتماعی است که در نهایت احساس دوستی با یکدیگر پیدا می‌کنند. این سریال یک اثر فوق‌العاده تماشایی و جذاب است و سناریوهای فرامتنی عجیب و غریب و صحنه‌های خنده‌داری درون خودش دارد.

۶. سریال شاهزاده تازه بل ایر

The Fresh Prince Of Bel Air

The Fresh Prince Of Bel Air

سریال شاهزاده تازه بل ایر (The Fresh Prince Of Bel Air) یکی از بهترین کمدی‌های دهه ۸۰ میلادی به شمار می‌رود که هم خنده‌دار و هم آرامش‌بخش است. علاوه بر این، این سریال یکی از نقش‌های نمادین ویل اسمیت را درون خودش دارد و داستان نوجوانی را بازگو می‌کند که پس از اینکه دچار مشکل می‌شود، باید با اقوام ثروتمند خودش در بل ایر زندگی کند. کمدی و دیالوگ‌های طنز این اثر نیز توانسته حس و حال جذابی به آن ببخشد.

۵. سریال پارک‌ها و تفریحات

Parks & Recreation

Parks & Recreation

یکی از بهترین سیتکام‌های مربوط به کار، سریال پارک‌ها و تفریحات (Parks & Recreation) است که موقعیت‌های عجیبی و مضحکی را به نمایش در می‌آورد، موقعیت‌هایی که در اداره‌ای دولتی در شهری کوچک به نام پاونی روایت می‌شوند. این سریال پر از بازیگران کاریزماتیک و برجسته است که شامل امی پوهلر، کریس پرت و آبری پلازا است. بسیاری از کاراکترها دارای نواقصی هستند تا بیننده‌ها از تماشای آن‌ها لذت ببرند و همین نیز جذابیت این سریال را بسیار بیشتر کرده است.

۴. سریال دختران گیلمور

Gilmore Girls

Gilmore Girls

سریال دختران گیلمور (Gilmore Girls) بیشتر به عنوان محبوب‌ترین برنامه در دنیای سریال شهرت دارد که زندگی دختران گیلمور به نام روری و لورلای را در شهر کوچک استار هالوز روایت می‌کند. این سریال خنده‎‌دار، قابل ربط و گاهی اوقات غم‌انگیز احساس می‌شود اما بسیاری از افراد بر این باور هستند که این سریال توانسته بسیاری از غم‌های آن‌ها را تسکین بدهد. جدای از این، موسیقی متن نمادین و شخصیت‌های جذاب و تماشایی نیز در موفقیت این سریال بسیار تأثیرگذار بوده است.

۳. سریال انیمیشنی سیمپسون‌ها

The Simpsons

The Simpsons

سریال انیمیشنی سیمپسون‌ها (The Simpsons) برای بیش از ۳۰ سال است که در حال پخش است و به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها متوقف نخواهد شد. با وجود اینکه بسیاری از طرفداران معتقد هستند این سریال از نظر کیفیت افت کرده اما بدون شک، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های انیمیشنی تاریخ به شمار می‌رود که در سراسر جهان طرفدارانی دارد. این سریال داستان خانواده سیمپسون‌ها و شخصیت‌هایی معیوب و دوست‌داشتنی آن را روایت می‌کند. این سریال انیمیشنی نه‌تنها اثری خنده‌دار و دلنشین است بلکه درباره بسیاری از مسائل سیاسی و اجتماعی نیز اظهار نظر می‌کند.

۲. سریال شتز کریک

Schitt’s Creek

Schitt’s Creek

سریال شتز کریک (Schitt’s Creek) یکی از سریال‎‌های حال خوب کن به شمار می‌رود که به‌خوبی توانسته کاراکترهای خودش را توسعه بدهد، دیالوگ‌های خنده‌داری بیان کند، خانواده‌ای جذاب را به تصویر بکشد و همچنین روابط عاشقانه دلنشینی را به نمایش بگذارد. این سریال داستان خانواده رز را دنبال می‌کند که تمام ثروت خودشان را از دست می‌دهند و باید به شتز کریک نقل مکان کنند، شهری کوچک که از سبک زندگی قبلی آن‌ها فاصله بسیار زیادی دارد.

۱. سریال دوستان

Friends

Friends

سریال دوستان (Friends) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سیتکام به شمار می‌رود که با اینکه بیش از ۲۰ سال از زمان پایان آن می‌گذرد، همچنان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این سریال در طی ۱۰ فصل خودش داستان ۶ جوان را روایت می‌کند که به برخی از نمادین‌ترین کاراکترهای تاریخ سریال تبدیل شدند و بسیاری از بیننده‌ها نیز عاشق آن‌ها شدند. با اینکه برخی نکات ضعیف در این سریال وجود دارد که با گذر زمان بیشتر به چشم آمده اما همچنان لحظاتی در آن وجود دارند که با گذشت این همه سال می‌توان از آن‌ها لذت برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو