صحبت های چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick [+جزئیات]

منبع: فیگار

4

1402/4/3

07:06


صحبت های چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick : فیلم های اسپین آف بیشتری می‌خواهم ببینم. با جزئیات آینده فرنچایز جان ویک همراه فیگار بمانید.

صحبت های چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick [+جزئیات]

صحبت های چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick : فیلم های اسپین آف بیشتری می‌خواهم ببینم. با جزئیات آینده فرنچایز جان ویک همراه فیگار بمانید.

چاد استاهلسکی کارگردان جان ویک Chapter 4 می‌خواهد اسپین‌آف‌های بیشتری حول شخصیت‌های فرنچایز بلاک‌باستر متمرکز شود. چاد استاهلسکی کارگردان فصل 4 درباره آینده فرنچایز جان ویک پرفروش صحبت کرد.

صحبت های چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick

صحبت های چاد استاهلسکی کارگردان John Wick 4 درباره این فرنچایز

اخیرا چاد استاهلسکی در مصاحبه با Comic Book Movie از آینده جان ویک می‌گوید. چاد استاهلسکی کارگردان John Wick 4 فیلم های اسپین آف بیشتری می‌خواهد ببیند . با جزئیات صحبت های چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick تا انتهای نوشتار همراه ما بمانید.

صحبت های چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick

صحبت های چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick

John Wick 4 بالاتر از حد معمول است. بهترین سکانس‌های اکشن این سری را دارد، کیانو ریوز مانند همیشه عالی است و شخصیت‌ها، موقعیت‌ها و مفاهیم جدیدی در آن وجود دارند. چاد استاهلسکی با فیلم «جان ویک ۴» توانسته این فرنچایز را به سطح بالاتری ببرد.

کیانو ریوز نقش‌آفرینی درخشانی از خودش ارائه می‌دهد ولی این دانی ین است که توجهات را به خودش جلب می‌کند.

آینده جان ویک از نظر چاد استاهلسکی

چاد استاهلسکی در مصاحبه اخیر با Comic Book Movie ، وقتی از او پرسیده شد که چرا شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران در John Wick: Chapter 4 وجود نداشتند، استاهلسکی فاش کرد که می‌خواهند چیزی جدید برای این فرنچایز خلق کنند، به جای تکرار آنچه در قسمت‌های قبلی انجام داده‌اند.

ساخت جان ویک 5 تایید شد [+جزئیات]

با این حال، او محبت خود را به همه شخصیت‌هایی که معرفی کرده‌اند ابراز کرد، و این موضوع را اذعان دانست که طرفداران ممکن است دوباره آنها را در پروژه‌های احتمالی آینده ببینند، زیرا Lionsgate قصد دارد دنیای جان ویک را گسترش دهد.

استاهلسکی همچنین بیان می‌کند که سوفیای هالی بری و بووری کینگ لارنس فیشبرن دو شخصیتی هستند که او می‌خواهد فیلم‌های اسپین آف خود را داشته باشند.

نقد فیلم جان ویک 4 (John Wick 4) ؛ سمفونی خشونت

صحبت های چاد استاهلسکی کارگردان John Wick درباره آینده این فرنچایز

همچنین چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick می‌گوید:

اگر ما این فرنچایز را به نمونه مشابه خود در برنامه تلویزیونی یا تمام پروژه‌های جانبی یا فیلم های ماهواره‌ای خود بر اساس شخصیت‌هایی که در آن می‌بینید گسترش دهیم، من دوست دارم یک فیلم هالی بری ببینم، من دوست دارم یک فیلم Tracker ببینم. من دوست دارم یک فیلم Rina Sawayama را در نقش آکیرا ببینم، دوست دارم یک فیلم Bowery King را ببینم، دوست دارم همه این اتفاقات را ببینم.من فقط می‌خواهم خودم را در این جهان به چالش بکشم تا به رشد خود ادامه دهم و فقط از همان تمرکز و خطوط شخصیتی که در برخی از فیلم‌های ابرقهرمانی می‌بینید استفاده نکنم.

جهان جان ویک در حال گسترش

صحبت های چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick

صحبت های چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick

پس از اکران موفق جان ویک: فصل 4 در سینما، لاینزگیت در حال حاضر در حال آماده شدن برای نمایش قریب الوقوع اولین سریال اسپین آف جان ویک The Continental است . این پیش درآمد سه قسمتی که قرار است در سپتامبر اکران شود.

بهترین فیلم های اکشن و رزمی 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]

حول محور داستان این است که چگونه با موفقیت وینستون از ایان مک شین و شارون لنس ردیک توانستند یک پناهگاه امن برای قاتلان در نیویورک در دهه 1970 ایجاد کنند. این سریال توسط کالین وودل، مل گیبسون، آیومید آدگون، کیتی مک گرات، جسیکا آلین و غیره رونمایی خواهد شد.

سپس The Continental با انتشار اسپین آف دیگری به نام فیلم بالرین لن وایزمن، الهام گرفته از صحنه ای از جان ویک: فصل 3 – Parabellum محصول 2019 دنبال می شود. آنا د آرماس، نامزد اسکار، نقش رونی، قاتل عنوانی که از همان سندیکائی است که جان ویک را آموزش داده است، نمایش داده می شود. این فیلم حول محور انتقام رونی از افراد مسئول قتل خانواده اش است.

انتقاد الیور استون از John Wick 4 

کیانو ریوز همچنین نقش نمادین خود را که به گفته نویسنده Shay Hatten، چیزی بیش از یک حضور کوتاه، تکرار خواهد کرد.

انتظار می‌رود که مک‌شین، ردیک و آنجلیکا هیوستون، آلوم فرنچایز نیز در فیلم Ballerina حضور داشته باشند. علاوه براین، فیلم شخصیت‌های جدیدی را معرفی می‌کند که توسط نورمن ریدوس، گابریل بیرن و کاتالینا ساندینو مورنو، بازیگر مردگان متحرک به تصویر کشیده شده‌اند.

The Continental: From the World of John Wick در سپتامبر آینده برای پخش در Peacock در دسترس خواهد بود، در حالی که Ballerina در تاریخ 7 ژوئن 2024 روی پرده سینماها خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو