متیو پری بازیگر سریال Friends درگذشت

منبع: گیمفا

5

1402/8/7

08:11


متیو پری که بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی در نقش چندلر در سریال Friends شناخته می‌شود، از دنیا رفته است.

متیو پری بازیگر سریال Friends درگذشت

متیو پری که بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی در نقش چندلر در سریال Friends شناخته می‌شود، از دنیا رفته است.

سریال Friends یکی از آثار برجسته و ماندگار شبکه ان‌بی‌سی به شمار می‌رود که خاطره‌های بسیار زیادی را برای علاقه‌مندان به ارمغان آورده و بخشی از آن نیز به خاطر نقش‌آفرینی درخشان و برجسته متیو پری در نقش چندلر بینگ بوده است. حالا در خبری شوکه‌کننده، این بازیگر در سن ۵۴ سالگی از دنیا رفته است.

بنابر گزارش‌ها متیو پری در بعدازظهر روز شنبه در خانه‌اش در لس آنجلس و در داخل جکوزی پیدا شده که هیچ علائم حیاتی نداشته و این در حالی بوده که هیچ نشانه‌ای از مصرف قرص یا مواد مخدر توسط وی نیز وجود نداشته است.

متیو پری در ۱۹ اوت سال ۱۹۶۹ میلادی به دنیا و در سن ۱۵ سالگی نیز به لس آنجلس آمد تا حرفه بازیگری خودش را دنبال کند. او قبل از حضور در سریال «دوستان» در آثار مختلف دیگری نیز نقش‌آفرینی کرده اما برای همیشه در ذهن مخاطبان به خاطر ایفای نقش چندلر شناخته می‌شود.

با این حال، متیو پری در زندگی خودش با مشکلاتی همچون سوء مصرف الکل دست و پنجه نرم می‌کرده و حتی در کتاب خودش به نام Friends, Lovers and the Big Terrible Thing: A Memoir نیز به این موارد اشاره کرده است. او ازدواج نکرده و فرزندی ندارد.

در هر صورت، متیو پری برای طرفداران سریال «دوستان» و دیگر علاقه‌مندان به دنیای فیلم و سریال فردی برجسته به شمار می‌رود که مطمئنا فقدانش بسیار غم‌انگیز است. روحش شاد و یادش گرامی.

منبع: variety

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو