جیمز منگولد: فیلم Swamp Thing یک اثر مستقل خواهد بود

منبع: گیمفا

6

1402/4/4

10:55


جیمز منگولد اظهار داشته که فیلم Swamp Thing را به چشم یک اثر مستقل در آینده دنیای سینمایی دی‌سی می‌بیند.

جیمز منگولد: فیلم Swamp Thing یک اثر مستقل خواهد بود

جیمز منگولد اظهار داشته که فیلم Swamp Thing را به چشم یک اثر مستقل در آینده دنیای سینمایی دی‌سی می‌بیند.

دنیای سینمایی جدید دی‌سی تحت هدایت جیمز گان و پیتر سفران به سرعت در حال شکل‌گیری است و دوره جدیدی از فیلم‌ها و سریال‌های اقتباسی بر اساس کاراکترهای دی‌سی در شرف وقوع است. یکی از همین پروژه‌ها نیز فیلم سوامپ تینگ (Swamp Thing) است که سکان کارگردانی آن را جیمز منگولد در دست دارد.

حالا جیمز منگولد در مصاحبه تازه خودش اظهار نظر جالبی در مورد فیلم «سوامپ تینگ» انجام داده و اظهار داشته که او این اثر را نه به عنوان یک فرنچایز بلکه به چشم یک اثر مستقل می‌بیند. جیمز منگولد در مصاحبه با ورایتی، بیشتر درباره فیلم «سوامپ تینگ» صحبت کرده که بخشی از فاز اول دنیای سینمایی جدید دی‌سی تحت عنوان «خدایان و هیولاها» است. این کارگردان اظهار داشته:

با اینکه مطمئن هستم که استودیو دی‌سی فیلم «سوامپ تینگ» را به عنوان یک فرنچایز می‌بیند اما من این اثر را به چشم یک فیلم گوتیک ترسناک ساده، مستقل و جذاب می‌بینم که درباره یک مرد یا هیولا است.

جیمز منگولد اظهار داشته که او سال‌ها است به دنبال ساخت یک فیلم فرانکشتاین مانند است و زمانی که جیمز گان و پیتر سفران سکان استودیو دی‎‌سی را در دست گرفتند، تصمیم گرفت تا سکان ساخت فیلم «سوامپ تینگ» را در دست بگیرد و قصد دارد این اثر را به عنوان یک پروژه مستقل بسازد.

جیمز منگولد علاوه بر اینکه سکان کارگردانی فیلم «سوامپ تینگ» را در دست دارد، فیلم‌نامه آن را نیز قلم خواهد زد. در حال حاضر تاریخ اکرانی برای این اثر سینمایی از دی‌سی اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو