از بین بردن بوی بد یخچال

سریع ترین راه از بین بردن بوی بد یخچال رفع بوی بد یخچال با نوشابه از بین بردن بوی بد یخچال با وانیل از بین بردن بوی بد یخچال با زغال از بین بردن بوی گوشت گندیده در یخچال علت بوی بد یخچال سامسونگ برای از بین بردن بوی بد یخچال نی نی سایت رفع بوی بد یخچال با جوش شیرین

هر کدام از ما مطمئنا با بوی ناخوشایند یخچال مواجه شده‌ایم. معمولا، این بو به خاطر مواد غذایی مثل میوه ها، سبزیجات، گوشت یا ماهی ایجاد می شود که برای مدتی در یخچال نگهداری شده‌اند. گاهی این بوها حتی با نگهداری کوتاه مدت مواد غذایی هم به وجود می‌آیند. این مشکل آزاردهنده هست، اما باید راهی برای از بین بردن بوی بد یخچال پیدا کنیم. به جای استفاده از محصولات شیمیایی، چند روش ساده و طبیعی برای حل این مشکل را در این مقاله با شما در میان می‌گذاریم.

راه های طبیعی برای از بین بردن بوی یخچال

لیمو: طبیعت را در یخچال خود برانگیزید

بوی بد یخچال را با لیمو از بین ببرید. کافی است نصف لیمو را در یک کاسه کوچک بگذارید و آن را داخل یخچال قرار دهید. این روش ساده، اما بسیار موثر در از بین بردن بوی نامطبوع است. فقط یادتان نرود هر هفته لیمو را عوض کنید!

سیب زمینی: روش طبیعی برای یخچال

سیب زمینی پوست کنده یکی دیگر از روش‌های طبیعی برای خلاصی از بوی یخچال است. این خوراکی خام، مثل یک گردنواره طبیعی، بوهای یخچال را جذب می‌کند. به یاد داشته باشید هر ۲ تا ۳ روز یکبار سیب زمینی را عوض کنید تا بو کاملا از بین برود.

آرد جو: جادوگر بوهای یخچال

در صورتی که از بوی مانده در یخچال یا کاسه‌های سرامیکی یا آلومینیومی خسته شده‌اید، آرد جو را امتحان کنید. این آرد مثل یک جادوگر بوها را جذب می‌کند.

استفاده از سرکه و جوش شیرین

یکی از بهترین روش‌های طبیعی برای دفع بوی نامطبوع یخچال، استفاده از سرکه یا جوش شیرین است. برای این منظور، فقط نیاز دارید یک محلول ساده از آب و سرکه یا جوش شیرین تهیه کنید. در صورت استفاده از جوش شیرین، دو قاشق غذاخوری از این ماده کافیست که با آب مخلوط شود. اما اگر ترجیح می‌دهید از سرکه استفاده کنید، نیاز به نصف لیوان سرکه خواهید داشت. پس از تهیه محلول، کافی است آن را در گوشه‌ای از یخچال قرار دهید. این روش ساده و طبیعی، بوی نامطبوع را جذب و یخچال شما را به یک فضای تازه و خوشبو تبدیل می‌کند.

مرکبات: طبیعتی خوشبو

بوی خوشایند مرکبات می‌تواند بوی بد یخچال را شیرین کند. یک لیمو یا پرتقال را نصف کنید و در یخچال بگذارید تا خشک شود.

دانه های قهوه

چند روزی دانه‌های قهوه را در قفسه‌های مختلف یخچال قرار دهید و بوی نامطبوع را از بین ببرید.

سخن پایانی

در نهایت، برای جلوگیری از بود گرفتن یخچال توصیه می‌شود همیشه غذاها را در ظروف بسته نگهداری کنید؛ گوشت و سبزیجات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که فاسد نشده‌اند و یکبار در ماه یخچال را تمیز کنید تا از رشد باکتری‌ها و بوی بد را جلوگیری کنید.