فریدون طاعتی نشر طاعتی رشت درگذشت + بیوگرافی

منبع: نم نمک

6

1402/4/1

08:56


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، فریدون طاعتی و فوت فریدون طاعتی و بیماری فریدون طاعتی و بیوگرافی فریدون طاعتی و اخبار فریدون طاعتی و حواشی فریدون طاعتی و فریدون طاعتی کیست و فریدون طاعتی کجاست و چه خبر از فریدون طاعتی و فریدون طاعتی اهل کجاست و فریدون طاعتی در بیمارستان و علت مرگ فریدون طاعتی و درگذشت فریدون طاعتی در نم نمک.

فریدون طاعتی نشر طاعتی رشت درگذشت + بیوگرافی

فریدون طاعتی درگذشت

فریدون طاعتی ، مدیر کتابفروشی و نشر طاعتی در رشت از دنیا رفت.

فریدون طاعتی نشر طاعتی رشت درگذشت + بیوگرافی

فریدون طاعتی نشر طاعتی رشت درگذشت + بیوگرافی

بهزاد طاعتی ، فرزند این ناشر با تأیید این خبر ، گفت : ایشان که متولد 1324 در رشت بود ، بر اثر ایست قلبی در 78 سالگی از دنیا رفت.

به گفته او ، مراسم تشییع و خاکسپاری فریدون طاعتی ، فردا (پنجشنبه ، اول تیرماه) ابتدا از ساعت 8 صبح در آرامستان باغ رضوان و سپس ساعت 9 صبح در وادی تازه آباد رشت برگزار خواهد شد.

انتشارات طاعتی نخستین کتاب هوشنگ ابتهاج با عنوان «نخستین نغمه ها» را در رشت منتشر کرده بود. کتاب «از نقطه تا خط درباره نصرت رحمانی» هم که به قلم محمود نیکویه است ، در این انتشارات به چاپ رسیده است.

کتابفروشی طاعتی همزمان با افتتاح کتابخانه ملی رشت در سال 1313 ش ، به همت غلامرضا طاعتی (پدر فریدون طاعتی) شروع به فعالیت کرد و از سال 1342 ش ، فریدون طاعتی ، پسر دوم طاعتی ، در کنار او به رتق و فتق امور کتابفروشی پرداخت ، و تا پایان کار پدر همراه او بود.

فریدون از سال 1369، با اخذ امتیاز نشر با نام انتشارات طاعتی به نشر کتاب ادامه داد و اداره و مدیریت کتابفروشی و انتشارات طاعتی را در کنار فرزندانش بر عهده دارد.

سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات طاعتی هم زمان با رشد فضای تجارت اینترنتی (اوایل دهه 80) شکل گرفت و به پشتوانه کتاب فروشی این انتشارات در خیابان علم الهدی رشت ، کتاب هایی از ناشران گوناگون را در بیش از 30 حوزه مختلف و نزدیک به 30هزار عنوان در خود جای داده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو