نتفلیکس با کارگردان فیلم The killer (دیوید فیچر) دوباره همکاری می‌کند

منبع: فیگار

1

1402/8/22

16:38


پس از مدت‌ها فیلم «قاتل» از شبکه «نتفلیکس» منتشر شد و موفقیت زیادی را به همراه داشت. در ادامه این موفقیت، نتفلیکس تصمیم به همکاری مجدد با کارگردان فیلم The…

نتفلیکس با کارگردان فیلم The killer (دیوید فیچر) دوباره همکاری می‌کند

پس از مدت‌ها فیلم «قاتل» از شبکه «نتفلیکس» منتشر شد و موفقیت زیادی را به همراه داشت. در ادامه این موفقیت، نتفلیکس تصمیم به همکاری مجدد با کارگردان فیلم The killer ، یعنی «دیوید فینچر» دارد.

به تازگی فیلم جدید دیوید فینچر به نام «The Killer» از طریق شبکه نتفلیکس در دسترس کاربران قرار گرفت و به یک موفقیت بزرگ برای کارگردان و این شبکه تبدیل شد. نتفلیکس قبلاً آثاری مانند «Mank» و سریال «Mindhunter» را با همکاری فینچر تولید کرده بود و اکنون اعلام کرده است که در آینده همکاری‌های بیشتری با او خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نتفلیکس با کارگردان فیلم The killer دوباره همکاری می‌کند

اسکات استابر، رئیس بخش فیلم نتفلیکس، در گفت‌وگویی با رسانه Collider اعلام کرد که طرفداران باید انتظار همکاری‌های بیشتری از فینچر با نتفلیکس را داشته باشند. وقتی از او پرسیده شد که آیا این پروژه در آینده نزدیک به وقوع خواهد پیوست، او پاسخ داد:

“قطعاً. بله، منظورم این است که ما کارهای زیادی با او داریم.”

وی همچنین به فینچر به عنوان گنجینه نتفلیکس اشاره کرد و اظهار داشت که او به نحوی این شبکه را تقویت کرده است.

کارگردان فیلم The killer

کارگردان فیلم The killer

استابر با بیان اینکه فینچر استعداد خوبی برای کار با انواع مختلف رسانه‌ها دارد گفت: علاقه‌مند است با فینچر در صنعت فیلم همکاری‌اش را ادامه دهد. تا به امروز، دیوید فینچر دو فیلم با همکاری نتفلیکس ساخته است؛ یکی از آن‌ها «Mank» است که به بررسی زندگی و حرفه‌ «هرمان جی منکویتس»، فیلمنامه‌نویس مشهور می‌پردازد. دومین فیلم «The Killer» بوده که براساس یک رمان گرافیکی با همین نام از “الکسیس نولنت” ساخته شد و شخصیت اصلی داستان یک قاتل حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری نتفلیکس و دیوید فینچر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو