بهترین کرم دور چشم امریکایی | معرفی 5 کرم دور چشم فرازمینی !

منبع: زرین بانو

4

1402/4/1

08:42


کرم دور چشم تاثیر زیادی در حفظ رطوبت مورد نیاز پوست و جلوگیری از چین و چروک دارد. برندهای امریکایی به نامی این کرم ها را در انواع مختلفی تولید می کنند که نتیجه همه شان حفظ سلامتی پوست تان است

یکی از کشورهای پیشگام در زمینه تولید محصول های آرایشی و بهداشتی به خصوص کرم دور چشم امریکا است. در این کشور تولیدکننده ها و برندهای محبوبی فعالیت دارند که با آخرین استانداردهای روز دنیا، محصول هایی با کیفیت عالی تولید می کنند. با خرید کرم دور چشم آمریکایی، تفاوت سطح محصولات این کشور را با سایر کشورها متوجه خواهید شد.

بهترین کرم دور چشم امریکایی

کرم دور چشم تاثیر زیادی در حفظ رطوبت مورد نیاز پوست و جلوگیری از چین و چروک دارد. برندهای امریکایی به نامی این کرم ها را در انواع مختلفی تولید می کنند که نتیجه همه شان حفظ سلامتی پوست تان است. شما با خرید کرم دور چشم کلینیک، مک یا سایر برندهای امریکایی می توانید پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

آیا برندهای امریکایی فعال در زمینه تولید کرم دور چشم را می شناسید؟ محصول های مختلف این کمپانی ها در کشور ایران و در بسیاری از مراکز عرضه لوازم آرایشی به فروش می رسند. پیشنهاد می کنیم حتما در مورد این برندها تحقیق کنید تا بهترین برند کرم دور چشم امریکایی را بخرید.

معرفی بهترین کرم دور چشم امریکایی

در ادامه درباره بهترین کرم های دور چشم امریکایی صحبت می کنیم و نکته های مهمی در مورد این محصول ها می گوییم:

کرم دور چشم کلینیک آل ابوت آیز

کرم دور چشم کلینیک آل ابوت آیز

یکی از بهترین برندهای فعال در زمینه تولید کرم دور چشم، برند کلینیک است که به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت استی لودر فعالیت می کند.
رسالت برند کلینیک در تولید لوازم آرایشی و کرم دور چشم بی خطر و با کمترین میزان حساسیت است.

برند کلینیک توانسته کرم دور چشم آل ابوت آیز را تولید کند که سرشار از ویتامین های A، B و D است و مانع از تخریب پوست در برابر عوامل محیطی یا آسیب رسان می شوند.

در ساخت کرم دور چشم کلینیک آل ابوت آیز از SLS و SLES، تالک یا عطر استفاده نشده است. این محصول رنگ مصنوعی نیز ندارد و به بافت پوست تان آسیبی نمی رساند.

در این کرم مواد مغذی وجود زیادی دارند که پف زیر چشم را از بین می برند و چین و چروک ها را کاهش می دهند. این محصول باعث افزایش قدرت کشسانی پوست نیز می شود و با استفاده از آن پوستی زیبا و باطراوت خواهید داشت.

از جمله ترکیب های کرم دور چشم کلینیک می توان به عصاره گندم و عصاره برگ چای اشاره کرد که موجب سفتی پوست و مبارزه با عوامل آسیب زا می شوند.

کرم دور چشم روشن کننده بنفیت

بنفیت یکی از برندهای محبوب جهانی است که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو ایالات متحده قرار دارد. این برند توانسته کرم دور چشمی تولید کند که با افزایش الاستیته باعث جوانسازی پوست می شود و چین و چروک ها را از بین می برد.

یکی از ویژگی های عالی این کرم امکان استفاده از آن به عنوان زیرساز آرایش است. در واقع شما می توانید کرم را با کانسیلر ترکیب کنید و آرایشی زیبا و شیک داشته باشید.

به محض استفاده از کرم بنفیت در همان هفته اول می توانید نتایج فوق العاده آن را روی پوستتان احساس کنید. این محصول تیرگی های اطراف چشم تان را از بین می برد و با خاصیت ترمیم کنندگی و جوان کنندگی به کمک پوستتان می آید تا زیبایی و طراوت را به آن هدیه دهد.

کرم دورچشم روشن کننده بنفیت مناسب استفاده روزانه است؛ یعنی شما باید هر روز و هر 12 ساعت یک بار این کرم را دور چشم تان استفاده کنید تا نتایج فوق العاده آن را به مرور ببینید.

اگر پوستی نرم و لطیف می خواهید یا دوست دارید پوستتان درخشان و روشن شود، پیشنهاد می دهیم استفاده روزانه کرم بنفیت را جزو برنامه تان قرار دهید. این کرم خیلی زود جذب پوست می شود و بافت سبک و مناسبی دارد؛ به همین دلیل در صورت استفاده از آن روی پوست تان احساس سنگینی نخواهید داشت.

کرم دور چشم تخصصی آون Avon مدل Instant Eye Smoother

برند آون در سال 1886 در کشور امریکا فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون یکی از بهترین برندها در زمینه تولید محصول های مراقبتی و آرایشی پوست از جمله کرم دور چشم است. این برند در ابتدا در زمینه ساخت عطر فعالیت می کرد.

کرم دور چشم تخصصی آون Avon مدل Instant Eye Smoother حجم 15 میل را می توان بهترین کرم دور چشم امریکایی دانست که آبرسانی فوری دارد و با خاصیت جوانسازی پوست، چین و چروک های زیر پلک و اطراف چشم را از بین می برد.

کرم آون خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم تان را محو می کند و به شما پوستی زیبا و یکدست هدیه می دهد. این کرم همچنین پوستی صاف و یکدست برایتان به ارمغان می آورد که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره تان دارد.

کرم دور چشم مک |‌ منحصر به فرد، اصالت و یونیک!

اگر به دنبال بهترین کرم دور چشم امریکایی می گردید که بتواند پف های زیر چشم هایتان را محو کند و با آبرسانی به پوست باعث از بین رفتن چین و چروک شود، ما کرم دور چشم مک را پیشنهاد می دهیم. این کرم نواحی تیره روی پوست را به مرور کاهش می دهد و از ایجاد جوش و آکنه نیز جلوگیری می کند.

اگر می خواهید بافت پوست اطراف چشم تان استحکام بیشتری پیدا کند و دیگر مشکل هایی مثل افتادگی پوست و … را تجربه نکنید، روز و شب از کرم دور چشم مک استفاده کنید.

این کرم توسط متخصص های پوست و چشم تایید شده است و هم اکنون جزو بهترین و موثرترین کرم های دور چشم در دنیا شناخته می شود.

در ترکیب کرم دور چشم مک از کافئین استفاده شده است. این ماده تاثیر ویژه ای در از بین رفتن گودی زیر چشم دارد و خستگی ظاهری چشم هایتان را از بین می برد.
این محصول از مواد گیاهی و معدنی غنی شده نیز تولید می شود، برای همین بالاترین میزان تاثیرگذاری را دارد.

کرم دور چشم الیزابت آردن Flawless Future

کرم دور چشم الیزابت آردن Flawless Future

کرم دور چشم الیزابت آردن Flawless Future را نیز می توان به عنوان بهترین کرم دور چشم امریکایی معرفی کرد، چون خیلی زود و فقط در چند دقیقه جذب پوست می شود و هیچ ردی از خود به جا نمی گذارد.

این محصول از ترکیب های ویژه ای مثل گلیسیرین، متیکون یا سدیم هیالورانات تولید شده است که باعث نرم تر شدن پوست اطراف چشم و آبرسانی به آن می شوند و چین و چروک های اطراف چشم را نیز از بین می برند.

در فرمولاسیون ساخت این کرم دور چشم از سرامید نیز استفاده می شود. این ماده رطوبت پوست را حفظ می کند و از بروز حساسیت های پوستی جلوگیری خواهد کرد.

کرم دور چشم الیزابت آردن Flawless Future الکل یا عطر ندارد، پس با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین کرم دور چشم امریکایی کدام است؟

اکنون کرم های دور چشم امریکایی را که کیفیت بسیار بالایی دارند و در بازار ایران با قیمتی مناسب عرضه می شوند، می شناسید. اما بهترین کرم دور چشم امریکایی کدام است؟ شما باید به ترکیبات کرم ها، مدت زمان تاثیرگذاری و ویژگی های مختلف شان توجه کنید. با بررسی هر محصول، متوجه می شوید کدام یک بیشترین تاثیر را روی پوست اطراف چشم تان دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو